Niels perspectief:
Ik was net iets te bot tegen j/n zij kan er niks aandoen dat Max zo flirterig doet. Ik zoek haar maar vind haar nergens tot ik haar op een bankje zie kussen met Max.....
Ik krijg tranen in men ogen j/n verbreekt de kus en kijkt Niels in zen ogen aan en ziet de tranen in zen ogen en ziet Niels huilend weglopen.....J/n perspectief:
Max kwam naar me toe daar had ik geen zin in maar ik was zo verdrietig dat ik niet boos kon zijn op Max. Max kijkt me met puppyoogjes aan. We maken oogcontact en ik wacht op een reactie(uit het liedje afterparty van ian zijn stuk denk ik😂)
Dan kust Max me het voelde eerst goed maar toen niet meer ik ben op Niels niet op Max! Ik verbreek de kus en zie Niels ik wil iets zeggen maar der komt niks uit men mond alleen maar schuldgevoel! Ik zie Niels weglopen met tranen ik kijk Max boos aan en loop achter Niels aan.
Ik zie Niels op een bankje achter de school zitten huilen. Ik kom naar niels toe en leg alles uit in die tijd dat ik alles uitleg zegt Niels niks. Ik til niels zijn hoofd op we kijken elkaar nu aan en dan komen onze lippen dichter bij elkaar en zo steeds dichter en dan raken mijn lippen en Niels zachtte lippen elkaar aan. Dat was een magisch moment. Niels kijkt me nog steeds een beetje boos aan....
Ik draai men hoofd om en er rolt een traan over men gezicht en ik snik....
En der komen steeds meer tranen.Niels perspectief:
Die kus was inderdaad magisch maar toch blijf ik boos? Dan draait j/n haar gezicht om naar de andere kant en dan hoor ik plots gesnik j/n huilt om mij al de 2x..
Weetje ik verdien j/n niet! Ik pak j/n haar gezicht zacht vast en kus haar lippen! Ik lach naar haar en ze kust me terug. Dit was pas magisch! Ik vraag aan j/n of ze een relatie wil met me ze zegt ja! Dan gaat de bel en we gaan hand in hand terug naar de les Ian knipoogt naar mij en lacht. Maar Max kijkt heel anders namelijk heel boos! Dat is dan zen eigen schuld nu blijf hij van j/n af!
J/n is van mij!Alhoewel max daar heel anders over denkt..........
JE LEEST
Haat met liefde en vriendschap!💞
RomanceOp een dag komt er een nieuw meisje in de klas namelijk j/n ze is heel knap en meteen worden Niels en Max verliefd op j/n daardoor gebeuren der allemaal dingen waardoor hun vriendschap op het spel staat! Blijft deze vriendschap of is hun vriendschap...