----Gece Kuşçuğu konuşuyor ----
Selam baldazarlarım .
Kelebek size Pikacu derse bende baldazar derim.
hıh Pikachuda neymiş .
Neyse diğer tanıdım gibi çok boş yapmıyım
Görüşürüz ...
haa unutmadan bu karakterlerimizin özellikleri ...
GECE
Karakter yapısı : Kişisine göre davranır dışardan soğuk ve kötü gibi görünsede aslında öğle biri değil.demek isterim ama sadece izel , lida ve ela dışındakiler hariç kısaca öle birisi vurdun mu oturtur bu kıza bulaşmayın abisi benden sölemesi tam bir Bad girls kendisi .
en sevdiği renk : eskiden mavi ye aşık biriydi denizi suyu çok severdi ailesinin ölümünden sonra siyah giymeyi tercih ediyor ve siyah rengi beğeniyor
Hobileri : Ailesi öldükten sonra kendini savunmak için karate , tekvando ve boks vb. etkinliklere başladı ailesi ölmeden önce şarkı sölemeyide çok severdi annesi hep ona destek çıkardı şimdi ise sadece duşta mırıldanır kendisi
Fobileri : Ailesini kaybettikten sonra korkacağı bir şey kalmadı .Diye biliriz aslında ama kelebeğimize (yani Lida)zarar gelmesine dayanamaz , Birdee ailesinin yanında okadar çok durduktan sonra hastaneye fobisi olmuş olabilir azıcık ama :)
Hassas noktası : Çok göstermesede hayvan düşkünüdür küçükken 2 köpeği olmuş birini araba çarpmış biri huzur içinde yaşlılıktan ölmüştü .Ama Gece yinede ikisinde de çok ama çok ama çok ağlamıştı bir ay boyunca desem yalan olmaz diye bilirim . Kısacası hayvanlara bişi olmasına dayanamaz birde ailesinin ölümünden sonra ailesine laf edilmesine dayanamaz..
Nefret ettiği şeyler : Hayvanlar zarar verip saygı duymayanlar bu konuda çok net ve ciddir .
Gece kızımızın tipide böle güzeldir kendisi .. ^^
Lida (KELEBEK )
Karakter yapısı : Öncelikle neden bir Kelebek bir lida diyorum çünkü karakterimizin adı aslında Lida ama o göbek adını kullanmayı tercih ediyor .Ailesinin ölümünden sonra oda Geceden fakksız diye bilirim . Ama yinede bu olayı Geceden iyi atlattı Gece her gece kabus görürken o sakinleştirdi onu kısacası Güçlü bir kız yanlış anlaşılmasın güçlü demek üzülmemek değil Lida ' da en az Gece kadar üzüldü ama üstesinden gelmesi gerekiyordu . Biliyordu ki ağlayınca ve üzülünce onlar geri gelmiyicekti :'))Gece nin arada üstüne düşsede onun iyiliğini düşünüyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DeLi DoLu
Teen Fiction17 yaşında anne ve babalarını trafik kazasında kaybeden 2 Kardeş denilecek kadar yakın olan dostlar . Gece ve Lida Hayata birbirleri için tutunurlar .Çünkü biliyorlar ki birbirlerine ihtiyaçları var . Peki ya bu trafik kazası kasten yapılmışsa...