Deel 22 einde

157 4 0
                                    

*De deurbel ging af en ik liep er naartoe deed open en zag Suga met Jimin*

Kom je me stalken ofzo?! Zei ik tegen Jimin.

Oké rustig ik weet dat je boos bent, maar kunnen we het niet uitpraten?

*zucht* Oké kom maar binnen.

Bedankt.

Suga ik wil dan alleen met Jimin praten dus ik verzoek je om naar huis te gaan.

Is goed hoor ik ga doei!

Doei!

Suga ging weg en ik zat tegenover Jimin op de bank.

Oké het spijt me, ik wilde het niet doen maar het ging vanzelf. Nadat ik dat had gedaan voelde ik me heel schuldig en wilde het goed maken, maar ik zag hoe boos J-Hope was en durfde niet meer naar je toe te komen. Dus alsjeblieft vergeef het me.

Wow! Dat zag ik niet aankomen. Maar als het zo is en ook daadwerkelijk waar is dan........dan vergeef ik het je.

Bedankt Lizz!

We gaven elkaar een knuffel en RM kwam naar beneden.

Jimin?! Wat doe jij hier?

O hoi RM. Ik heb het goed gemaakt met Lizz.

Dat is mooi.

Zeker.

Ehh jongens? Ik heb een voorstel, ga weer jullie groep vormen BTS. Veel fans waren verdrietig omdat jullie stopte. Dus wat denk je ervan? Gaan jullie weer een groep vormen?

Hmm ja dat zou echt weer leuk zijn.
Wacht ik bel de andere wel even.

Één voor één belde RM de andere jongens op. Ze kwamen en RM legde uit wat ik had verteld.
Ze vinden het allemaal een goed plan en zeiden het tegen BIGhit.

Na een jaar later waren ze weer helemaal beroemd en ik was blij, omdat ik het met je jongens had goedgemaakt.

En Kim Son Mi, was blij omdat RM beroemd is.

Einde*

Wow guys! Het einde! Ik vond dit wel goed om er mee af te sluiten. En sorry voor het korte deeltje, maar ik kon geen meer worden bedenken. Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden!
Bye! ❤

Who is the father (Dutch) ~complited~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu