"Awak..awak..kenape senyap aje diorang ni..dah keluar ke..?"
"Jap..saya pergi tengok".
Imran dengan perlahan buka pintu dan menjengah keluar.
Slow slow Imran melangkah keluar dr bilik.Dah macam spy dah aku tengok pakwe aku ni.Seketika kemudian Imran masuk semula ke bilik.
"Awak..dorang dah keluar laa"kali ni dengan nada agak kuat."Awak..awak kat mane?"Imran mencari cari aku yg bersembunyi di balik pintu.Perlahan-lahan aku berjalan dibelakang Imran,kemudian aku peluk Imran dr belakang dengan agak kemas.Aku cium belakang Imran dengan lembut.Imran memegang tangan aku..kemudian dia memusingkan badannya mengadap ke arah aku.Imran membelai rambut aku,memegang dagu aku,merenung tepat ke dalam mata aku...kemudian...mulutnya merapat ke mulut aku.Dada aku dah turun naik,nafas aku dah tak teratur.Dengan lembut bibir Imran melekat di bibir merah aku,aku dapat hidu bau nafas Imran yg hangat dan enak kerana Imran bukan seorang perokok.Aku merelakan bibir aku dicium Imran.Kemudian Imran merangkul pinggang aku,perlahan-lahan dia merapatkan badannya dengan badan aku,maka rapatlah kedua buah dada aku yg dah sememangnya tegang dan keras sejak menyaksikan adegan panas Farid dan awetnya tadi.Aku dapat rasakan pelukan Imran semakin erat tapi selesa.Aku juga dapat rasakan hangatnya badan Imran.Bukan itu saja,tatkala badan kami erat,aku dapat rasakan cipap aku telah rapat dengan batang Imran.
Berdenyut denyut kelentit aku.Tangan kanan Imran meramas ramas lembut bontot pejal aku,sekali sekala Imran menarik- narik bontot aku keatas yg menyebabkan aku terangkat- angkat.Kelentit aku makin kuat berdenyut kerana cipap aku bergesel dengan batang Imran yg aku tahu dah mengeras.Walaupun masih di dalam seluar,tp aku dapat rasakan bonjolan yg rapat dengan cipap aku.
"Imah.." "eemm.."hanya itu yg keluar dr mulut aku.
"Im sayangkan Imah,kalau boleh..Im nak.."belum sempat Imran mengabiskan kata-katanya,aku dah merapatkan bibir aku ke bibir Imran.Kemudian aku mula mengalihkan ciuman aku ke leher Imran.Dari leher aku cium dibelakang telinga Imran.
"Im..I Love U".lalu aku teruskan ciuman aku ke bahu Imran sambil tangan aku membuka butang baju Imran satu persatu tanpa melepaskan bibir aku di badan Imran.
Apabila baju Imran berjaya aku buka semua,aku menghalakan ciuman aku ke puting dada Imran.Aku main mainkan lidah aku disitu diselang seli dengan nyonyotan manja.Lepas kanan...kiri aku nyonyot puting Imran.
"Isshhh.."Imran menahan rasa hasil nyonyotan aku.Tangan Imran mula menjalar di buah dada aku dan diusap- usap dengan lembut,kemudian jari Imran bermain -main di puting runcing aku.Sebelah lagi tangan Imran bermain -main dicuping telinga aku.
Aku mengalihkan ciuman aku lebih rendah lagi.Kali ni bibir aku singgah di lubang pusat Imran dengan lidah aku berlegar-legar dibibir pusat Imran.Tangan aku meleraikan tali pinggang yang Imran pakai,lepas itu butang seluar aku buka,kemudian aku tarik zip seluar Imran.Terus melurut seluar Imran kelantai.Aku rendahkan lagi ciuman lembut aku,kali ini bibir aku singgah di bonjolan yg ade di dalam Boxer kelabu Imran.Aku gigit manja dibonjalan yg dah dimulut aku.Sesekali aku menjeling kemuka Imran yg dah mendongakkan kepala sambil mata terpejam.Aku dapat hidu bau cairan yg ade di boxer Imran.Aku tarik sedikit boxer Imran,maka nampak lah kepala "cendawan"milik Imran yg kembang berkilat.Aku nyonyot cendawan Imran dengat lembut dan sekali sekala lidah aku jilat dan mainkan disekitar kepala cendawan Imran.Aku tarik seluar dalam Imran hingga keparas lutut,maka terpacaklah batang Imran yg sememangnya sudah pejal hasil dari sedutan mulut aku.Degupan jantung aku makin kencang,nafas aku makin tidak teratur.Aku genggam batang Imram,aku usap keatas kebawah berulang kali.Aku rapatkan
mulut aku ke kepala batang Imran,aku masukkan kedalam mulut perlahan lahan sedalam yg boleh,aku kulum perlahan lahan pada mulanya,kemudian aku melajukan kuluman.
"Awak..boleh baring kat katil tak..""eemm.."balas Imran ringkas.Bila Imran telentang dikatil,aku mengcangkung diatas Imran.Aku pegang batang Imran, lalu aku rapatkan ke cipap basah aku,kemudian aku laga-lagakan batang Imran ke kelentit aku beberapa kali."nyut..nyutnyut.."kelentit aku berdenyut.Kemudian aku rapatkan lagi batang Imran di kelentit aku,kemudian aku naik dan turunkan bontot aku supaya kelentit aku bergensel gensel dgn kepala batang Imran.Masa ni aku rasa kegelian yg amat nikmat pada kelentit aku.Kemudian aku rapatkan batang Imran di bibir cipap aku yg dr tadi dah ternganga.Bila dah betul betul batang Imran berada dilubang cipap..aku turun kan bontot aku dengan sedikit menekan.Sebaik saja batang Imran masuk sikit dilubang cipap ..aku angkat bontot aku kerana geli,Aku cuba masukan kali kedua,kali ni agak dalam dr tadi,aku angkat balik bontot aku kerana tak tahan rasa geli yg amat sangat.
