Izgatottan mentem vissza az irodámba.
A papír munkát csináltam, mikor bejött a főnök.
–Ariana, tudod, hogy mennyi az idő? Már indulnod kéne...–mondta parancsolóan.
-Hova is? - kérdeztem értetlenül mire a főnőköm elkezdte az orrnyergét masszírozni.
-Nem lehet igaz.... Ariana! Shawnt megyünk elkapni! - mondta idegesen.
-uhhhh teljesen ki ment a fejemböl! - álltam fel, majd kabátomat magamra véve indultam el, de elötte a pisztolyomat elő vettem a fiókomból.
-Nanana Ari! Nem a szokványos úton kapjuk el!
–Rendben, rendben.–forgattam meg barna íriszeimet. Szigorúan méregetett a főnököm.
–na, de gyere, mert elkésünk.–tárta ki az ajtót.
–megyek.–feleltem, majd kisiettem. Beszálltunk a fekete autóba, majd elindultunk.
Pont időben érkeztünk meg a helyszínre, de egy árva lélek sem volt a helyszínen. Pedig tisztán emlékszem, hogy ezt a címet, s időpontot diktálták le.
–Ariana, te átvertél minket? Mert itt vagyunk, körülbelül öt perce, de senki sincs itt.–mondta idegesen.
–hidd, el, hogy nekem ezt mondták a telefonba.–magyaráztam feszülten.–de lehet, hogy rosszul mondták.–ebben a pillanatban, egy fekete autót pillantottunk meg, amib kiszállt, a maffiák főnöke. De mikor megláttam, leesett az állam. Kurvára helyes.
YOU ARE READING
Maffia boss /shariana /
ActionShawn Mendes a világ legnagyobb maffia főnök. Kemény, rettenthetetlen, meg gondolatlan. Ariana Grande az FBI legjobb embere.