Lena daha küçükken Malfoy Malikesinde Hermione ve Draco arasında baya ciddi bir tartışma çıkmıştı.<çocukların önünde>
(Astoria saolsun)
Draco: Hayatı-
Hermione: Kes sesini Malfoy!
*Hermione Kapıyı çarpıp çıkmıştı*
Draco iç çekip çocuklara baktı.
Lena: Annem dönecek mi?
Draco cevap veremedi ve yere çöküp ağlamaya başladı.
İşte asıl kıyamet orada koptu.
Sea ve Sophia ağlamaya başladı. Scorp onları sakinleştirmeye çalışırken Lena arkada kala kalmıştı.
Düşünsenize 10 yaşındasın sadece 1 gün önce Doğum günündü ve Hogwarts'a senden büyük olmalarına rağmen arkadaşlarınla aynı senede okuyabileceğini öğrendin. Ama şimdi küçük dünyan gözlerinin önünde Yok oluyor.
Lena ayaklarını yeniden hissedince koşarak evden çıktı. Ayakları nereye götürüyorsa oraya gitti.
Karla karışık yağmurlu ve buz gibi havada uzunca bir koşudan sonra Lena çamura basıp yere çakıldı.
Kafasını kaldırdığında Diggory malikanesinin önündeydi.
Ayağa kalktı <zar zorda olsa>. Ve kapıya doğru ilerledi.
Lena donuyordu fakat kapıyı çalıp çalmamak arasında kaldı.
Saat tahminen gece 9'du. Kar ve yağmur iyice şiddetlenmişti. Ama El hala,Cedric Enişte ve kuzenleri uyumuş olabilirlerdi, Lena rahatlarını bozmak istemiyordu.
Yanakları bütün yüzüne göre daha soğuktu. Lena elini yanağına götürdüğünde sırılsıklam olduğunu fark etti. Ağlıyormuş.
Kararını verip kapıyı çaldı.
Lena'yı yağmurda sırılsıklam ve çamur içinde bulunca El hala Ne diyeceğini şaştı.
El: Lena? Kuzum iyi misin? Gel içeri, ne oldu?
El halası Lena'yı içeri aldı.
O günden beri Diggory evi asıl evi kadar sıcak olmuştur Lena için.
Bir derdi olsa, kendini kötü hissetse buraya gelir Ya kuzenleriyle kafa dağıtır Ya El halasıyla dertleşir ya da bütün Diggory ailesiyle beraber Cedric eniştesinin kurabiyelerini yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoylar (Tamamlandı)
RandomŞimdi Tüm Malfoy ailesi ve Black kanını taşıyanlar YANİ BAYA KİŞİ VE TÜRLÜ TÜRLÜ HİKAYELER 24.07.2019