spěšný vlak do Bradavic, Dean a hostina

937 30 11
                                    

Tak už jsme dojeli na Kings Cross a jsem už i ve vlaku. Když jsme se rozloučili s mamkou a tátou tak se mamce chtělo brečet, jak už jsme velký a že už jenom rok nebo dva a budem už pravoplatní kouzelníci. Pak jako vždy jsme malinko nestíhali. Já jsem nastupovala jako poslední tak jsem se šla podívat kde je nějaké kupéčko volné ale pak ze zádu mě někdo pohladil za uchem tak jsem nahlas řekla "Harry"? Rychle jsem se otočila ale tam stál Dean Tomas! Úplně jsem na něj přes prázdniny zapomněla!!! Ahoj Ginny, tak si mi chyběla! O pár sekund později už mě Dean svíral v jeho náruči. Totálně jsem nevěděla co mám dělat tak jsem mu rychle z náruče proklouzla zeptala jsem se ho jaké měl prázdniny. Co si budem, bylo mi to celkem jedno. No, jednoduše jsem chtěla získat čas na rozmyšlenou protože to nechci táhnout s dvouma klukama na jednou. Pak asi po dvaceti vteřinách později jsem vymyslela plán jak mu mám opatrně říct že prostě sním být nechci!
Až pojedeme v kočárku tak mu řeknu s velikou "lítostí'' že už nám to neklape protože už jsme i před prázdninami jsme na sebe neměli moc času. Tak jsem si sním sedla do kupé a pak mi skoro celou cestu něco vyprávěl ale doufala jsem že nás dva Harry spolu neuvidí. Cesta překvapivě s Deanem uběhla celkem rychle i když jsem ho totálně nevnímala. Ani se mě nezeptal jaké jsem měla prázdniny já! No, prostě to je Dean...
Uz přišla ta chvíle kdy musím říct Deanovi že je KONEC! Řekla jsem to nějak takhle:
Deane, nerada tě přerušuji ale musim ti něco důležitého říct, celé prázdniny jsem nad tebou a mnou přemýšlela a došlo mi že
už ani na sebe nemáme většinou ani moc času ale to myslím i během školního roku a prostě už nám to neklape a myslím že oba dva máme jinou představu o vstahu.
Dean na to zareagoval zase takto:
Asi máš pravdu protože už jsme se i celkem hádali. Ale stejně se rozbrečel tak jsem si vedle něho sedla  a začala jsem mu říkat jak je sice úžasnej tak že si hned jak lusknutím prstu novou holku najde. Bylo my ho trochu líto ale to je prostě život.

Prváci už zařazeni jsou, Dean už je vyřešen a už zbývá je hostina. Jako každý rok máme nového profesora ale tenhle rok to bude úplně jinak. Profesor Snape bude mít obranu proti černé magii a profesor Křiklan bude mít lektvary. No, tenhle rok bude fakt zajímavý! Když jsem se bavila s Hermionou tak Ron pořád Hermionu otravoval stylem "A Hermiono, budeš mi pomáhat s učením? A najdeš mi v knihovně famfrpál v průběhu věků? Jo a ještě když jsem se díval do učebnic tak jsem tam pár věcem nerozuměl." Mě přijde že je Ron snad ještě malý dítě že pořád potřebuje asistenci od Hermiony ale i tak to byl moc hezký večer. Harry celou dobu na
mě zamilovaně hleděl. Sice mě to malinko znervózňovalo ale alespoň jsem věděla že to myslí opravdu vážně a miluje mě❤.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 10, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nikomu ani mukKde žijí příběhy. Začni objevovat