"Awak...boleh tak?"aku hanya menggelengkan kepala kepada Imran.Kemudian Imran membangunkan badannya dalam keadaan aku masih lagi duduk mengcangkung diatas peha Imran.Perlahan lahan Imran mencium bibir aku sambil tangannya menggosok gosok peha aku.Kemudian Imran merebahkan badan aku diatas katil,dengan perlahan lahan dia meluaskan kankang aku.Dengan memegang batangnya..Imran melekatkan batangnya dibibir cipap aku yg dah ternganga sedikit.Perlahan lahan Imran mengorongkan batang kerasnya kedalam cipap aku.Baru kepala takuk masuk,Imran tarik keluar batangnya.Kemudian disorongkan balik,kali ni dalam sikit dari sebelum nya."aahh..sakit wak"sambil bontot aku terangkat akibat menahan rasa sakit campur sedap.Imran menekan lagi batangnya kedalam cipap aku.Kali ni agak kuat sikit.."praap"terasa seakan benda terkoyak dalam cipap aku."eessshhh..eemmm"Imran keluarkan batangnya separuh,kemudian menyorongkan kedalam cipap aku sampai ke pangkal.Terasa penuh cipap menerima batang yg masuk semuanya.Imran biarkan batangnya didalam cipap aku,tangannya meramas ramas buah dada aku,terkemut kemut cipap aku mengemut batang Imran.Kemudian baru Imran melakukan dayunan perlahan lahan."awak...pedih laaa.."dengan nada perlahan.
"Saya punya sengal tau masuk lubang sempit awak"balas Imran sambil mendayung.
"Plap..plap..plap..plap..plap.."
Bunyi dr cipap aku yg dah bertakung air.
"Awak..tukar nak?saya kat atas pulak.."Imran berhenti mendayung,kemudian dengan perlahan,dia mencabut batang dr cipap aku.Kemudian Imran baring terlentang,aku duduk mencangkung diatas Imran,aku pegang batang basah Imran,aku rapatkan ke lubang cipap aku,bontot aku naikkan sedikit supaya senang batang masuk.Bila batang Imran dah berada dibibir cipap aku,perlahan lahan aku turunkan bontot aku.masa ni aku dapat rasakan betapa nikmatnya bila batang memenuhi lubang cipap.Bila aku naikkan bontot aku,terasa cipap aku dibelai oleh takuk
batang.Mula mula perlahan,kemudian aku laju kan pergerakan badan aku bila aku rasa air mani aku hampir keluar.Bila aku rasa mani dah nak keluar,aku biarkan batang Imran dlm cipap aku,kemudian aku lakukan kemutan berkali kali kemudian....
"aaarrghhh..eesshhh..eemm"
aku lepaskan air mani dengan batang Imran masih terbenam dlm cipap aku.Aku cuba gerakan pinggang aku perlahan lahan agar dpt teruskan tunggangan aku tapi ternyata aku tak tahan rasa geli dicipap aku.Aku angkat bontot aku untuk keluarkan batang Imran..tiba tiba Imran mengangkat bontotnya berkali kali yg menyebabkan batangnya masuk menerjah cipap aku berkali kali.Makin lama makin laju batang Imran menerjah cipap basah aku.
"Wak..saya dah tak tahan.."
"Jap..sikit aje lagi..dah nak keluar ni.."
Makin lama makin aku rasakan cipap dan badan aku seakan akan menggeletar dan...
"aaarrhhh.."sekali lagi aku melepaskan cecair pekat.Makin kuat bunyi cipap basah aku akibat Imran masih melakukan terjahan demi terjahan ke cipap aku.Tiba tiba Imran membiarkan batang kerasnya didalam cipap aku dan...
"Aaarrrgghh.."
aku dapat rasakan cecair hangat memenuhi cipap aku.Kemudian Imran mengucupi bibir aku dengan lembut.
"Terima kasih sayang.."bisik Imran ditelinga aku.
Dengan perlahan-lahan aku bangun dari atas peha Imran dan tercabutlah batang Imran yg dah lembik dr cipap aku.
"Imah..ade perkara yg nak Im beritahu ni.."
"Ape dia..?"tanya aku ringkas sambil aku memakai baju dan seluar dalam aku.
"Sebenarnya Im..nak beritahu Imah tadi..tapi..belum sempat Im beritahu..Imah dah goda Im..jadi Im tak nak hampakan Imah..sebab itu Im layan aje ape yg Imah buat.Lagi pun Im tengok Imah dah tak boleh kawal diri Imah."
"Ape dia..?tanya aku ringkas.
"Kalau Im cakap..Imah jgn marah o.k!..sebenarnya..Im..
Im...dah bertunang,lagi dua bulan kami bernikah"
Tanpa berkata ape -ape,aku terus capai beg tangan,aku terus keluar dari rumah sewa Imran dengan air mata bertakung.
"Sial punya jantan..dah pancut dalam,dah tebuk dara aku,dah segala galanya dapat...baru cakap dah bertunang."Dan bermacam macam kata sumpah seranah yg keluar dr mulut aku.*Ha..camne..o.k tak cite ni..opp..! jgn lupe baca sambungannya lepas ni..
YOU ARE READING
RUMAH SEWA
SonstigesImaginasi semata mata..tiada kena mengena dgn sesiapa..tp untuk Dewasa sahaja..