Miután elovastam a levelet, felmentem a szobámba pergamenért, tintáért és tollért. Lent a konyhában gyorsan megírtam a válasz levelet McGalagony professzornak és felkötöttem a baglyunk lábára.
-Anya, Apa mikor vesszük meg a Roxfortba szükséges dolgokat?-kérdeztem meg őket.
-Majd a hétvégén elmegyünk az abszul útra. - mondta anya.
-rendben. - mondtam mosolyogva
- Gyerekek ma este a Malfoyékhoz megyünk vacsorára-nézet fel apukám a kezében tartott levélből.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Felvettem egy fekete talárt alája pedig egy fehér picivel a térdem fölé érő szoknyát a hajamat pedig a nővérem megcsinálta egy nagyon szép és elegáns kontyba. Miután mindenki elkészült elindultunk Malfoy-ékhoz.
Amikor oda értünk anyukámék rögtön szóba elegyedtek Draco szüleivel. Mi pedig Draco-val felmentünk a szobájába beszélgetni.
Én: Te várod már, hogy ott legyünk a Roxfortban?
Draco: Egy picit...
Én: Ez nem volt túl meggyőző
Draco: Apa nem igazán örül annak, hogy a Roxfortba fogok járni.
Én: Miért nem?
Draco: Mert apa azt szerete volna, hogy a Durmstrang-ba járjak iskolába.
Én: De miért szerette volna, hogy oda járj?
Draco: Mert apámnak szent meggyőződése, hogy a Roxfort már nem olyan mint régen és minden féle jött-ment embert felvesznek oda.
Én: Például?
Draco: Például félvéreket, sárvérűeket.
Én: Nem szeretem ezt a szót olyan lealacsonyító másokkal szemben
Draco: Édes, hogy minden embert képes vagy ugyanúgy szeretni
Én zavaromban totál elpirosodtam.
Draco épp mondani szeretet volna valamit, de bejött Cissy néni hogy kész a vacsora és menjünk le enni. A vacsora közben a varázsló iskolákról beszélgütnk. A vacsora végeztével haza indultunk. Mindenki elment lefürödni. Én miután végeztem a fürdéssel pizsibe lementem a konyhába, hogy igyak egy pohár tejet. Miután megittam, felcsoszogtam a hálószobámba és lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Barátságból szerelem (Draco Malfoy fanfiction)
FanfictionEz a történet egy magyar származású lányról szól akit felvettek a Roxfort Varázsló és Boszorkány képző szakiskolába ahol megismerkedik Draco Malfoyal és legjobb barátok lesznek míg nem egy szép napon a két fél egymásba nem szeret.