1.Bölüm

21 4 0
                                    

    Bazıları aşka inananır.Bazıları aşka inanmaz.Ben bile aşka inanmamaya başlamıstım.Ama hayal etmiyceğim anlamına gelmiyordu.Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Aden.Anlamı cennet bahçesi demekmiş.Lise 1'e gidiyorum.Okulların kapanmasına 1 ay kaldı.Aşktan soğumama fayda eden olayı anlatıyım size.
      Babam,annem ilk görüşte aşık olmuş.Babamda o zamanlar 19 yasındaymış.Dedem çiftçilikle uğrasırmıs.Annemde dedemin tarlasında başlamıs çalısmaya.O günde dedem babamı zorla tarlaya traktörü kullanması için göndermiş.Babamda tarlaya gittiğinde ağacın altında bir afet görmüş ve o an babam anneme aşık olmuş.Babam hergün tarlaya çalismaya gitmiş,annemi görebilmek için.Dedemde babamı tarlaya gitmesine sasırmıs çünkü oglu sehirde çalısmak istediğini söylemisti.Bu işi yapmak istemedigini soylemisti dedeme.Birgün babam cesaretini toplayıp annemin yanına gitmiş.Babam anneme arkaş olmak istediğini soylemiş.Annemde kabul etmiş.Cünkü annem babamda hoslanmaya baslamıstı.Annem ve babam uzun süre konustuktan sonra babam anneme sevdiğini itiraf etmiş.Annemde onu sevdigini soylemiş.Babam dedeme annem sevdiğini söylemiş.Dedemde annemi cok severmiş.Dedemler annemi istemeye gitmişler ama annemi babama vermemişler.Babam da annemi vermediklerinden dolayı onu kacırmış.Şehre yerlesip evlenmişler.Babam şehirde ise baslayıp işini büyütmüş ve büyük bir sirket kurmuş.
     Şimdi diyceksiniz sen bunun neresinden soğudun.Daha oraya gelmedim.En iyisi anlatmaya devam ediyim.
     Annem bana hamile kalmış.Sonbahardada ben doğmusum.Yani kasım ayında.Babamda ben 2 yasındayken normalden daha fazla şirkette calısmaya başlamis.Hep bizim için çalısıyordu.Ben 5 yasındayken annemin bir adamla görüstügünü ögrenmis babam.Annemde o adamla 2 ay once birlikte olmaya baslamislar.Babam bunu ögrenince kalbi cok fazla kırıldı.Anneme hesap sormak icin eve geldiginde annem babama bir not bırakmis.Notta"Ben artık bu evliliği sürdürmek istemiyorum .Gercek aşkımı buldum."yazmış.Babam o günden sonra hiçbir kadınla yakınlasmadı.Hep benle ve şirketle ilgilendi.Onu çok seviyorum.Annem ise babamı ve beni terk ettiği için nefret ediyorum.Babam bana o günden sonra "Birini seversen onu asla bırakma.Onula ilgilen tüm sevgini ona ver."der.Bende beni seven birine tüm sevgimi vericem.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Gerçek Mi? Yalan Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin