❃1❃

69 7 21
                                    

~extra deel voor agust-min-suga~

Pov Jungkook
Ik, Felix en Baekhyun zaten in de kantine. Opeens kwam Mercedes(de directrice) kwam aanlopen. Achter haar liep een meisje. Ze was heel knap. Ik merkte tot we alle drie naar haar staarde. We hoorde geroezemoes. ' En nu val ik van mijn stokje ' zei Felix. Opeens viel hij echt Flauw. Ik ving hem snel op. Ik pakte hem op mijn rug en wou net naar zijn kamer lopen tot Mercedes me tegen hield. ' Kan je Mette waarlijk een rondleiding geven Jungkook ' zei Ze. Ik keek naar het meisje achter haar. ' Ja tuurlijk Mercedes ' zei ik. Ze knikte. ' Dan laat ik jullie, als er wat is kom naar mijn kantoor ' zei ze en ze liep op haar hakkenschoenen weg. ' Baekhyun kom even, en pak Felix over ' zei ik en ik zette Felix even op een stoel. Baekhyun kwam en pakte Felix op zijn rug. ' Breng hem naar jullie kamer en leg hem op zijn bed ' zei ik. Ik keek naar het meisje, ze keek verward naar ons. Toen Baekhyun weg liep, stelde ik me voor. ' Hey, ik ben Jungkook 'zei ik met een smile. ' Ik ben Mette ' zei ze verlegen. ' Kom dan leid ik je rond ' zei ik.

We liepen door de gang. Opeens hongen daar E'Dawn,  Shinwon en Yeoone. E'Dawn loopt naar ons toe. ' Zo zo ' zei hij. ' E'Dawn laat haar, ze vind het al eng ' zei ik. Ze keek naar mij en dan naar E'Dawn. Hij boog zich naar haar toe. Al snel kijk ze weer naar onder. E'Dawn begon te lachen. Shinwon kijkt over zijn schouder. Ik kijk hem boos aan. ' E'Dawn kom dan gaan we wat lekkers halen 'zei hij en hij keek me aan met grote ogen. ' Shin laat me '. Shinwon begon te trekken aan de mouw van E'Dawn. ' Shinwon stoppen ' roep E'Dawn. Shinwon knipoogde naar ons en wees stiekem naar de gang achter E'Dawn. Ik nam Mette haar hand en trok haar heel stiekem mee de gang op. Toen we wat verder waren dan E'Dawn zei Mette's bange stem ' Wie is dat '. ' Dat is E'Dawn, blijf uit zijn buurt. Hij is een pester ' zei Ik. Opeens kwam Zoë aangelopen. Ze deed gewoon alsof we er niet waren. Ik zag Mette staren naar haar.

Pov Mette
Ik liep met mijn koffers naar mijn afdeling. Ik liep naar mijn kamer. Ik stak de sleutel in het gat. Ik deed de deur open. Ik er zaten 2 meiden en 1 jongens. Ik liep binnen en keek ze aan. Ze keken meteen om. ' Stoor ik ' zei ik dacht. ' Nee hoor 'zei eentje. Ze stond op en liep naar me toe. ' Dus jij bent mijn kamer genoot 'zei ze en ze bekeek me. ' Jongens ik denk tot we een nieuw grappig leuk meisje bij onze club hebben ' zei ze. Ik keek naar het bed. ' Hoe heet je ' zei een jongen, hij stond op. ' Mette 'zei ik zacht. ' oh hoi Mette, ik bent Jaemin ' zei hij en hij glimlachte. Ik keek naast hem. ' Ik ben Britney 'zei een knap meisje, ze was groter dan de rest. Ik ben Minyoung ' zei een heel klein meisje. 'En je kamer genoot ' zei Minyoung. Ik zette mijn koffers op mijn bed. Ik ging zitten. ' Je lacht niet echt 'zei Jaemin en hij ging naast me zitten. Ik trok mijn schouders op. ' Wat is er ' zei hij. Er rolde een traan over mijn wang. Hij trok me in een knuffel. Ik zag Britney jaloers kijken. Minyoung legde een hand op haar schouders. ' Mijn moeder heeft op de zelfde academie gezeten en ook nog eens de zelfde kamer en het zelfde bed' zei ik huilend. ' ze is doodgeschoten in deze kamer door haar kamer genoot alleen omdat ze haar had geslagen, mijn vader heeft me in de bosjes gedumpt. Een vrouw heeft en gevonden en heeft me laten opgegroeid 15 jaar lang 'zei ik. Bij die gedachte stond ik op en rende weg, ik rende de deur uit en rende de trap af. Er stond een deur op een kier. Ik deed hem open en kwam in een kamer waar niemand was. Er stonden gym toestellen en matten enzo. Ik ging in een hoekje zitten. Ik legde mijn hoofd in mijn handen.  Ik begon hard te huilen. Ik kroop in elkaar, ik kreeg het koud. Is dit wel een droom die ik wil, is dit geen nachtmerrie, de directrice deed heel raar. Iedereen hier doet raar. Echt iedereen is naar, knap, onaardig. Ik ben maar een klein, lelijk kindje.

Vriend Vs Vijhand Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu