Deel 20 vergeven

127 7 1
                                    

*En V ging weg*

Ik was boos boven, maar ik realiseerde me dat ik niet zo tekeer moest gaan. Want hij had alles gedaan om mij te vinden en wilde zijn excuses aanbieden. Maar ik deed er zo moeilijk over alleen omdat ik nog boos op hem was.
Ik moet het ook weer goed met hem maken ik ben tenslotte al volwassen.

De volgende dag belde ik Suga op en hij nam op.

Suga: wat moet je?

Ik: het spijt me ik had niet zo tekeer moeten gaan gister.

Suga: en daar kom je nu pas achter?

Ik: nou eigenlijk wel, mijn woede was te groot en daarom reageerde ik zo fel. Wil je misschien vandaag met mij naar een café gaan?

Suga: ehh ik weet het niet hoor.

Ik: alsjeblieft? Ik wil het ook goed maken.

Suga: nou goed dan. Hoe laat?

Ik: nu? In het café dichtbij mij.

Suga: oke.

Ik: mooi dan zie ik je zo.

Suga: tot zo.

Ik trok mijn schoenen aan en fietste naar het café. Ik zag dat Suga er ook al was. Ik liep naar hem toe en ging tegenover hem zitten.

Oké. Zei ik.

Ja oké ehh ik wil wel als eerst mijn excuses aanbieden. Zei Suga.

Mooi ga je gang.

Het spijt me wat ik had gedaan en dat ik je daar een nare herinnering heb opgelopen.

Oké bedankt en het spijt mij dat ik zo lang boos was en dat ik zo tekeer ging tegen je terwijl je je excuses aan wilde bieden.

Oké nu we dat softige gedoe hebben gehad kunnen we iets bestellen. Zei Suga.

Haha ja.

Toen we hadden besteld en opgedronken hadden gingen we even wandelen.
Bij de het wandelen bleef ik stilstaan en verstijfde helemaal. Suga keek me bezorgd aan.

Lizz? Gaat het wel? Lizz! LIZZ! Ik maak me zorgen zeg iets!

Ik wees vooruit Suga keek om en zag.....

Hey guys weer een nieuw deeltje ik weet het is niet lang, maar dat is omdat ik de cliffhanger er even in moest doen en dat dan de volgende deel dan denk wel wat langer is.
Ik hoop dat je het leuk vond!
Bye! ❤

Who is the father (Dutch) ~complited~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu