část 4. z koupelny na půdu

839 17 2
                                    

Harry, pojď za mnou. Když jsem se vydala na půdu tak se Harry díval strašně udiveně protože tam životě nikdy nebyl. Když jsem stáhla schody na půdu tak Harrymu už konečně došlo kam jde. "Tak napadlo mě že když tady trávíš tolik času teda myslím o prázdninách tak že by jsi tady mohl mít pokoj. Malinko by jsme to tu opravili a ja by jsem to tu celé uklidila tak by to tu mohlo být hezké místo. Harry na to zareagoval strašně šťastně "panebože. Tato nabídka nejde přeci odmítnout!" Ale mamka nebo taťka o tomhle nápadě ještě nevědí. Harry se pak na mě podíval ďábelsky a řekl "nebo by to mohla být naše skrýš". A já na to "Harry! No... i když to není úplně špatný nápad." Ale vždyť se jede zítra do Bradavic a já jestě nemám zabaleno... vždyť jsem na to úplně zapomněla! Proč mi to někdo neřekl"!!! Pak jsem si uvědomila jsem strašně nahlas zakřičela a asi to někdo uslyšel...
"Harry, musíme jít teď hned pryč protože já mám sem zakázáno chodit ale hlavně mi prosím pomoc s tím balením. Naštěstí Harry sešel za mnou do pokoje a začal dávat oblečení ze skříně do kufru, pak já jsem si dala do jiného batohu učebnice, sešity, knihy které jsem si vypůjčila t bradavické knihovny a na závěr jsem si tam dala dvě věci což byla jedna věc od Harryho z mudlovského světa a to je skleněná lodička protože Harry ví že miluji léto a vodu, ta druhá věc je nádherný náramek pro štěstí který nosím už od chvíle kdy mi ho Harry dal. Musím si ho dát do batohu protožeby si mamka všimla a zase by začala vyzvídat. Ale možná by to ani nevadilo protože by jsem řekla že mi ho dal Harry k Vánocům. No, na to teď fakt čas tohle řešit nemám. "Mockrát ri děkuju Harry že si mi s balením pomohl. Harry se malinko začervenal a řekl že nemám zač a že mě vždy rád pomůže.

Tak... už je další den a za chvilku jedeme na Kings Cross. Nemůžu se už dočkat až zase proběhnou zdí protože to je tak nádherný pocit!

Nikomu ani mukKde žijí příběhy. Začni objevovat