geri döndük

sonra derin bi sohbete dalmışız ben havanın karardığını fark edince sinem e gidelim dedim sinemde kabul etti ve gittik ben biraz telefonla oyalandıktan sonra uyudum sinem bu seer kendi çadırında uyuyacaktı ben de gözzlerimi açıp öylece havaya bakıyorduk ki

aniden telefonuma gelen mesajla irkildim telefonumu aldım ve mesaj a baktım

meriç- napıyon

ben- hiç sen

meriç- senin ne yaptığını öğrenmek için yapmadım biliyorsun demi

ben- evt

meriç- hiç bir kız beni böyle yormamıştı bugüne kadar her istediğim kızı elde ettim  ama seni elde edemedim

ben-  ben herkez değilim

meriç- seni bu yüzden sevdim

ben- ama ben seni sevmedim

meriç ten cvb gelmedi bende kapatım uyudum hayat beni yıpratı ama başa edebiliyordum derken uyku alemine dalmışım sabah erkenden uyandım üstüme beli açık olan tşört altına tayt giydim ve sinem in çadırına gittim

ben- kalk hadi yürüyüşşe çıkcaz

sinem- 5 dk daha

ben- ulaş mı o

sinem- beni kandıramasın

ben- tmm ozm ben senle yürüyüşe gelmicem kalktığında

sinem- üfff püfff ya

ben- kankaya üf püf denmez aaa

sinem güldü ve kalktı ben üstünü giyin gel ben bişiler atıştırcam

sinem- tmm

5 dk sonra geldi kahvaltımızı yaptık ve yürüyüşe çıktık öyle geziniyorduk konuşa konuşa baya uzaklaşmıştık kamp alanından ama kaybolmadık

ben- çok ilerledik geri dönelim

sinem- ayn hadi

geri kamp alanına doğru ilerledik 30 dk sonra kamp alanına geldik

herkez yayılmış keyine bakıyordu bende yanlarına gittim ve sphebet ettim konuşuken asistanım geldi

asistanım- çağla yarından keri şirkette olmamız gerek

ben- neden

asistanım- nedeni hataya cuma ki toplantı ertelenmiş

ben- eeee

asistanım- ee si yarına ertelen miş ama merak etmeyin herşeyi tmm sunum slogan hikaye fln okey

ben- güzel yavaş yavaş toparlanın yarın kahvaltıyı yapalım gidelim

asistanım-tmm

ben eşyalaırımı topladım ve deniz kenarına gittim arkamdan ayak sesi duydum sinemdi ben devam ettim ilerdeki kayanın üstüne oturdum sinem de geldi ve bana sarıldı

sinem- babam ın neden öldüğü bulundu

ben- neden

sinem- baban da kalp varmıi ve şeker aniden fırlamış ve kalbe basınç yapmış oda ölümüne sebeb olmuş

ben- şimdi olsaydı keşke ama yok artık yoluma bakmalıyım

sinem- benccede artık ileriyi düşün geçmiş geçmişte kaldı

ben de sinem e sarıldım 1 kaç dk öyle kaldıktan sonra kampa döndük akşam olmuştu zaten çadırıma girip uyudum

sabah sinem le uyandım kalkmakta zorluk çekmedim kalktım çadırımı topladık ve kahvaltıya geçtim hemen yedim ve diğerlerinin toparlanmasını bekledim onlarda hazır olunca arabalara bindik ve ordan uzaklaştık herkez evine dağıldı bügün dinlenme izniydi bende eve geçtim bi duş aldım sonra yemek yedim ve odama geçtim biraz bilgisayarıma baktım sonra holdinke geçtim orda bir kaç iş vardı onu halettim

sonrada şirketten ayrıldım çiğ köfteciye gittim ordan sinemle ikimize çiğ köfte yaptırdım ve parasını ödeyip çıktım

5 10 dk sonra eve geldim çok uzak değildi mesae çiğ köfteciye neyse eve geldim sinem e çiğ köteleri verdim ve tabağa koyup içeri getirmesini rica ettim oda kırmadı ben üstüme

rahat bişiyler giydim ve sinem in yanına gittim ve biraz çiğ köfte aldım onları yerken kapı çaldı gittim kapıyı açtım damlayla ulaş tı içeri davet ettim ve bir porsiyonda onlara çiğ köfte çıkardım

yedikten sonra bulaşıkları mutfağa koydum  ve geri sinemlerin yanına döndüm muhabet koyuydu hemen daldım baya bi sohbet ettik sonra ulaş la damla gitti ben le sinem tv izledik

evt arkadaşlar bu bölüm ün sonu bb