PROLOGUE

132 15 6
                                    

I was an innocent girl who trapped in dark life

:


:

Aku berjalan menghampiri sebuah kedai makan dengan berkaki ayam . Aku ibarat orang yang hina kerana selalu meminta makanan . Perut berkeroncong meminta isi . Sudah dua minggu aku tidak makan . Kadang kadang aku perlu menyelongkar tong sampah untuk mendapatkan sisa makanan yang mereka buang selepas makan untuk meneruskan hidup .

Kaki , aku seret kerana aku sudah tidak larat lagi . Tenaga ku lemah dek kerana tidak mempunyai sumber makanan . Apa salah aku ? . Aku hanya budak kecil yang berumur 10 tahun dan menjadi gelandangan akibat kematian keluargaku .

Mengapa aku diberi ujian seberat ini ?

Adakah tuhan tidak menyayangi aku lagi ?

God , save me if you love me . I'm begging you .

Menjadi gelandangan bukan perkara yang mudah . Setiap hari aku dihina , di caci , dibelasah . Hanya kerana meminta sesuap nasi yang boleh melegakan jeritan di perutku . Biarpun hanya sesuap .

Mom , why this happen to me ?

Sambil aku berjalan , aku menilik lebam ditanganku . Lebam yang berwarna unggu kebiruan itu aku sentuh .

Sakit , semuanya kerana aku hanya meminta sedikit makanan sahaja

Why , human being like animal ? I'm just a child who always sleep at bustop and waited for someone to save me . But i realized that nobody care about me .

No one .

They just see me , when I get hurt . No one help me .
They doesn't have any sympathy to a child who's homeless like me .

Air mataku menitis , lebam ditangan membuatkan aku serik untuk meminta makanan . Tapi apa kan daya , hanya itu sahaja cara untuk aku terus hidup .

Aku berjalan lagi memasuki lorong gelap .Sungguh aku tidak pernah tahu kemana kaki ini membawa aku . Adakah ke tempat yang selamat atau sebaliknya .

Aku terlanggar batu dan jatuh tersembam akibat hilang keseimbangan . Kedua dua tanganku cuba membantu membangunkan aku tetapi kehilangan tenaga menghalang aku untuk terus berdiri .

Aku baring disitu , mengharapkan bantuan datang . Berdoa sebanyak mungkin .

I know , God always watching me and he will sent someone who can save me .

Hujan mula lebat . Aku tidak nampak apa apa kerana air hujan yang menimpa badan aku termasuklah muka aku .

Walaubagaimanapun aku perlu berdiri kerana aku perlu melunaskan sesuatu . Sesuatu yang membuatkan aku kuat untuk menghadapi dugaan hidup .

Aku terdengar bunyi tapak kaki seseorang . Mata dibuka sedikit untuk mengintai siapakah gerangan manusia tersebut . Mukanya tidak jelas dek kerana hujan yang lebat .

Kelihatan seorang lelaki mula mencangkung dihadapan ku dan aku sempat menangkap bicaranya .

" Pitty this girl " katanya

Dan akhirnya semua menjadi gelap .

For my family , i always get ways to let you happy at heaven .
Including kill the Mellos , my uncle must pay the suffered in my life . Because of him , everything gone .

That's my promise . May this guy can help me .

 May this guy can help me

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


___________________

Sincerely ,
Adell

PSYCHO MAFIA GIRLWhere stories live. Discover now