J/n perspectief:
Het is 1 september wat betekend dat het school is. Het is de eerste keer op men nieuwe school! Ik woon in Neimegen waar Niels van Fource blijkbaar ook woont! Niet dat ik super grote fan ben van Fource maar mn bff wel. Ik vind dat Fource wel goeie muziek maakt de knapste zijn zowiezo Max en Niels! Ik hoop ondanks dat ik niet super grote fan ben ik ze wel tegen kom! Dus...... waar was ik? Ajah ik moet men kleren aandoen,ontbijten en ook snel men tandem poetsen en men make up doen.
Het is 8:15 om 8:40 begint school ik moet nu snel men make up nog doen en dan moet ik vertrekken. (Of ik Ben op de eerste dag al te laat!)
Ik vertrek met men fiets en wil me omdraaien wanneer ik tegen iemand aan bots. Ik kijk naar een jongen met blond haar en met mooie blauwe ogen.
De jongen kijkt in mijn ogen en ik herken hem ik weet meteen wie het is...........
Namelijk Niels van fource! Ik weet dat ik geen fan ben van fource maar sorry hoor ik val bijna flauw van zen mooie ogen.
Ik zeg 'sorry ik was men fiets aan het pakken ik ben nieuw hier en moet alles nog een beetje uitzoeken' .
Niels lacht schattig en zegt 'geen probleem naar welke school ga je'Gesprek tussen Niels en j/n.
(J/n is met onderlijning!)
Ik ga naar haviocollege (gwn een naam verzonnen😂)
Oh leuk dan gaan we naar dezelfde school! Misschien zitten we wel in dezelfde klas! Lacht Niels lief.
Hoe noem je eigenlijk?
J/n.
Mooie naam!
Dankje (en ik begin te blozen.)
gaan we samen fietsen?
Ja isgoed☺️Niels perspectief:
Ik bots tegen een heel knap meisje aan. We fietsen nu naar school. We zitten namelijk op dezelfde school dusja stiekem hoop ik dat we in dezelfde klas zitten ik vind haar namelijk heel knap.
Aangekomen op school komen de andere leden van fource op me af ze vragen meteen wie het meisje is naast me.
Ik leg uit dat ze j/n noemt en bij ons op school en waarschijnlijk ook in dezelfde klas zit.
Max staat meteen met open mond te kijken ik word een beetje jaloers en dat zien de andere ook denk ik. Ik loop weg van de groep omdat ik het niet kan aanzien.Dit was deel 1 ik hoop dat jullie het al leuk vonden ik ben natuurlijk geen schrijver ofz maar ik hoop wel dat jullie het leuk vinden! Ik schrijf meteen deel 2. En zet in de rea of jullie veel delen willen of niet en of jullie korte of niet korte delen willen! Bedankt voor het lezen xx💞
JE LEEST
Haat met liefde en vriendschap!💞
RomanceOp een dag komt er een nieuw meisje in de klas namelijk j/n ze is heel knap en meteen worden Niels en Max verliefd op j/n daardoor gebeuren der allemaal dingen waardoor hun vriendschap op het spel staat! Blijft deze vriendschap of is hun vriendschap...