Letters

0 0 0
                                    

Dear Snow,

I love you and I will never stop loving you, I just need a break from always being the reason behind shit. I'm sorry I always mess things up, like you and Piper. I am truly sorry about that. I'm sorry I can't word things right. Please don't be hurt by this. I love you, please do not forget that. Don't come looking for me, just know I'm safe. I promise I'll come back eventually. I just need a break from hurting you, seeing offender like that. I love you Snow, I always will. I'll see you soon.

Your twin,
Misaki Yata Fall~
———————————————————————————————————————————
Dear Anna,

I'm sorry I hurt you, I never wanted to. I'm sorry I'm leaving you. Our little pup,our little princess. Just know I'll be back, eventually. Don't look for me, please. I don't want to be found. I love you Anna. I'm sorry for everything. Don't blame yourself,you are wonderful in every way shape and form.

Your older brother,
Misaki Yata Fall~
———————————————————————————————————————————
Dear Piper,

Look, I'm sorry I'm hurting everyone again by leaving. I just need a break from everything. I've always thought of you as a sister. Please keep offender and snow safe for me, something i've never been good at. I am so sorry about that, maybe if I listened to snow I would have worded things right. snow would never have had been mad at me... I'm sorry for hurting them. Bye piper. See you someday. Hopefully next time i see you you and snow will be married.

Your almost brother in law,
Misaki Yata Fall~
———————————————————————————————————————————
Dear Offender,

God how do I do this... How do I say goodbye to someone thats not even awake... How do I say goodbye to someone I love... someone I want to mark... Look, I love you, no I'm in love with you... I love you offender, so damn much. I'm sorry I'm leaving. I just need to be alone for a little while, I'll be back eventually. When I come back I'll mark you. We'll be together forever. I promise. Just please don't blame yourself or piper or anna. I love you offender, I always have, and I always will love you. I'll always be yours. You're the only one aloud to call me misaki. Bye my love.

Your boyfriend,
Misaki~

Short Stories Where stories live. Discover now