Memet ve Ayşe odalarında ne yapsam diye düşünürken bilgisayara bakmak akıllarına geldi. İkisi de facebook'a girdi. Çocuk kızın fotoğrafını gördü ve kızın da onun gibi duygusal olduğunu gözlerine bakar bakmaz anladı. Kız da aynı anda çocuğun bir fotoğrafını görür ama hangisinin çocuk olduğunu anlayamaz. En sonunda "kedim ve ben (sağdaki ben)"yazısını görür ve o da duygusallığını farkeder ve mutlu olur çünkü hoşuna gitmişti. İkisi de aynı anda tanışmak için "mesaj yaz"a bastı ve "sLm" yazdılar. Aynı anda gönderdiler mesajı. Tabii ilginç bir görüntü oluştu, mesajlar yan yana göründü. İlk başta hata zannettiler. Ardından "qeDiLi foTonDa Chok sHeqiLsİn" diye mesaj atar kız. Çocuk der "tE$eKkürLer". Konuşmaya başlarlar.
--
Kız sorar "bHen AvRupA yAkAsINdaYım SeN nErEdeSİn" diye sorar. Çocuk der "AnAdOLu yaKAsınDAyıM". Kız bu sabah üzüldüğü yayaları anlatır. Çocuk ağlar ve der ki "BeN De Çoq ÜsüLdüm" ve o da karıncayı anlatır. Kız ağlar çünkü duygusaldır. Çocuk der "BiZ biRbİrİMiz İcHİn yAraTıLmIshIz". Kız der "EvEt" çünkü kızın hoşuna gitmiştir. Kız ve çocuk buluşmak için sözleşmişler.
--
Ertesi gün kız ve çocuk bir kafede buluştular. Birbirlerini canlı görünce ağladılar çünkü duygusallardı. Çocuk dedi "SeNi SefiYoM". Kız güler çünkü hoşuna gitmiştir. Saatlerce konuşurlar.
--
Artık ayrılma vakti gelmiştir. Kız ve çocuk ağlar çünkü duygusallardır. Çocuk der "BeN seNdeN AyıRıLMaK İstEMiyORuM". Kız der ki " BenDe SeNdeN KoPamaM". Çocuk ve kız hayal kurarlar hiç ayrılmakdıkları bir hayal. Çocuk bu hayali gerçekleştiricem der. Fakat şimdilik ayrıImaları gerekiyordu.