Biraz sonra telefonuma mesaj geldi ekrana baktım ve mesaj DORUK'TANDI!!!!!!
Hemen tuş kilidimi açtım,mesajda;
Selam Ecem. Yarın müsaitsen denize gidelim mi?
Heycandan elim ayağım titriyodu. Mesajı Derin'e de okudum nasıl olsa tek güvenebilceğim kişi o. Yaklaşık 5 dakika sonrada cevap yazdım;
"Olur. Saat 1'de olsun" dedim ve Derinle vedalaştığım gibi koşarak eve gittim.
Zili çaldım hiç kimse yoktu evde sanırım. Nereye gittiki annem acaba...?
Kapıda birazcık daha düşündükten sonra annemin bugün pazara gidiceği aklıma geldi.
Annemi aradım
"Anne eve geldim anahtarı nereye koydun?"dedim
"Kızım dışarda benim bi ayakkabım var kırmızı olan onun içine koydum."
"Tamam anne" diyip telefonu kapattım.
Ayakkabının içinden anahtarı çıkarttım ve kapıyı açtım. Mutfağa gittim su içtikten sonra merdivenleri 2şer 3er atlayarak odama ulaştım.
Bikinilerimin olduğu çekmeceyi açtım.
Gözüme turkuaz renginde bir bikini takıldı. Çok güzeldi ve amerikadaki kuzenim hediye olarak getirmişti.
Mor renkte havlumu çıkarttım. Ve koltuğumun üzerine koydum.
Şimdi sıra bikinim üzerine bir kıyafet seçmekti. Sonuçta bikiniyle dışarıda dolaşamazdım.
Gardrobumun kapağını açtım.
Gri bir t-shirt vardı ve üstünde PINK yazıyodu. Onuda koltuğumun üzerine koydum ve şort aramaya başladım. Kot şort giysem çok boğar dedim ve en sonunda siyah yırtık şortumu çıkarttım. Çok güzel olmuştu.
Yatağa uzandım müzik dinliyordum ve yarın için hayaller kuruyordum. Bir anda telefonum titredi Doruk mesaj atmıştı;
" Yarın saat 12 de seni almaya gelirim"
"Tamam" dedim ve sonuna gülücük koydum.
Biraz sonra annem gelmişti hemen gittim ve aldıklarını yerleştirmesine yardımcı oldum. Herşey bittikten sonra annem koltuğa yayıldı ve televizyon izlemeye başladı.
"Anne yarın kızlarla denize gidebilir miyim?" diye masumca sordum ve gözlerinin içine baktım.
Bikaç saniye sonra
" Tabii git kızım bu senin hakkın" dedi bi an şaka yaptığını sandım ama gayet ciddiydi.
Odama çıktım bikaç test çözdüm okula 2 hafta kalmıştı ve ben bu sene kesin hiçbişey beceremicem. Çünkü Doruk bizim sınıfta...
Saat 11 olmuştu yatağıma geçtim ve yorganıma sarıldım. Yarını hayal ederken uykuya dalmışım. Hüseyin amcanın mahalledeki çocuklara
"Sessiz oynayın herkes uyuyo! Bi tatil günleri var zaten!!"dedi ve perdesini hızlıca çekti.
Telefonumu elime aldım saate baktım. OLAMAZ SAAT 11.30'tu!! Yataktan fırladım bikinilerimi giydim,üzerimede dün hazırladığım kıyafetleri. Saçlarımı açtım ve dağınık şekilde sağ tarafıma aldım. Hafif göz kalemi sürdüm. Kendime bir tost yaptım ve yedim.
Saat 11.56 olmuştu ama Doruk hala gelmemişti unutmuşmuydu acaba...?
Bi bardak su içtim ve terliklerimi giydim. Koltuğa geçtim ve bi selfie çekindim. Güzel çıkmıştı. Instagrama koydum ve ilk beğenen Doruk olmuştu.
Bikaç dakika sonra Doruğun beyaz arabasını gördüm. Çok güzeldi. Ön koltuğa bindim;
Doruk "Günaydın." dedi ve gülümsedi.
Bende günaydın dedim. Yaklaşık 10dakika sonra denize gelmiştik. En önden iki şezlong ayırmışlardı havlumu çantadan çıkarttım Doruk yine biriyle mesajlaşıyordu. Bende telefonumu aldım Derinden mesaj vardı cevap vermeyince aradı açmadım ard arda 5 kere daha aradı. En sonunda açtım.
" Nerdesin ecem meraktan öldüm." dedi.
"Tamam annecim biz kızlarla şimdi geldik denize. Hadi öpüyorum seni sonra ararım" dedim ve yüzüne kapattım. Doruk t-shirt'ünü çıkarıyodu.
Aman tanrım!! O nasıl kaslar be. Bakakalmıştım. Bi anda dışımdan alçak bir sesle " Harcanıyosun burda be!"dedim.
Doruk gülmeye başladı. Galiba duymuştu. Bozuntuya vermedim. Bende üstümü çıkarttım. Doruk beni baştan aşağıya süzdü. Sonra kekeleyerek
"Bi-bikinilerin çok güzelmiş."dedi.
Teşekkür ettim ve iskeleye doğru yürüdük. Birazcık iskelenin ucunda oturduk ve sohbet ettik. Önümüzden geçen dingil;
" Selam canım. Gönlün boşsa biz oturalım"dedi.
Doruk tam ağzını açtı ki hemen araya girdim Doruğun elini tuttum.