*Evet arkadaşlar bu anket sayfasında Exid'in işlediği suçları çözeceğiz.
1-Haftanın bir günü mahluklara resim dersi verilmektedir.Mahluklar resim dersi için sınıflara gidip gelirken onlara gardiyanlar eşlik etmektedir.Aynı zamanda tüm suçluların üstleri her ders öncesi ve sonrasında aranmaktadır.Mahkumlara sadece kendi malzemelerini almalarına izin verilmekte ve makas gibi kesici alet kullanılmamaktadır.Ancak bir gün mahkumlardan Hani hapisten kaçmayı başarır.Sizce nasıl kaçmıştır?
Cevap aşağıda!
+Hani resim dersinde kullandığı boyaları kullanarak hapisten kaçmıştır.Yeşil boyayı almış odasından su dolu lavabonun içerisine dökmüş ve kıyafetlerini tıpkı gardiyanların gibi yeşile boyamıştır.Daha sonra kimsenin dikkatini çekmeden kaçmıştır.
Hain Hani:)
2-Dalış yapmayı çok seven Solji son dalışında gizemli bir su altı krallığı keşfetmiş.Denizin bu bölgesinde herkes oksijen tüpüne gerek duymadan nefes alabilmektedir.Ancak Solji Kraliçe LE tarafından yakalanmış ve esir alınmıştır.Bunun nedeni ise Solji'nin su krallığı hakkında insanlara bahsedeceğinden korkulmasıdır.Neyse ki Solji'yi kurtaracak 3 kapıdır.Fakat her kapıda ölümcül şeyler vardır.
*1.si Köpek balıkları
2.si Timsahlar
3.sü ise Elektrikli yılan balıklarıdır.
Peki sizce Solji hangi yöntemi kullanırsa buradan sağ bir şekilde çıkabilir?+Solji'nin seçmesi gereken kapı 2'dir.Çünkü timsahlar uzun süre şu altında nefessiz kalamazlar.Bu yüzden 2. kapının ardındaki timsahlar çoktan hayatlarını kaybetmiştir.
Umarım Solji bu yoldan gitmiştir^-^
3-Hyelin evlidir ve aynı zamanda sevgilisi vardır.Ancak Hyelin'in eşi ve sevgilisi ona asla para vermemektedir.Bunun yerine ona pahalı takılar almaktadırlar. Çalışmayan Hyelin'in her zaman çok parası olmaktadır.Ayrıca 2 erkekte aldıkları takıları sürekli Hyelin'in üzerinde görürler.Sizce Hyelin'in parası nerden geliyor?
+Hyelin eşinden ve sevgilisinden aynı takıları almalarını istemiş ve söylemiştir.Daha sonra takılardan
birini bozdurmakta ve parasını almaktadır.Bu yüzden Hyelin'in hem pahalı takıları hem de parası oluyor.Uyanık bir Exid üyesiymiş vay çakal Hyelin jxjsjdjhdhf
Bu son
4-Bir plaj partisinin ertesi günü sabah Jeonghwa'nın cansız bedeni sıcak kumsalda bulunmuş.Cesedi bulan kişi hemen polisi aramış ve olay yerine gelmeleri gerektiğini söylemiştir.Hemen araştırmaya başlayan polisler cinayetin başladığı saati ve 3 şüpheliyi belirlemişler.İlk şüpheli partide çalışan garson LE olay saatinde "aşçıya yardım ediyodum" demiş.
Barmen Solji ise "Gelen misafirlerin cesetlerini asmalarına yardım ediyodum." demiş ve güvenlik görevlisi Hani ise "Güvenlik için etrafı izliyordum ancak hiç bir şey görmedim."demiştir.İfadelerin ardından polis hırsızı tutuklanmıştır.Sizce hangi Exid üyesi böyle bir faciayı yapmıştır?+Cevap katil barmen Solji'dir.Çünkü plaj partisi olduğunu söyledik.Yani misafirler partiye barmen Solji'nin iddia ettiği gibi ceketleriyle gelemezler.Yalan söyleyen Solji'dir.
Yalancı Solji jdjshsjsjj
*Siz kaç tane bildiniz? (Yalnız 1 didjdh)
*L.E.G.O.'musunuz?(KOYU bir fanım dkdhdh)
*Favori şarkınız EXID'ten (Lady benimki)
Lütfen son soruyuda yapın EXİD ile alakalı.
Soru)Exid hangi şarkısında daha doğrusu MV klibinde ingiliz anahtarı kullanmıştır?
A)Ddd
B)I love you
C)Hot pink
D)Lie
E)Up &down=)Lütfen vote vermeyi ve oy yapmayı unutmayın.Gerçekten aralarında en çok uğraştığım buydu.
=)Bir sonraki anket sayfamızda yeni çıkan TXT grubunun hakkında bir iki soru,bilinmeyen bilgiler ve söyleşi yapacağız.
See u later readiers!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-pop anketi💖
No FicciónK-pop'u ve grupları biliyor musun? O zaman bu kitaba gel Sorularım basit değil aynı zamanda eğlenceli olacaktır Başlayalım?!👉