Pov Minyoung
'Britney, ik weet tot je dit niet wilt. Maar we kunnen bij de jongens afdeling inbreken ' zei ik en ik wreef in mijn handen met een duivels gezicht. ' Oh nee nee nee Minyoung ' ze begon al helemaal in paniek te raken. ' En wat Nou als je een brief schrijft en ik duw hem onder de deur door ' zei ik glimlachend. ' Maar het moet nu Minyoung, en brieven zijn zo ouderwets, Misschien moet ik gewoon een appje sturen ' zei Britney. ' Nee Brit, je moet eens na 5 jaar laten voelen, wat er in je omgaat als je hem ziet ' zei ik. ' Ik heb een idee Britney ' zei ik. Ik keek haar aan. ' Ik ga nog geen Ja zeggen wat is het Minyoung ' zei ze op een bang toontje. ' Je ziet het wel Britney ' zei ik en ik liep weg.Ik ging achter een muurtje staan, ik bleef naar Britney kijken. Ik ging wachten tot ze weg was. Ze schudde haar hoofd en liep weg. Ik keek of niemand keek en liep de trap op naar het jongens gedeelte, ik zag een jongen ik ging een hoek om. Ik wachtte tot hij langs was, ik rende naar de kamer van Felix en Baekhyun, ik klopte snel aan. Baekhyun deed open, ' Minyoung wat doe jij hier ' zei hij verbaast. Ik duwde hem weg en liep de kamer in. Felix draaide zich om in zijn stoel aan het bureau. ' Hey Minyoung ' zei hij. Ik voelde mijn hart weer op en neer gaan. ' Uhh Felix ik heb een vraag ' zei ik stamelend. Hij keek me vragend aan. ' Kom gewoon Om 15:00 naar mijn kamer ' zei ik en ik liep naar de deur. ' Moet ik dan naar de meisjes afdeling ' zei hij zuchtend. ' Ja, het is belangrijk Felix ' zei ik en ik deed de deur open en keek of er niemand was. Zodra iedereen weg was deed ik de deur dicht en liep stiekem naar de meisjes afdeling.
Pov Felix
Ik kwam er niet over uit tot ik iets moest doen dadelijk wat niet mag. ' Felix , zit je nou in over tot je dadelijk iets gaat doen wat niet mag ' zei Baekhyun. ' Nee ' zei ik en ik beet op mijn lip. ' Felix, je liegt. Als je liegt bijt je op je lip, en je gezicht is niet gezond ' zei hij. ' Hoe bedoel je niet gezond ' vroeg ik. ' Er zit wat dwars bij je ' hij keek me niet eens aan. Ik stond op en liep de kamer uit. Ik keek op mijn telefoon, 1 nieuwe Instagram meldingen. Het was Mette. Ik keek:Oké, nu moet ik naar de meisjes afdeling. Ik liep de kantine in en zo naar hun trap. Ik keek ik me niemand keek. Niemand keek ik rende de trap op. Sascha, Nola en Nora kwamen door de afdeling, ik ging liggen op mijn buik. Op een of andere manier zagen ze me niet. Toen ze de hoek om waren keek ik of er meer kwamen, nee niemand. Ik begon weer te sluipen. Op begeven moment, kwam ik bij deur 36, ik klopte. Mette deed open, ' Kom snel '. Ik liep binnen, ik zag Minyoung op haar bed zitten. ' Hey, tot dadelijk he ' zei ik. Ze knikte en ging gewoon door met muziek luisteren en appen. ' Waar had je me voor nodig Mette ' vroeg ik. ' Dat dansje wat we bij dansles hadden he ' zei ze. Ik knikte. ' Ik krijg pasje 6 niet ' zei ze zuchtend. ' Oh deze ' ik deed het pasje. ' Ja die, maar ja ik doe iets verkeerd ' zei ze zuchtend. ' Ga achter mij staan en doe het na, ik doe het heel rustig ' zei ik. Ze ging achter me staan, en deed mij na. Na 3 minuten had ze hem onder de knie.
' Zullen we even wat gaan drinken ' Zei mette. Ik knikte. Ik keek door een spleet. Sascha, Nola, en Nora kwamen weer aan. Ik ging weer liggen. Ze zagen me weer niet. Ik stond weer op, ik pakte de hand van Mette en sloop de trap af. We kwamen in de kantine, ik liep naar de kok, ik keek naar Mette ze ging zitten op een stoel. Wat is ze toch mooi, maar ik heb een gevoel tot iemand op me is, maar wie.
Ik had 2 milkshakes besteld, ik liep naar Mette. Ze keek me aan. ' Mette, weet jij misschien of iemand verliefd op me is ' vroeg ik. ' Nee, hoezo '. ' Ik heb het gevoel tot iemand verliefd op me is ' zei ik. Ze trok haar schouders op. De kok kwam en ze gaf ons onze milkshake. Ik keek op mijn horloge, 15:02. SHIT. ' Uhh, Mette ik moet gaan ik ben over tijd. Ik app je nog' ik begon te rennen. Ik keek achterom, ze keek me aan, ze zat met haar milkshake te spelen.
JE LEEST
Vriend Vs Vijhand
FanfictionEen fanfiction over een aantal groepen een paar voorbeelden zijn BTS, NCT, PENTAGON, EXO, STRAY KIDS.