2.bölüm

11 1 0
                                    

(Multi media beste)
(Sametin anlatımıyla)

Duyduğum birkaç kelimeyle herşey durdu sanki herşey... Zaman durdu insanlar yaptıkları şeyleri bıraktı sadece durdu kuşlar uçmayı bıraktı sanki herşey,herşey durdu

"Ba-ba na-nasıl olur bu"kekeleyerek zorla birkaç kelime söyledim.
"Oğlum bak sakin olmak zorundayız başımıza gelen çok zor birşey biliyorum ama düzelteceğiz söz ve-veriyorum sana" babamın şuanda ağladığına çok emindim.

"Pek ya nasıl oldu bu kadar para nasıl bir anda bitti baba ne yaptın sen" babama o kadar öfkeliydimki kelimeler ağzımdan bile isteye çıkmıyordu.
"Oğlum bak bende çok üzgünüm, elimize bir fırsat geçti bizde bütün herşeyi o plana yatırdık ama kandırıldık su an çok fazla borcumuz var. Duyduklarım beynimde bir deprem oluşturdu.çok fazla borcumuz var...
"Baba borçları nasıl ödeyeceğiz peki"
"Bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum" dedi.
O sırada içerden biri "levent bey" diye babama seslendi . babam bana şirkete gitmemi söyledi ve telefonu kapattı.

Geriye bana korkuyla bakan gözler vardı.
Mert"ne iflası ne borcu"dedi korkuyla. "Babam iflas etmiş" dememle gözümden bir damla yaş aktı.
"Nasıl olur ya "betül'dü bunu söyleyen "bilmiyorum betül bilmiyorum"dedim titreyen sesimle.

Aslında parayı çok sevmemden değildi ağlamam babam çok büyük bir iş adamıydı. İşine çok önem verirdi.herşeyiydi işi herşeyi..bununla beraber rakipleride çoktu.resmen onunla oyun oynamışlardı.babam çok akıllıdır çabuk girmez bu işlere ama nasıl yaptıysalar yapmışlar..."orospu çocukları"diye bağırıp ayağa kalktım.

Ayağa kalkmamla mert berfu ve mehmet'te ayağa kalktı.beste"sa-samet nereye"dedi titreyen sesiyle."şirkete gitmemiz lazım babam öyle istedi"dedim. Bunu duymasıyla derin bir nefes aldı. O küfürden sonra farklı birşey yapacağımı sanmıştı büyük ihtimalle.

(beste'nin anlatımıyla)

Sametler gittikten sonra öylece oturduk. Bundan sonra bizi ne bekliyor hiçbir fikrim yoktu.aynı şeyi düşündüğümüze emindim.levent amcanın birsürü düşmanı olduğunu heppimiz biliyorduk.onu böyle birşeyin yerle bir edeceğinide biliyorduk. onlarda biliyor demekki...

Sametler geldiğinde heyecanla ayağa kalktık."ne oldu ne yaptınız"dedi betül gözyaşları içinde.samet"mahfoldu"dedi küçük bir tebessümle gözlerindan yaşlar akıyordu.devam etti"istedikleri oldu mahfoldu babam o koca LEVENT GÖKTÜRK yerle bir oldu dedi bastırarak artık gözyaşlarımızı tutamıyorduk. Mahfolduk heppimiz mahvolduk gerçektende en çokta levent amca en çokta o mahfoldu.

Heppimiz oturmuş bir çözüm arıyorduk.ne yapabiliriz kimdi bunu bize yapan ona yapan ha?kimdi.kimdi.kimdi kafamda bu kelime dönüyör saatlerdir. Kimdi?

Berfu " abi bak babanın daha önce böyle yaptığı biri varmı ha?"diye sordu.
Samet"yok, en fazla belki ev satın almak isteyen birinin parasını alıp ev vermemiştir.bunun üstüne ihtimal yok babam öyle biri değil."
Öyle diye bağırdı iç sesim belkide öyle sen kendini avut dedi ic sesim
"Çözüm istiyorsak bütün ihtimalleri göz önünde bulundurmalıyız" dedim evet böyle yapmalıyız değil mi?
"Babam öyle biri değil"dedi tekrar samet kocaman bir nefes alıp verdim sakin olmak zorundayım sakin ol beste sakin ol sakin ol....

Babasının öyle biri olduğunu o da biliyordu belkide birine böyle yapmıştır da intikamını almışlardır ondan neden olmasın?
O sırada telefonuma gizli bir numaradan arama geldi kaşlarımı çatarak" gizli numara"dedim bana merakla bakan gözlere.
Samet hemen geldi Yanıma telefonu açtım ve hoparlör tuşuna bastım "alo"dedi kalın ve tok bir ses erkek olduğunu belliydi.korkarak bende"alo"dedim içimden bir ses bu aramanın sametin babasının iflasıyla alakalı olduğunu söylüyordu.
"Küçük hanım, bakıyorum da çok üzgünsünüz ne oldu öyle" büyük bir kahkaha attı."böyle bir iş adamının iflası şok etti sizi değilmi"dedi ve daha çok üzüleceksiniz şimdiden soyliyim size " samet "şerefsiz kimsin sen laan"diye bağırdığında adam telefonu yüzümüze kapattı.o an boğazımın yandığını hissettim evet benim babam değildi iflas eden ama bu kadar üzülmemin sebebi vardı tabiki samet'ti onun üzülmesi beni mahfederdi.

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin