-Nem, Ariana nem lenne megfelelő erre a munkára.-hallottam az ajtó mögül egy hangot.- túl veszélyes. Nem kockáztatom a legjobb ügynököm életét.-magyarázta a férfi.
-de...de én azt hittem, hogy én vagyok a legjobb ügynököd.-hallottam meg hirtelen, egy hisztis női hangot.
-Nem Shara! Ariana a legjobb ügynököm, de ezt már ezerszer megbeszéltük. Fogd már fel azzal a parányi agysejteddel, kérlek!-mondta könyörgően a mély, férfi hang.
-rendben.-mondta mérgesen a lány.
-No, akkor vissza a témára. Shawn nagyon veszélyes, hisz ő a maffiák főnöke. Vigyáznunk kell nagyon magunkra. Lehet, hogy még talán egy pár ügynöknek az életébe is kerülhet őt elfogni.-kopogtam. elhallgattak. Lépteket hallottam, és a nő, azaz Shara nyitott ajtót. Egy lenéző pillantással jutalmazott.
-Óh, Ariana.-ejtette ki gúnyosan a nevemet.
-mi járatban erre felé?-kérdezte John, a főnököm.
-Nos, öm...én csak, öm...én akarom Shawn-t elfogni.-jelentettem ki határozottan.-ma pontosan tudom, hogy hova fog menni. Reggel 11-ig tuti, hogy otthon lesz. 11-től egészen egy óráig a csapatával tart megbeszélést. De azt is tudom, hogy fegyvereket megy majd átvenni.
-nagyon jó Ariana. Nagyon jó. De nem kockáztathatom az életedet.
-nem érdekel az életem. Nem félek töle.-ráztam meg a fejem.-de tényleg.
-nem fogod feladni ugye? -
-soha- mondtam majd ki húztam magam
-Ez esetben...... Rendben- sóhajtott lemondóan.
-köszönöm.-mosolyodtam el halványan, majd távoztam.
आप पढ़ रहे हैं
Maffia boss /shariana /
एक्शनShawn Mendes a világ legnagyobb maffia főnök. Kemény, rettenthetetlen, meg gondolatlan. Ariana Grande az FBI legjobb embere.