Jednoho rána když jsem se probudila tak mě strašně bolela hlava. Měla jsem pocit že něco nebo spíše někoho slyším, bylo 6 ráno tak ještě nikdo nebyl vzhůru. Pak jsem ještě nějak usnula ale když jsem se zas probudila(to už bylo 8 ráno) tak jsem si uvědomila že slyším dohromady asi 5 sov. Ale vždyť taťka měl noční a Percy strávil taky celou noc na ministerstvu. Byll s Fleur jsou u sebe doma a Charlie je v Rumunsku. Šla jsem se podívat dolů do obýváku a vyděla jsem tam Hedviku která seděla na kufru. Zavolala jsem na mamku a zeptala jsem se jí jestli je tady opravdu Harry Potter a ona nato řekla Ginny, miláčku asi bych věděla kdyby tady v našem domě byl Harry Potter. Jak ostatní uslyšeli jméno Harry hned všichni vylezli z pokojů a ozval se i Harry. Vyběhla jsem do obýváku a opravdu tam stál Harry Potter, kluk který několikrát zůstal naživu a zachránil Ginny Weasleyovou😍. Rozběhla jsem se k němu a obejmuli sme se. Strašně jsem zčervenala. Pak se obejmul i s ostatními a mamka prohlásila "musíme udělat slavnostní oběd a když je venku hezky tak toho i využijeme". Celou dobu Harry protestoval že to není potřeba aby kvůli němu dělat slavnostní oběd ale pořád dokola říkal "ale paní Weasleyová, to nemusíte kvůli mě dělat slavnostní oběd". A mamka taky furt dokola jako kolovrátek říkala "drahoušku Harry, my to uděláme rádi"... že ano kluci". Pak nám maka rozdala role že kluci přikouzlí stoly, taťka prostře stoly a my s Hermionou uvaříme slavnostní oběd. Harry pořád chodil za mamkou že taky s něčím teda pomůže když mu řekne s čím ale mamka mu pořád pdporovala ať si vybalí a odpočine.
ČTEŠ
Nikomu ani muk
RomanceTento příběh bude o Harrym a Ginny(to už vám asi z obrázku došlo ale to je jedno). Bude to o jejich začátcích a bude to psané ve formě deníku.