لی:
+شیومین این درلعنتی رو باز کن مهمونا نیم ساعت دیگه می رسن-هیونگ من درو با....+تو غلط می کنی درو باز نمی کنی شیو پنج ثانیه بهت فرصت می دم تادرو باز کنی اگه نکردی این درلعنتی رو می شکونم خودت می دونی که می تونم.
حدود سه ثانیه بعد در باصدای ارومی باز شد آفرین حالا این لباسارو بپوش یه ذره هم میکاپ کن مثل آدم شی بدون حرف یا نگاهی از اتاق اومدم بیرون درس اول شیومین از بی توجهی متنفره .
همین که پام به طبقه پایین رسید صدای در اومد به خدمتکارمون هانا گفتم که درو باز کنه.
=سلام کریس ×سلام اقای کیم از دیدنتون خوشحال شدم واوچن توخیلی خوشتیپ شدی پسرم خیلی وقت بود ندیده بودمت لطفا بفرمایید از این طزف لی برو به شیومین بگو بیادپایین ...-لازم نیست خودم اومدم
شیومین:
سلام از دیدنتون خیلی خوشبختم هم زمان باحرفم برای احترام یه کوچولو خم شدمقیافه شیومین و اینجوری تصور کنید.
وقتی سرم و بلند کردم بادوتا نگاه متفاوت رودر رو شدم یکی اقای کیم بانگاه پدرانه ویکی پسرش که فکر کنم اسمش چن بود داشت با نگاهش من ودرسته می خورد اینجاست که باید بگم:وات د فاک؟؟؟؟؟=اوه شیومین پسرم بزرگ شدی وبسیار زیبا -ممنونم اقای کیم شماهم از قبل خوشتیپ تر شدین،بریم بشینیم.
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
=راستش من یه تصمیم گرفتم اگه کریس موافق باشه همون کارو می کنیم من می گم عروسی و هرچه زود تر بگیریم یعنی دوهفته دیگه ومراسم و توی ویلای جنگلی ما بگیریم وبرای اینکه بهتر مقدمات و اماده کنیم فردا راه بیفتیم بریم ویلا.چطوره خوبه؟
×جواب من که مثبت اگه این کارو انجام بدیم عالی می شه نظرت شما چیه بچه-هرچی شما بگید همون کارو انجام بدیم.
٭.........=چن هواست کجاست؟٭اه ببخشید چی می گفتید؟
[-اخه بزنم فکش و بیارم پایین از وقتی که نشستیم داره من و نگاه میکنه پسره ی پرو]
+اقای کیم بهش حق بدید هواسش نباشه اخه ویوی زیبایی برای دیدزدن داره اینطور نیست؟-هیونگ این چ.....٭درسته ویوی زیبایی واسه دیدزدن دارم واقعا زیباست وخیلی درخشنده انگار یه فرشته نشسته روبروم موافق نیستید؟
×هاهاهاهاهاهاها از دست شماها[-رسما داشتم اب می شدم صورتم مثل گوجه شده بود]=خوب پس که همه موافقن وسایلتون و جمع کنید که فردا راه بیفتیم به سمت ویلا ماهم بریم که به کارامون برسیم.
YOU ARE READING
You are engel😇😇
Werewolfشیومین برای اینکه یه گرگ سفید اصیله انتخاب می شه تا با پسر رئیس قبیله چن ازدواج کنه. همه چی خوبه تا وقتی که مادر شیومین پیدا می شه و ........