(multi media samet)
Yeni bir güne gözlerimi açtım. Okula gitmek üzere saat 6:50 idi hemen yataktan kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım şöyle bi süzdüm kendimi kahverengi gözlü, bir fazla zayıf ,orta boylu kumral bir kızdım işte sonra dolabımın önüne geçtim içinden okul formamı alıp giydim gözüme biraz maskara sürdüm.Hazır olmuştum. Aşağı indiğimde annem işe gitmişti bile. Annem bir kalp ve damar cerrahıydı. babam ise bir albaydı. yurdışında şu anda zaten pek bir görmüyoruz birbirimizi ben anne sevgisine muhtaç baba şefkatine muhtaçtım gözlerimin dolduğunu hissettim"sakın"dedim sakın ağlamayacağım ağlamaktan ve ağlayan insanlardan hep nefret ettim güçlü bir kız oldum olmak zorundayım çünkü yoksa kendimi bırakırım yok olmaya doğru gider ve biterim. ben asker kızıyım albay RIZA DEMİR'in kızı böyle olmak zorundayım güçlü kararlı...Sokağa çıktım çıkmamala beraber üşüdügümü hissettim hemen üstüme bir deri ceket alıp tekrar çıktım evden.saate baktığımda 7:20 geçiyordu yani daha kırk dakkam vardı. Yürümeyi tercih ettim kulağımdaki şarkı diyordu ki"itirazım var,bu zalim kadere ,itirazim var bu sonsuz kedere feleğin cilvesine hayatın zillesine itirazım var. herkese vardı herşeye vardı evet dedim kendini dışında hiçbirşeyi düşünmeyen bilmem kaç milyon insana itirazım var dedi iç sesim var.
Okula vardığım zaman hemen sınıfıma geçtim.12/A yazısını gördüğüm kapıdan içeri girdim.ordaydılar berfu,betül,gülce,mehmet,mert ve samet benim herşeyim kapı tarafı en ön sıraya dizilmiş yan yana,arka arkaya hayatım 18 yıllık bir maraton ben bu 18 yılın her gününü onlarla geçirdim onlarla geçiriyorum.anne ve babam oldu onlar bana annemin babamın göstermediği sevgiyi merhamati gösterdi.kardeşim oldular annem oldular babam oldular kısacası dünyam oldular.
Hemen gidip sametim'in yanına oturdum. Samet benim 3 yıllık sevgilimdi.sevgimdi şefkatimdi .
"Sevgilim, hosgeldin"dedi o güzel sesiyle içtenlikle
"Hoş buldum, güzel yüzlüm "dedim.onu herşeyden çok seviyorum her şeyden diye geçirdim. o sırada kardeşlerim ben 18 yıllarım da aynı şekilde hoşgeldin dediler teker teker boş buldum dedim her birine mehmet" iyi misin"diye sordu "evet iyiyim sen nasılsın" dedim bende" iyiyim"dedi. Sıradan bir diyalog geçmişti aramızda mehmet, İşi olmayan hiçbir şey hakkında konusmaz tam bir beyefendidir.öğretmenimiz de sınıfa girdi o sırada dersin matematik olduğunu öğrenmemle beraber başımı sıraya koydum matematiği anlamamamdan değil biliyor olmamdan dinlemedim yaz tatilinde birbirinden donanımlı öğretmenlerden ders almıştım zaten sonra samet'te koydu başını sıraya uyumaya başladık beraber kulağımızda şarkıyla cem adrian dinliyoruz her zaman ki gibi sametle diğerleri gibi arkadaştık ta ki 3 yıl önce ye kadar ona karşı bir şeyler hissediyordum bu hissimi kendime yalanlıyordum hep ama ne hikmetse hislerimiz aynıymış ilk başta ne kadar doğru diye çok düşünmüştüm ama sonuç bu oldu şu an hiç pişman değilim iyikim oldu o benim.
Zilin çalmasıyla başımı sıradan kaldırdım.samet'te uyanmıştı bu sırada zaten hep beraber aşağı indik.yine gözler üzerimizdeydi.hiç hoşnut değildim bu durumdan DOĞA KOLEJİ'ydi okulumuzun adı içi zengin şımarık çocuklarla doluydu.ama hepsinin gözü üzerimizdeydi. Bir nevi popülerdik umurumuzda mıydı hayır.hiçte olmadı onlar kendi kendine gelin güvey oluyordular.
Berfu"bebekler ne yeriz bakim." diye haykırdı evet haykırdı berfu en pozitif olanımızdır en içtenimizdir. mehmet"oğlum salak salak iş yapma insan gibi al siparişleri"dedi içimi okudun mehmet dedi iç sesim. Berfu teker teker siparişleri alıp gittiğinde heppimiz sustuk hiç konuşmadık.
berfu geldi yemeğimizi yedik ara ara konuştuk." Hafta sonu birşeyler yapalım mı"dedi betül .Betül'de fırtınalar kopan ama hiç belli etmeyen biriydi.sevimli alçakgönüllü biriydi.mert"aynen mesela lunaparka gidelim,sonra hamburger falan yeriz güzel olur dedi.bu fikirle başımı salladım. ara ara yapardık böyle aktiviteler. Herkes onayladığını belli ettikten sonra zilin sesini duyduk beraber ayaklanıp sınıfa gittik o ders bu tenefüs derken son zilimizde çaldı.betüllere gitmeye karar vermiştik.
Arabada doğru giderken okuldakilerin gözleri yine bizim üstümüzdeydi.berfu'nun bir küfür homurdandığını duydum bu durumdan sadece ben değil heppimiz rahatsızdık.
Arabaya bindiğimiz de mert duman'dan ah şarkısını açtı dinleye dinleye gittik. beraber betüllerin evine girdik. Kendimizi koltulara attık okulda hiçbir şey yapmamamıza rağmen hep yorulurduk ya o tarz bir ruh halindeydik.mert " abicim ben çok yoruldum bugün ya". berfu"bende beee" dedi uzatarak ve kendini koltuğa attı. Betül film izleme önerisinde bulundu heppimiz onayladık güzel bir film iyi giderdi. Beraber DANGAL filmini izledik gerçek hayattandı.kadınların haklarını yok saymamalıyız mesajını içeriyordu. Gülce "efsaaanee"dedi uzatarak tam anlamıyla öyleydi harikaydı gerçektende.
o sırada samet'in telefonu çaldı babasıydı arayan. Kendi aramızda konuşmaya devam ettik önemsemeyerek sametin babası bir iş adamıydı. oğlunu sadece sorumluluklarını yerine getir demek ve baskı yapmak için arardı zaten. O sırada samet endişeyle"ne"diye bağırdı heppimiz korkuyla ona döndük ne olduğunu anlamayarak sonra sametin ağzından şu sözler döküldü. "Ba-babam iflas etti. Mert"hassiktir"dedi kelimenin tam anlamıyla durum buydu "hassiktir"
Merabalarrr!!! Evet suan çok heyecanlıyım.hayatımda yazdığım ilk kitap bu şimdi şunu soyliyeyim kitap bir lise aşkı yada eğlence tarzında değil okuduğunuz gibi samet'in babası iflas ediyor bu durumda yaşayacakları zorluklar
gibi şeyler okuyacaz hep beraber daha fazla spoiler vermeden kaçtım beenn
-melike
❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
Mystery / Thrillerben beste beste demir hiç normal değildim, değildik hayatımda yaşamaya umut hiçbir şey yok bir oyunun içindeydim ,içindeydik hep beraber ya öleceğiz ya kalacağız hadi bakalım perdeler açılsın oyun başlıyor...