denize de gireriz biiiz çipadak cipadak hduehd

138 7 0
                                    

Şezlonguma güzelce havlumu serdim.güneş kremimi sürdüm zaten esmerdim bide zenci olmak istemiyodum .jdjdjjdj berk elimden tuttu ve beni denize doğru sürüklemeye başladı.daha doğrusu elimi tutmuş önden koşuyodu ama ben bi o yana bi bu yana yalpalarken buz gibi bi suda buldum.çok ani olmuştu bu berkin elimden tuttuğu şokunu atlatamadan buz gibi suya dalmıştım ki bunun şoku ke sin lik le daha fazla.bi süre içimden hangisinin daha büyük bi şok olduğunun kavgasını verirken bi el beni sarsmaya başladı.

-melis iyi misin kızım sen dondun mu noldun sen

tabikide bu berkti.suçlu berk.kendime geldim ve hemen kafasını suya batırdım.bi süre onu o halde batırdım ama sonra boğulurda başıma kalır diye çıkarttım.ama sanırım çikartmasam daha iyi olurdu bdjdjdj .

-sen beni boğmaya çalıştın ha beni beni berkini fhjdnf sen görürsün diyip bana doğru geldi bende ondan kaçmak için hem yüzüyodum hem gülüyodum.tabi ikisini de aynı anda yapınca bütün sular ağzıma girdi .öksürmeye başlayınca beni arkadan yakaladı ve kendine çekti o kadar yakınlaşmıştık ki nefesini ensemde hissedebiliyodum.nolmuştu o ilk gün kapımızda beliren utangaç çocuğa .bu resmen arsız bişi olup çıkmısti bfjdnda .tabi ben bu anın tadını çıkaramadan önce beni omzuna çıkardı evet allaaam sana geliyomm.tabi sonra öküzlük yaparak beni sırtından denize attı sanırım beni omzuna çıkarmasının sebebi düşüşümü hızlandırıp bana daha etkili bi işkence uygulamaktı fnjdnd.suyun yüzüne çıktığımda pis pis sırıtıyodu.allah çarpar valla ne pisi melek gibi gülüyodu çocuk djjdnf.

-seni boğardım da dua et sana kıyamadım dedi .ayyy oğluşuuum benim ,bana kıyamamış ya yeriim.

tabi ben bulutların üzerinden berke çapkın bakışlar atarken duygu bana seslendi.arkama dönüp ona bakmamla yüzüme su fırlattı.

-Buuuu savaş demek güzelim diyerek bende ona su fırlatmaya başladım selim duygunun yanında savaşırken bana kıyamayan biricik aşkım bdudhdj;)) berkde benim yanımda savaş veriyodu.suyun içinde su savaşı yapmak kadar saçma bişi olmadığına karar verip denizden çıktık.şezlonga doğru yürürken ayağıma bişi takıldı tam yere kapaklanıyoken berk beni arkamdan tuttu ve düsmemi engelledi. jfidjfjfb bi süre berkle göz göze geldik sonra beni bıraktı maaaaaalesefff puuff.sonra ayağımın neye takıldığına baktım aq çocuğunun biri kovasını bırakmış bende ona takılmıştım.ortalarda da çocuk yoktu hiç kimindi acaba amaan neyse berk beni tuttu mu tuttu arkadaş hihiii .bişeyler yedikten sonra eve gitmeye karar verdik .otobüste kulaklığımı takıp müzik dinlerken uyuyakalmıştım sanırım selim beni gıdıklayarak uyandırdı.o kadar çok gülmüştüm ki bana bakan gülmeye başlıyodu.otobüsten indiğimizde hepimiz sarıldık ve evli evinee köylü koyüne derken biri bileğimi tutup ilerlememi engelledi.arkama döndüğümde berk bana gülümsüyodu.

-ben bugün çok eğlendim veee aramıza hoş geldin dedi .

-Bende çok eğlendim sanırım sana teşekkür etmem gerek bugün için beni çağırdığın için

-bundan sonra çağitmama gerek yok bizden birisin artık her zaman bizimlesin dedi ve beni yanağımdan öpüp görüşürüz dedikten sonra asansöre bindi .ben de bi süre yerime çakılıp kaldıktan sonra içimdeki kelebeklerin ölmesini bekledim.kısa diilmiydi bunların ömrü ya ndjdjdj kapıyı çaldım ananem makarna yapıyodu.domates soslu makarnayı hüplettikten sonra teyzeme bugün olan herrrşeyi detaylarıyla birlikte anlattım.jfjdjf.sonrada uyumaya gittim lan uyuycam tabi sabahın köründe kalkmışım.telefonumdan whatsapp grubumuza girdim .yarın havuzda takılıcakmışız oohh o zaman erken uyanmaya gerek yok diyip alarmı kapattım ve fosur fosur uyudum

kalbimdeki meteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin