DŮLEŽITÉ!
Příběh Adam a já MAŽU!
Děkuji.💘Z pohledu Nery:
Šla jsem ke stolu a začala kreslit svého psa. Vypadal celkem reálně a nad obrázkem jsem se pousmála. Začala jsem dokreslovat detaily a poté jsem vše odložila a pyšně jsem se na obrázek dívala. ,,Husky ti kreslit jde." Vyskočila jsem a spadla na zem ze židle. Byl to Honza, který mě vyděsil. Ušklíbl se. ,,JAKEJ MÁŠ DŮVOD NA TO, MĚ STRAŠIT?!" Vyjekla jsem a jen zvedl jedno obočí a mírně se usmál. ,,Za prvé, nekřič, za druhé, nebuď drzá a za třetí, to že jsi mě neslyšela jak vstupuji, není můj problém." Jemně mě pohladil po tváři, ucukla jsem a vražedně jsem se na něj podívala. Nechtěla jsem ať na mě šahá po tom, co mě vyděsil. Samozřejmě ho to nezajímalo a políbil mě. Líbilo se mi to, ale nechtěla jsem aby mě svedl, když jsem panna. Polibek jsem trochu prodloužila ale nakonec jsme se od sebe odtáhli. Zvedla jsem se a chtěla jít spát, ale ještě než jsem došla do postele mě Honza otočil a začal mě líbat. Chvíli jsem rty nechala jen tak vyset ale poté jsem začala rty pohybovat a povolila mu vstup jazyka. Ihned naše jazyky začali bojovat, nevím proč to dělal, když mě ani pořádně neznal, ale neřešila jsem to. Jeho polibky jsem si užívala, byly tak, tak úžasné. Uměl líbat, o tom žádná, ale bylo to divné. S ním jsem se cejtila v teple, jako kdybych se zamilovala. Chtěla bych aby to bylo nekonečné, ale pak se odtáhl a sedl si vedle mě. Podívala jsem se do země a přemýšlela jsem o tom, co se právě stalo. Usmál se, viděla jsem to. Pomalu mě položil na postel a začal vášnivě líbat, cojž se mi líbílo. Prstem kroužil okolo mého pupíku. Chvěla jsem se, měl tak úžasné doteky. Díky němu jsem se cejtila v teple, triko mi začal pomalu sundavat a já se jemně usmívala. Odtáhli jsme se kvůli nedostatku dechu, cítila jsem jeho teplý dech na svých ústech. Usmíval se a pak se zvedl, odešel z místnosti a zamkl.Z pohledu Honzy(MenTa):
Odešel jsem z místnosti a zamkl. Zatím jsem jí jen provokuji, ať to ká nějaký smysl.cŠel jsem k sobě do pokoje a začal stříhat video. Video bylo o redditu, takže jsem ho celkem rychle zestříhal. Tomáš byl na dovolený a Rady, Rady ani nevim kde byl. Potřeboval jsem vydat video dnes a než by se Rady dokopal domů, tak už by bylo 25. století. Tak jsem ho sestříhal a začal nahrávat, přemýšlel jsem nad Nerou, byla tak unešená mými doteky a chvěla se. Asi umím dobře líbat nebo nevím, ale fakt se jí to líbilo. Upřímně, mě taky. Ale nechci býti tak hodný, takže zítra budu zlejší. Ušklíbl jsem se a video vydal, vypl jsem počítač a šel do kuchyně se najíst.
Z pohledu Kiry :
Uvědomila jsem si že mám sponku, vytáhla jsem jí z vlasů a šla ke dveřím. Měla jsem strach o sestry. Jsem nejmladší takže na mě mají vliv. Klekla jsem si ke dveřím a začala jsem se snažit odemknout dveře, cojž se mi i povedlo. Tiše jsem dveře otevřela a vešla na chodbu, po špičkách(ale rychle) jsem vyšla schody do horního patra. Uviděla jsem pokoj s takovými podivnými dveřmi, ale poznala jsem že v pokoji je Nera. Odemkla jsem dveře sponkou a vešla. Ihned jsem uviděla sestru které se v tváři vykouzlil z ničeho nic úsměv. Šla jsem k ní a obejmula ji. ,,Jsem tak ráda že tě vidím, chyběla jsi mi." Řekla jsem sestře se slzičkou v oku. ,,Ty mě taky..." Řekla smutným, poníženým ale zároveň šťastným hlasem. Podívala jsem se na ní a se slzami v očích jsme se usmívaly a objímaly se. ,,Jdeme za Suz?" Říkaly jsme si tiše. Sestra kývla a potichu po špičkách (ale rychle) jsme šli o dvě patra níž. Našly jsme sestřin pokoj, byl po levé straně. Tiše jsme odemkli dveře a uviděly jsme pousmívající se sestru. Nad něčím hluboce snila, to poznám. Zavřeli jsme dveře a pod kliku daly židlu ať se nedostanou do pokoje. Probudily jsme sestru ze snění a široce se usmála. Všechny tři jsme se začali usmívat a tekly nám slzy. Byly jsme šťastné že se vidíme. Pak jsme se oddělily a začali jsme přemýšlet na tím, jak utečeme.
Z pohledu Suz :
Zatím co holky začali přemýšlet nad útěkem, jsem začala zas snít. Představovala jsem si Štěpána. Nevím proč ale byl tak milý, ty jeho hnědé oči... Byl prostě, nepopsatelný. Asi jsem se zamilovala, nebo se mi líbí... Já ani nevím, ale furt ho nemohu pustit z hlavy. Podívala jsem se na dveře a tam stál Bax. Naštěstí nešlo přes dveře vidět jestli je někdo v poooji nebo ne. Sklo na dveřích je takové matné, ale já vidím když někdo za dveřmi je. ,,Holky, za dveřma je Bax..." Vyjekla jsem tiše. ,,Suzie! Otevři mi!" Zařval Štěpa. Očima jsem sklesla, ale naznačila jim ať se schovaj. Schovali se pod stůl a pod postel. Dala jsem židlu tak ať Nera nejde pod stolem vidět a sedla si na postel. Štěpa odemkl a podíval se na mě tím jeho roztomilým kukučem.. ,,Proč jsi tam měla tu židli?" Podíval se na mě tázavě. ,,Promiň... Přemýšlela jsem nad jedním klukem a nechtěla jsem aby jste mi tu chodily co budu snít o něm.." Sklopila jsem pohled a zase jsem se zasnila. Dveře zavřel a zamkl, klíč si dal... To si můžete domyslet(xd). Šel ke mě a sedl si vedle mě. Podívala jsem se na něj a on se usmál. ,,Nad kým sníš?" Zvedl jedno obočí a zadíval se mi do očí. ,,Nad tebou..." Podívala jsem se do země. Vycítila jsem že holky zadržovaly smích. Díval se na mě. Pohladil mě ve vlasech a dal mi pusu na čelo. Zvedl se a usmíval se na mě, taky jsem se zvedla a obejmula ho. Hladil mě na zádech a já se cítila v bezpečí. ,,KDE" slyšela jsem řev Honzy. //A do píči.// ,,KDE JE NERA?!" Zařval Honza. Štěpa se odtáhl. ,,KDE JE KIRA?!" Zařval Kuba. Štěpa se na mě podíval jako : 'Nevíš o tom něco.' Pokrčila jsem rameny. Štěpa odešel z pokoje a začal je hledat po budově. Holky se zvedly a chtěli utéct. ,,Běžte, chci zůstat, budu vám volat.." Holky se na mě podívaly a podívaly se ublíženě.. Kývla jsem. Obejmuly jsme se a holky začaly utíkat z budovy.
Tady je další část! Omlouvám se za chyby, ale píšu to v 23:49 a jsem celkem ospalej xd. Je to kratší ale nevadí. Příští díl snad brzy👀.
🌙Danny🌙
ČTEŠ
Co když se zamiluji? (MenT, House, Bax)
FanficKira 18 letá holka, Nera která je 17 letá holka a Suz která je 18 letá holka jsou fanynky Baxe, House a MenTa. Chtějí je potkat ale zatím se jim to nepodařilo, ale co když?...