...SIN IN THE NAME OF PASSION...

30 1 0
                                    

Christian...
1. červen 2019
Jeho život se od jeho narozenin změnil. V očích otce už nebyl malý chlapeček, kterého je potřeba hlídat na každém kroku. Jeden z dárků, který dostal od rodičů byl nový byt s výhledem na celé město. Jeho otec, ho začal více zasvěťovat do obchodů, kterým se jeho rodina věnuje už po staletí. Princ podsvětí, který se začíná ujímat místa, které mu je dědicky dáno.
Jeho den začínal tím, že vstal a šel si zaběhat. Po návratu se šel osprchovat, udělat snídani. Poté se vrátil do ložnice. Probudil dívku, kterou si vybral pro minulou noc. Dívka se oblékla a beze slov odešla. V tu chvíli co uslyšel zvuk zabouchnutých dveří což znamenalo, že dívka opustila jeho malé království. Se oblékl a odjel do sídla jeho otce.
Sídlo, které patřilo jeho rodině bylo velmi rozsáhlé. Byly z něho na první pohled cítit peníze, přepych a luxus. Což je typické pro takové rodinné kruhy, ve kterých se tato rodina nachází. Celé sídlo bylo zabezpečeno jako nejstřeženější vězení na světě. Christian zaparkoval auto před sídlem a šel přímo do kanceláře svého otce. Jeho otec byl muž v letech. Christian měl po něm oči a ostře řezané lícní kosti a čelist. Na jeho věk byl v dobré fyzické kondici. Jeho výška mu dodávala respekt a dominantnost. Christia se posadil na kožené křeslo naproti otcova stolu. Christian byl na jednu stranu jeho miláček, ale na druhou stranu na něj byl od jeho narození tvrdý. Nikdy mu neřek nám tě rád. Nikdy ho neobjal a nepřečet mu pohádku na dobrou noc. Od Christianových pěti let byl podroben tvrdému výcviku. Byl na svého syna hrdý, ale nikdy mu to neřek. Jediné co mu vadilo byly Christianovi každou noc se opakující dobrodružství s dívkami, které se každou noc měnily.
Jeho matka byla drobná brunetka v letech. Nikdy se nezapojovala do obchodů svého manžela. Milovala ho a nikdy by ho neopustila, i když věděla co její manžel dělá. Svého syna milovala. Byla to právě ona, která dávala Christianovi mateřskou lásku. Snažila se mu dát dětství, které od svého otce nikdy neměl.
Christian opustil sídlo svých rodičů jeho cesta vedla do jeho bytu. Kde se převléknul. Černé roztrhané jeany, černé tričko, černé tenisky. Vytáhnul telefon a zavolal na číslo svého nejlepšího kamaráda. Syna otcova nejbližšího společníka. Znají se od malička. Společně prošli tvrdým výcvikem. Spolu prokalili nespočet nocí.
Plán na dnešní noc byl jasný. Jejich oblíbený noční podnik "SIN IN THE NAME OF PASSION."
Taxi zastavilo před podnikem a oba vystoupily. Vyhazovač jim otevřel vchodové dveře a oni vstoupili. Po vstupu do podniku zamířili rovnou k baru. Objednali si dvě skleničky nejdražší whisky. Všichni v místnosti vědeli o koho le jedná. Nikdo s nimi nechtěl přijít do kontaktu, proto se jim všichni vyhybali. Oba si povídali, bavili se, smáli se. Ani jeden z nich neregistroval co se děje na pódiu. V místnosti se setmělo a rozehrála se hudba. Úplně jiná než se v tomto podniku hraje. V tu chvíli se Christian podíval na pódium. A spatřil dívku, kterou v tomto podniku ještě nikdy neviděl. Dívka oděná do černého krajkovaného prádla. Na nohou měla vykoké kozačky na podpadku. Rovné blonďaté vlasy. Nemohl z ní spustit oči. Dívka se pohybovala do rytmu hudby u stříbrné tyče. Ani na malý okamžik z ní nespustil oči. V jednu chvíli se jejich oči střetly. Bylo to jen najeden malý okamžik. Ale on díky tomu věděl, že ta dívka dnešní noc stávý v jeho posteli...

 Ale on díky tomu věděl, že ta dívka dnešní noc stávý v jeho posteli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Christianův byt

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

...Christianův byt...

Christianovi rodiče

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

...Christianovi rodiče...

THE CITY OF FALLEN STARSKde žijí příběhy. Začni objevovat