!!Varování!!
V příběhu se objevují perverzní a pro některé nechutné části příběhu. Pokud je nechcete číst jednoduše je přeskočte. Jsou tu úchylné věci, ale nebojte, postupem času to nebude až tak často!🤣🤪Zpohledu Nery:
,,Neroooooo, vstávej!" Zařvala na mě Kira. ,,Hmmmmm..." Odpověděla jsem ze spánku. ,,Nero, když nevstaneš, seberu ti všechny tyčinky, čokolády a kinder vajíčka od kinder!!!" Ihned jsem vstala a podívala se na ní vražedným pohledem. ,,Ať tě to ani nenapadne!" Zařvala jsem a mezitím přišla Suz. ,,What's going on?" Podívali jsme se na ní. ,,ČESKY." Řekli jsme naráz. ,,Neumíte ani todle? Vy jste jinde hochu. No nic, znamená to : Co se tu děje?!" Odpověděla Suz otráveně a my se jen usmály. Já jsem se odešla vysprchovat a udělat další potřebnou hygienu. Poté když jsme byli všechny tři hotové jsme šli do parku. ,,Když MenT, Bax, a House bydlí tak blízko nás, myslíte že je potkáme?" Zeptala jsem se a holky se na mě podívali a pokrčili rameny. Velice "mile" jsem se na ně usmála a uviděla jsem je. Opravdu jsem uviděla Baxe, House a MenTa. ,,Holky vidíte je?!" Zeptala se Kira. ,,ANO!" Odpověděla jsem já a Suz. Šli jsme za nima a zeptali se o fotku a podpis. Vše jsme získaly a oni nás chytily za ruce a dali nám přes pusu uspávací kapesníček. Odvedli nás neznámo kam, já se probudila v útulné místnosti s pohodlnou postelí, stolkem, papírem, tužkou a gumou. Jo a taky dveřma a jedním oknem. Ony dvě ještě spali a já se snažila prozkoumat více než toto, ale nakonec dveře byly zamknuté a z okna jsem utíkat nechtěla protože to bylo vysoko a já bych umřela. Tím pádem jsem furt seděla a začala si tiše zpívat písničku 'Just let her go'. Slyšela jsem kroky které vedly k mým dveřím. //Teď je má šance.// Pomyslela jsem si. Ale utéct se mi nepovedlo, ve dveřích se objevil MenT. Ztuhla jsem úžasem, byl krásný(pičooo to je jinak vyhrocený xd). Zavřel za sebou a zamkl. ,,Ty jsi?" Zeptal se a já mu šťastně odpověděla. ,,Nera, proč?" Podíval se na mě. ,,Teď tu nějakou tu dobu pobudete všechny tři." Šibalsky se usmál. ,,Co, jak, co, proč???" Zeptala jsem se nechápavě a odsunula jsem se. ,,Protože potřebujeme nějaké hezké dívky co tu pobudou a budou nám zlepšovat dny a tak podobně." Usmál se a já se z jeho krásného úsměvu zachvěla. Nakonec odešel, ale zamkl. Tak jsem šla ke stolu a začala si kreslit.
