Mijn tranen vloeien en ik loop naar buiten. Adam loopt achter me aan en duwt me tegen de muur. Hij zegt sensueel: "Ga je het nu vertellen, honey? Ik wacht al zo lang op je geheim, ik hou het niet meer vol." Ik kijk verdwaasd naar zijn lippen en besluit om hem te kussen, voor de laatste keer. Het is een Afscheidskus. "Vaarwel, Adam.
Een geheim is geen geheim meer als ik het aan iemand vertel je zou me moeten vermoorden om het ooit uit m'n mond te zien krijgen. Succes nog met je zwakke aanwinst in de wc hé!" Ik loop vol ergernis en woede van hem weg en draai me halverwege om en steek mijn middelvinger met volle kracht en ik roep brullend:
"Moest je het nog niet doorhebben, het is uit!"Het was het pijnlijkste moment dat ik had meegemaakt alleen door deze stomme geheim die ik meeheb, het is moeilijk om mensen te vertrouwen en zoals jullie zien doen mensen alles om het te weten te komen zelf als ze andere mensen en de persoon zelf moeten kwetsen.
Het is 30 juni 2019 laatste dag van school,
wat ik niet had verteld is dat toen ik mij had ingeschreven wist de directeur mijn geheim en probeerde hij mij ook te helpen en te beschermen tegen de "pesters" en dat was ook zo er zijn nog veel meer problemen gekomen dan deze zoals mijn telefoon hacken, inbreken bij mij thuis, bedreigen... maar dit was het pijnlijkste want ik heb Adam mijn hart gegeven en ik hield ook van hem. Maar de geheim die ik meedraag is ook belangrijker dan wat dan ook. Tijdens mijn inschrijving had ik met de directeur besproken dat ik graag op de dag dat ik afstudeer iedereen het wil vertellen en dat is nou geregeld.Dus hier sta ik dan voor de hele school met een microfoon in mijn hand en ik zeg:
"Hoi iedereen, ik ben Laetitia. En zoals iedereen het weet ben ik het meisje met het geheim. Dit is de dag dat jullie allemaal op hebben gewacht ik zal het vertellen maar niet zo gewoon vertellen, ik zal het met mijn levensverhaal doen via een filmpje die ik heb gemaakt deze twee schooljaren toen iedereen bezig was met mijn geheim proberen te ontdekken. Dus wat jullie moesten doen is alleen wachten tot het einde van mijn diploma uitreiking. Have fun met het kijken naar het filmpje".
Zo kwam iedereen mijn geheim te weten en hadden mensen gehuild, gelachen en geapplaudisseerd op het einde. Sommige hadden zelfs spijt en zijn erna sorry komen zeggen bijvoorbeeld Adam hij vertelde dat zijn liefde voor mij ook wel echt was maar dat hij het moest doen van Yas-lynn anders zou zij hem ook iets aandoen, natuurlijk vergaf ik hem maar ben ik het niet vergeten.Zo eindigde het dan dan iedereen mijn geheim wist en mij had begrepen.
Sommige waren boos dat ik het hun niet had verteld maar ja niet iedereen vertel je zomaar een stukje dat aan jou toebehoort.
JE LEEST
Het geheim van Laetitia
Short StoryDit is een kortverhaal over een meisje die een geheim heeft. Iedereen probeert uit te vinden wat haar geheim is. Weet jij wat het is? Wil je het misschien te weten komen? Lees dit dan maar!