Merhaba benim adım asel yıldızer 19 yaşındayım ve birine sırıl sıklam aşığım. Kimemi yusufa ama o beni hiçbir zaman sevmedi benimle hep dalga geçti beni hep aşşağıladı. Nedenmi söyliyim ben 1.60 boyunda 95 kilo bir kızım bu yüzden. Yusuf onu sevdiğimi bilmiyor söyleyemedim çünkü eğer söylersem onu bir daha göremem. Bide kankam var adı ibo ibo aslında Yusufun arkadaşı ama yusuf benimle her dalga geçtiğinde yanımda durdu ağlarken sarılıp beni teselli etti onu çok seviyorum neyse telefonum çaldı ibo arıyor ben:alo ibo:alo kankaların gülü napıyon kız
Ben:evdeyim film izliyorum ibo ne oldu. ibo:kanka bizim ekip Toplancaz sende gelsene ben:kanka yusufta geliyo mu? İbo:geliyo kanka hadi yine iyisin 😉 ben:ibo benim hazırlanmam lazım sen bana konum atarsın hadi bay. Diyip telefonu ibonun suratına kapattım ve hemen hazırlandım. Makyajımı yaparken mesaj geldi ibo konum atmış sütlü kahvede toplanacaklarmış. Hemen rujumuda sürüp anneme haber verip evden çıktım. Bir taksi çevirip cafeye geldim.cafenin kapısında beni ibo karşıladı. Sarıldık içeri girdik masaya geldik masada yusuf, Yahya, resul, recep ve yağmur vardı. Hepsiyle selamlaştım tam yusufa dönerken şöyle dedi. Yusuf: bu şişkoyu kim çağırdı ya 😂. Dedi ve güldü ben ona baktım sonrada ibonun yanına oturdum ibo kulağıma "sakin ol" dedi. Sonra oyun oynamaya karar verdik Doğrulukmu cesaretmi oynayacaktık. Yere daire şeklinde oturduk ibo şeyi çevirdi Yahya bana soruyordu. Yahya:d mi? c mi? Ben:doğruluk. Yahya:sevdiğin var mı? Ben: ııı var herkes ooo lamaya başladı sonra ben şişeyi çevirdim resul yusufa soruyordu resul:d mi? c mi? kanka. Yusuf:cesaret lan. Resul: ozaman aseli dudağından öp karşim. Dedi ben şok oldum tam olmaz diyecekken yusuf. Yusuf:ben bununla öpüşeceğime yağmuru öperim daha iyi dedi ve yağmurun dudaklarından 1 dakika boyunca öptü. Benim gözümde bir damla yaş düştü yusuf ayrıldıktan sonra ağladığımı gördü yusuf:noldu seninle öpüşeceğimimi sandın şişko dedi ben iboya baktım sonrada koşarak ve ağlayarak kafeden çıktım. Koşarken biri kolumdan tuttu iboymuş. Ağlayarak sarıldım ayrılınca ibo şöyle dedi ibo: ağlama senin onun karşısında güçlü durman Lazım. Ben:ibo ben çok yoruldum artık gücüm kalmadı. İbo:şşş sen benim hayatımda gördüğüm en güçlü kadınsın. Ben:değilim ibo ben bir karar aldım ibo: ne kararı? Ben ibo ben gidiyorum..... Acaba asel nereye gidiyor?
Merhaba Bu benim ilk hikayem ya nlışları varsa affedin biraz kısa oldu ama olsun sizleri seviyorum oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum Reynayda bana destek olduğun için teşekkür ediyorum seni çooook seviyorum