1

396 10 1
                                    

Ранок почався із дзвінка моєї подруги.
й, соню, проснись! Пора у школу!
-І тобі доброго ранку.- відповіла я сонним голосом.
Вставши із ліжка, я пішла у ванну. Зробивши усі водні процедури, я пішла одягатись.
У школу можна при ходити без форми, тож я оділась як мені подобається:

На вулиці була тепла осінь, тож я оділась відповідно.

Поснідавши, я вийшла з дому.  Закриваючи двері квартири, мене зустріла моя подруга, і ми разом пішли до школи.
-Уааа~ Онні!! Я так сучилаа!!
також!
- Зі мною стільки всього сталось...
За розмовою, ми не помітили, як вже зайшли до школи. До дзвінка залишилось 10 хв.
- Онні мені треба відійти. Я швидко!
-Добре.
Як тільки Олеся (ім'я подруги) вибігла із кабінету, до мене підійшов президент класу- Мін Юнгі. Усі однокласниці одразу почали обговорювати це.
- Еей, Джун, а не занадто?- почав тикати униз
- Тобі яке діло? Вдіваюсь як хочу. Тебе це немає хвилювати.
- Ммм.... Які ми злі... Мене це так заводить.
Весь клас затих
- Чого витрішились?! Займайтеся своїми справами— крикнув він.
Олеся повернулась у клас. Вона побачила Юнгі біля мене, але не встигла нічого спитати, тому що почався урок.

Увесь урок я обдумувала слова Міна.
\що він мав на увазі? Це правда?..\
Я й не помітила як продзвенів дзвінок на перерву. Зараз велика перерва. Подруга потягнула мене у їдальню. Як ми сіли їсти, Олеся почала розпитувати мене.
- Що було на тій перерві?? Чому Юнгі підходив до тебе?? Що він у тебе хотів?
- Воуу... Стоп не так швидко!!  Юнгі питав чому я оділась таку коротку спідницю, от і все.- я почервоніла.
- Тааак... Підозрюю, що ти мені не договорюєш. Ти замітно почервоніла.
- Айщ~~ Він казав що я його заводжу...
- Охохо...  Зрозуміло.

Усі уроки Юнгі дивився на мене. Поїдав поглядом. Мені було дуже не зручно...

Ось уроки закінчились, завтра у нас має бути контрольна з біології тож я та Олеся пішли в бібліотеку готуватись.
Шукаючи потрібну книгу, я помітила Юнгі. Знайшовши книгу, я побігла до Олесі. Її за столом не була. Тут я почула за своєю спиною її голос. Обернувшись, я побачила Юнгі... Він притискав до стіни Олесю. 
Тут вони мене помітили і Олеся щось прошепотіла на вухо президентові класу, він кивнув і направився до мене. З ухмилкою, він взяв мою руку і потягнув за собою у сторону виходу. За нами пленталась Олеся...

Троє... Я, моя подруга та ВінWhere stories live. Discover now