Олеся пленталась за нами. Йшли ми не дуже довго.
Мін далі мене тягнув. А ж тут таки ми зупинились у темному, безлюдному провулку.
Юнгі притиснув мене та Олесю до холодної стіни і почав наказувати.
-Роздівайтесь.- сказав спокійно.
-Але..- хотіла заперечити я
-Ніяких але!!- крикнув він.
Олеся штуркнула мене, типу непотрібно суперечити йому.
- Роби як він каже- сказала вона,- не зли його...
Ми почали невпевнено роздіватись.
- Швидше! Не зліть мене!! А то гірше буде!!!
Ми розділись, він оцінював нас з ніг до голови. Нам стало моторошно... Тут він почав підходити до мене. Поставивши кілька болючих засосів на моїй шиї, переключився на Олесю. Зробивши теж саме, він наказав знімати нижню білизну. Він пильно дивився на кожний міліметр наших тіл, ніби фотографуючи очима.
Тут почалося найжахливіше... Він почав водити пальцями по дівочій зоні нам обом, потім почав засовувати ТУДИ пальці й рухати ними.
Мені ще ніколи такого не робили, мені було соромно але приємно, в Олесі це також було вперше. Нам хотілось кричати, але ми стримувались тому, що боялись що хтось може нас почути. Помітивши це, Юнгі почав швидше рухати пальцями, тож ми вже не могли стримуватись.
Потім, Мін взяв мене за волосся і потягнув у низ.
Продовжуючи Олесі рухати пальцями Там.
Він натиснув мені на щелепи, аби я відкрила рот. Я відкрила його і він вставив свій "апарат" і водив моєю головою вперед та назад. Потім те ж зробив з Олесею.Вставиши "апарат" ТУДИ, я крикнула. Це було дуже грубо та боляче. І почав водити ним, з кожним разом пришвидшуючись. Спершу було дуже неприємно, але потім нахлинула хвиля насолоди. Це ж саме було і з Олесею.
Потім Юнгі наказав мені "спробувати на смак" дівочу зону Олесі. Це було принизливо... Потім наказав Олесі зробити теж саме.Це був мій перший раз у трьох, та й у загальному вперше.
Ну типу ось така вийшла історія. Надіюсь що вам сподобалось і ви не закидаєте мене тапками 😂💜
З ким хочете наступну історію??
ВИ ЧИТАЄТЕ
Троє... Я, моя подруга та Він
RomanceМін Юнгі- президент класу. Надзвичайно красивий, але дуже самозакоханий.