Üç ay oldu lanet olsun …
-''Üç aydır tek bir oyunu bile kazanamadım. ''Diye söylenen Kyuhyun sinirle oyun oynadığı bilgisayarı kapayıp mutfağa su içmeye gitti…
-''Ne o yine mi kaybettin ? ''diye seslendi Sungmin …
-''Üzerime gelme hyung ya üç ay oldu tek bir oyun bile kazanamadım çıldırıcağım …''
- ''Yine o Alex denen çocuk mu ?''
-''Ah hyung onu bir görsem ahh…''
Kahkahalara boğulan Sungmin ''Ne yani görünce dövecek misin yoksa? Hem de bir oyun için?
-''Ah tabi ki hayır hyung şuaralar tanışmak istediğim tek insan o nasıl yaptığını nasıl geçtiğini öğrenmem gerek'' derken meraklı gözlerle ''Ne dersin hyung onunla bir buluşmamı ayarlasam. Nasıl olur sence''
- ''.Of saçmalama ya delinin teki çıkarsa. Kaldı ki sen tanınan birisin böyle bir şey yaptığında olacakları bir düşün istersen!!!'' Diyen Sungmin'i , Hae'nin ''Hadi araba geldi stüdyoya gideceğiz daha. Acele edin hadi hadi !! '' sözleri kesmişti …
***
-''Kime diyorum ben. Alex kalk artık şu bilgisayarın başından. İşe gireli daha bir ay oldu ve yine geç kalacaksın. Hadiii '' Diye seslenen ev arkadaşının sözleri üzere saate bakan Alex:
- ''Offf yine çok uzun oturdum pc başında'' diyerek kendi kendine söylenendi.. Kazandığı oyunun mutluluğuyla arkadaşı Min ah ı öpüp evden acele ile çıktı.
Bir aydır mutfak elemanı olarak çalıştığı kafeye doğru yol aldı…
Kafe Super Junior üyelerinden Leeteuk,Sungmin ve Kyuhyun'nun annelerinin açıp işlettiği Kona Beans kafeydi.
Kafenin girişinde asılı duran koca posterlerden Kyu'nun önüne geçerek:
-''Yine kaybettiniz ve yine ben kazandım !!! ''Diye söylenirken aynı zamanda da pis pis sırıttı. O sırada kafenin şefine yakalanmıştı .
-''Yine geç kaldın daha işe başlayalı bir ay oldu bu kaçıncı geç kalışın'' sinirli bir ses tonuyla ''Ne duruyorsun hadi işinin başına. Akşam Kyuhyun buraya gelip satış yapacak hadi hazırlanmamız lazım çabuk çabuk'' diyerek Alex'i içeri gönderdi.
Duyduğu şeye bu kadar sevineceğini tahmin etmemişti Alex :
- ''Vay bu kadar erken seninle karşılaşmayı beklemiyordum Kyuhyun. Gel bakalım bir oyun da burada oynarız belki .''Diyerek suratında alaycı bir sırıtmayla üniformasını giymeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game 1
Fanfiction-'' Öyle seksi bir şeyde değilsin. Nasıl oluyor da bu kadar ilgimi çekiyorsun anlamıyorum.'' Derken Alex'in gözleri Kyu'nun adem elmasına ve dudaklarına takıldı. Kafasındaki düşünceleri sallarcasına kafasını sağa sola sallayıp işinin başına döndü. ...