Jak rozbít Ailu v pár krocích...

59 10 4
                                    

To takhle jednou seděla Rolly, Aila, Lluri, Gábi a nováček Yune v obýváku a bavili se o shipování (zase). Aila pošle obrázek shipu.
,,WU Z HAUNTED A COLE!!
I SHIP IIIIIT"
Načeš se ozvala Rolly, už tušící, že dnešek nedopadne dobře.
,,And you know, what I ship x3"
Aila celá nahypovaná, už chtěla vědět odpověď.
,,What u ship, Drake?"
Od této chvíle se Yune už začala ztrácet, jelikož neumí anglicky (RIP).

No, a co Rolly udělala? Poslala memeZ ^^

No, a co Rolly udělala? Poslala memeZ ^^

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


No...a už to začalo... Aila zrudla v obličeji, Lluri si raději odsedla, Yune byla stále trochu ztracená a Gábi už posílala svoje Řípy.

,,NANIIIIIII?!!" Durdila se Aila, zatímco Rolly se pomalu a (ne)nápadně přesouvala co nejdál.
,,NUUUUUUU DON'T SHIP FLOILAAA"
V tuto chvíli už začala připomínat naštvané rajče. Yune začala hledat mapu a Rolly s Lluri se jen zlomyslně usmívali. No a Gábi? Ta se přeměnila na překladač.

,,YOU CAN'T STOP MEEE" zvolala Rolly a velmi rychle si to šinula pryč. Gábi nezapomněla pro Yune přeložit.
,,FÍRER! ONA SHIPUJE FLOILU!" Ozvalo se panelákem.
S úsmrkem a prosbou: ,,Halp meh, Lluri!" Rolly zaběhla za Lluri. To si ale pomohla...
,,I ship it too, sooo....Tady v bezpečí nebudeš ^^' "
,,FAAAAAAK"

Po této krátké výměně už zdrhaly obě dvě. Yune se velmi nenápadně odebrala k odchodu oknem.
,, Řekněte mi jedinej důvod, proč to shipujete! Just, YYYYY?" vyvolávala Aila své ýčka. Gábi se nezapomněla patřičně vysmát.
,,Je to kjůůt!" Obhajovali se Lluri s Rolly.
,,NENÍ! JSME TOTÁLNĚ ODLIŠNÍ!"
,,Protiklady se přitahují" ^^ pokrčila rameny vysmátá Gábi. Rolly s Lluri už přestali utíkat.
,, Gábi, NE!" Už to vypadalo, že se Gábi přidá do zakázaných shiperů, a to si Ale velmi moc nepřála...
,,Třeba ship Bibla a Thorina..." začala dávat příklady.
,,SKREEEEEEE" Zahrála si Aila na dinosaura. Rolly už prohrabávala galerii s memeZ...
,,Já jen polemizuji. Neříkám, že to shipuju." Gábi obhajoba se, zdá se, zafungovala.
,,Děkuji.."

To už ale Rolly našla, co hledala..
[insert meme w/ Spinners face IRL]

,,ROLLY!" zahřmělo. Na to se Rolly s Lluri jen nevinně usmívali.

,,XCA TO PROVEDWA?!!!!"
Tady všichni tušili, že je zle...
,,[B]OJWOJYP@¥"&! ₩*😜🙏🍫🍫🙏👌#*"&₩-;@(",#₩ DO OCJCJCOCJ"
                        --fatal error--

,,....Že já ji zase rozbila ;-;" bědovala Rolly.
,,Použijeme pánvičku, ta pomáhá" navrhla vesele Gábi. Než se ale všichni stačili vrátit z kuchyně se svým vybavením, Aila se už úspěšně restartovala. (Škoda)


No, a tohle je jeden ze způsobů, jak rozbít Ailu (nebo jak se nechat zabít...je to tak 50/50)
Pokud vám po této kapitole tekla moč z očí a krev z pupíku, to není naše zodpovědnost ^^
Každopádně každá hvězdička i komentář potěší.

Dnešní kapitolu přinesla velmi bored Rolly

Dnešní kapitolu přinesla velmi bored Rolly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

SAYONARA

Normální den u SpinnersKde žijí příběhy. Začni objevovat