Username: SienaCorporal_love18
Real name: Siena
Status: Single
Gender: Female (obvious ba? XD)
Fav:
F •Daisy ang Magnolia
C •Blue/Sky Blue, Violet, Pink
F •Lasagna, Gray Ham, Carbonara, Kare-Kare, Chicken Curry, Ice cream ♥♡♥
S •Baby, Love Love Love, Growl, Mama ] Exo. Gee, Animal, I Got A boy, Mr Mr, ] Girls' Generation/SNSD. Boy In Luv, Just One Day, Bullet Proof ] BTS. Wedding Dress (By: TaeYang). Superhero (By: The Script). Burn (By: Ellie Goulding)
Q:
- In three words I can sum up everything I've learned about life: IT GOES ON.
- We dont see things as they are, we see them as we are.
- Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.
W's Questions
• When we are stargazing with my classmates and science teachers in school and they telling a creepy story about our school. The aother one is when we are stargazing with my friends and with my crush ♡♥♡.
• South Korea and Outer Space XD
• The one who make me happy or smile. Mabait, Makulit, Masiyahin, Gentleman, Maputi, Supportive, Gwapo (lol XD wahahahaha)
• Mabait, Masiyahin, Madaldal, Tahimik (pag trip ko lang XD hahaha), Pabagobago yung mood. I have darker/ meaner side wanna know?
• Muntikan lang hahaha XD
• Kai and D.O of exo XD
• EGStryker (lol XD)
• Even in your darkest time, they are beside you or just supporting you I mean they never leave you in your hardest time and always beside you.
• Love? Tsk you can feel too much pain or too much happiness.
• By staying beside them when they have a big problem and never leave them alone if they are facing a big problem ='>.
♥Messages♥
★ Hi! Hahahaha XD alam kong magandang maganda ka kaya mo ginawa tong wattpad acc! Hahahaha XD. And Im serious about that.
☆ Hello? Hello? Hahahaha XD sana matanggap ako dito =3 wahahahaha XD wait! Wala bang age? Di na kailangan? Hahaha btw alam kong magaganda kayo! Hahaha at seryoso din ako.
★ Sana matanggap ako dito! Wahahaha XD sana rin maging magkakaibigan din tayong lahat! Hahahaha XD \(^_^)/. Un lng. Thank you. Come again. Bow! Aray! Tsk bakit ba may pader dito? Natamaan tuloy ako! Wahahaha joke lng okay corny na ko XD wahahaha. Thank u po! =^_^=