Z pohledu Suz :
Vzbudila jsem se v útulné místnosti. Měla mini okno a cool dveře a, a, a, a stůl a vedle něho kytara?! Ihned jsem se zvedla a šla jsem pro kytaru, ani trochu mě nezajímalo kde jsem nebo co tu dělám, každopádně jsem chtěla svou kytaru. Ihned jsem jí vzala a sedla si na postel, začala jsem na ní hrát ale byla špatně naladěná tak jsem jí přeladila a začala hrát písničku 'Little do you know' ale nezpívala jsem si. Když jsem písničku dohrála tak jsem kytaru dala tam kde byla původně. Nakonec jsem se začala ohlížet, chtěla jsem utéct ale nebylo jak. Okno bylo příliš malé a dveře byli zamknuté. Ani jsem se neděsila že nás unesli a co s námi asi hodlají dělat, hlavně že mám pohodlnou postel a kytaru. Nakonec ke dveřím někdo přišel, začal odemykat ale já utéct nechtěla, chci hlavně svojí kytaru, ihned jsem si vzala svojí kytaru a sedla si na postel s kytarou. Do pokoje vešel House. ,,Nazdárek, očividně se ti kytara líbí." Vešel a zamkl. ,,Teď jí můžeš dát na zem, já ti jí neukradnu." Položila jsem jí a čuměla jsem na něj jak na boha. ,,Tak, teď mi uděláš službičku. Víš jakou?" Ihned jsem věděla, podívala jsem se mu na penis a tak trochu jsem zčervenala. Panna nejsem, ale nechci kouřit YTberovi a vypadat jak zlatokopka. Ihned jsem couvla a zakývala hlavou že NE. Jen se pousmál a řekl. ,,Ano. Vsadím se že nejsi panna a nikdo jiný není vzhůru(lhal, lhář jeden) a já na to mám chuť, takže mi buď uspokojíš a nebo tě vysvlíknu, přivážu a udělám se ti do huby sám." Ušklíbla jsem se. ,,Nejdříve si mě chyť, troubo." Začala jsem se mu v pokoji vyhýbat a různě klikatit, až mě nakonec chytil. ,,Já tě chytnu, puso." Usmál se, co ale nečekal bylo, že ho kopnu do koulí. Sykl bolestí a pustil mě. Nakonec mě chytl a přivázal, z toho už se nedalo dostat... Jakýmsi způsobem mě svlíkl a byla jsem celá nahá. Začal mi masítovat prsa. Neříkám že se mi to nelíbilo, ale bylo to zvláštní. Jemně jsem si zkousla ret a dívala jsem se na něj. Přestal a nakonec vzal dva prsty které mi strčil do vagíny a začal pohybovat s prsty rychleji a rychleji. Začala jsem jemně vzdychat a on se usmál, nakonec toho nechal a začal mi pusinkovat prsa, následně břicho a z toho přesel na vagínu, tu mi vylízal a já se mu udělala na jazyk, pořádně to vylízal a usmál se. ,,Kubo, prosím, ještě." Ušklíbl se. Postavil se mu. ,,Bohužel, teď jsi na řadě ty." Usmál se a já mu vykouřila. Pak mě rozvázal já se oblíka a on odešel, bohužel zamkl.
Z pohledu Kiry :
Vzbudila jsem se ve velkém pokoji, z malými čtverečkovými 5x5cm okny, se stolem s šuplíkama ve kterých byli věci na zpěv a na kreslení, poté klarinet, housle a, a, a, a, a BUBNY?! Usmála jsem se ale jen jsem seděla a obdivovala. Jo a taky tam bylo ukulele. K mému pokoji se někdo blížil, usmála jsem se a těšila jsem se na to, kdo to bude. Byl to Baxtrix, vešel a ihned za sebou zamkl. Já se k němu rozběhla a vyskočila jsem na něj, objímala jsem ho. Byl překvapený. ,,Heyyy, co děláš?" Vím že za to byl rád, vyznám se v klucích. ,,Jsem ráda že tě vidím, jsi můj nejoblibinější YTber a úplně tě zbožňuju!!!" Málem jsem ho umačkala a on mi dal pusu na tvář protože jsem prý byla roztomilá. Zčervenala jsem a ihned jsem ho zase obejmula. Usmíval se. ,,Štěpáne!" Zařvali na něj Honza(MenT) a Kuba(House). ,,Promiň, musim jít." Dal mi pusu na tvář, odešel a zamkl. Málem jsem se roztekla a asi se zamilovala. Ale pak mi došlo, kde jsou mé sestry?!Tahle část je celkem dost dlouhá ale trochu jsem se rozepsal.🔥🤣 Doufám že se vám tahle část líbila. Je to něco new pro mě takže sorráč.🤣 A jinak omlouvám se za chyby!🤩 Další část snad vyjde brzo, baxčus!🤣🤣
🐈Danny🐈
ČTEŠ
Co když se zamiluji? (MenT, House, Bax)
FanfictionKira 18 letá holka, Nera která je 17 letá holka a Suz která je 18 letá holka jsou fanynky Baxe, House a MenTa. Chtějí je potkat ale zatím se jim to nepodařilo, ale co když?...