BÖLÜM 1

125 8 4
                                    

"Hale ailesinin bilinmeyen bir üyesi var! 'LUCY HALE' tamam susuyorum. Gidiyorum."

"Defol."

Zeynep, yavaşça koşarak uzaklaşır. Elif ise usul adımlarla onu takip eder ve arkasına tekme savurarak gider.

Zeynep yere sert bir şekilde düşer. Önce alışkanlıktan 911'i arar. Sonra kendine gelip 'Ayağa kalkmak daha kolay' der ve ayağa kalkıp Elif'e sinsice yaklaşarak bir tekme de o atar.

Teke Elif'te hiç etki yaratmamıştır. Hızla Zeynep'in gözüne bir yumruk savurur. Ayrıca o fırsatla kasıklarına devasa bir darbe indirir.

Elif darbe indirirken Zeynep Elif'in ayağını elleriyle yakalar ve Elif'i sırt üstü yere düşürür.Bu fırsattan faydalanarak ayağını Elif'in karnının üstüne koyar. Ama vicdanlı olduğu için bastırmaz. Yüzüne bir iki yumruk atıp kaçmaya başlar.

Yumruklar Elif'in üzerine balyoz misali indirilirken inlemeye başlar, Zeynep'ten çok fena öç alacaktır. Yumruk atan pislik kaçarken bunu fırsat bilerek hızla toparlanır ve koşarak yan taraftaki markete girer. Bir Redbull alır ve içer.  Uçarak Zeynep'e yetişir. -Redbull kanatlandırır.- Ardından rakibini yere devirir ve üstüne oturur. Hızlı ve seri darbelerle yumruk atarken Zeynep'in ağzında diş bırakmaz. ayağa kalkar ve "Ben kazandım abaza" diye haykırır. Sesi dağlarda yankılanır. Son olarak vicdanını kenara bırakır ve ayağını tıpkı az evvek Zeynep'in yaptığı gibi karnına koyar. Ancak onun aksine bastırır. Pestilinin çıktığına emin olunca koşarak ordan uzaklaşır. 

Zeynep pestili çıkınca sinirlenir ama çoktan ölmüştür.

***

Aradan bir yıl geçtikten sonra hortlar ve daha da güçlenir. Hemen araştırma yaparak Elif'i bulur ve onu kaçırarak bir depoya götürür. Ve o an hiç konuşmadıklarını hatırlar. "Merhaba ben Zeynep." diyerek kendini tanıtır. Elif'te ona kendini tanıtır. Elif dayanamayıp sorar "Nasıl buldun beni." der. Zeynep sırıtır. "ÇÜMKÜ HUNTER OLMAK BUNU GEREKTİRİR." diyerek Elif'e cevap veririr.

Elif şaşırır haliyle, ama bozuntuya vermez. Zeynep'e tanışmak için elini uzatır, tam o sırada ısırır ve zaten hortlamadan önce çürüyen elinin etini kopartır. Zeynep "Bunu nasıl yaptın hayvan." der. Elif'se "ÇÜMQÜ WOLFİAN OLMAK BUNU QEREQTİRİR." kısmen ondan alıntı yapar.

Zeynep kahkaha atar "O zaman arkadaş olamayız." diyerek içi gümüş kurşun dolu silahını Elif'e doğrultur. "Sen... Kendinş kontrol edebiliyor musun?" diye sorar.

Aniden ordan bir uçak geçer, silah yere düşer çünkü Zeynep şaşırmıştır. Korkuyla sağa sola koşuşturur. Elif'se onun bu haline deli gibi kahkaha atar. Zeynep bir Hunter olarak her şeyi yapabilir ama tıpkı Dean gibi uçaktan korkar. 

Zeynep Dean'in taktiğini kullanarak Metaliica mırıldanmaya başlar. Elif gözlerini pörtleterek ona bakar Zeynep ise "Ne var? Beni sakinleştiriyor." der. Sonra 'İş korkudan önce gelir.' diyerek ayağa kalkar. Hızlı refleksleriyle silahı bir eline, belinden çıkardığı gümüş hançeri diğer eline laır ve Elif'in üzerine yürümeye başlar.

Aniden Elif de ona doğru yürümeye başlar ve konuşur. "Son dileğimi sormayacak mısın?" Zeynep homurdanır ve "Kaç tane son dileğin olacak?" diye sorar. Elif'se Dean'den alıntı yaparak "Zorlayabildiğim kadar." der. Zeynep ona gözlerini diker. Elif ise Zeynep dile demediği halde son dileğini diler. "Son dileğim Demi Lovato konserine gitmek." Zeynep afallayarak "Bende gitmek istiyorum. Lovatic misin?" der. Elif "Sonsuza kadar." der ve buruk bir gülümseme bahşeder. Zeynep "Ben Lovatic kardeşimi asla öldürmem." der.

Ve sarılırlar. Zeynep pilotun yanına gider. "Bizi hemen en yakın Demi Lovato konseririnin olduğu yere bırak ve iki M&G bileti al." diyerek kafasına siyah dayar. Sonra bir şey fark eder. Pilot insan değil bir...

"Berserk!" diye bağırır Elif.

Evet pilot bir Berserker'dır!.. Bunu gören Elif ve Zeynep telaşa kapılır. Zeynep Elif'e "Derek, Scott ve Stiles'ı çağır bende Dean, Sam ve Cass'i çağırıcam." der. İkiside hemen telefonla ararlar. Ama telefon kullandıkları için uçak türbülans'a girer ve pilotumuz (!) uçağı yardımcı pilot'a bırakarak onlara doğru koşmaya başlarlar. 

Aniden orda Dean ve Sam belirir. Elif Sam'e 'Saçlarını savur!' der. Sam saçlarını savurur ve Berserker'lar havaya uçar. Ardında Stiles gelir. Elif ve Zeynep'e sarılır. "Sizi Jip'imle Demi konserine götüreceğim." der.

İşte o an Zeynep "SITAYYYYYLLLLLĞĞĞĞĞS" diyerek daha sıkı sarılır. Sonra aklına takılır. "Siz nasıl Türkçe konuşuyorsunuz?" diye sorar. 

***

Hemen ardından her şey bir anda yok olur. Elif ve Zeynep kendilerini bir ormanın içinde bulur ve Jeremy aslı psikopat çocukla karşılaşırlar. Zeynep çocuğunun adını bilir. Evet çünkü Dean ve Sam daha önce çocukla karşılaşmıştır. "Seni Dean ve Sam 3. sezon 10. bölümde halletmişti ne işin var senin!" diye bağırır. Evet Zeynep uykuya dalmıştı ve Elif'in içtiği o Redbull'un içinde o sarı renk başkalarının  rüyasına girmeni sağlayan sıvıdan vardı. Ve bu sayede Elif, Zeynep'in rüyasına girmişti. Elif'e baktı olanları anlattı ve sonunda ekledi. "Onu öldürmeliyiz. Yoksa buradan asla çıkamayız. Ve unutma bu bir rüya. AMA YİNE DE ÖLMEMEYE ÇALIŞ." dedi ve birlikte saldırdılar.

Ve çocuk öldü. Elif ve Zeynep birlikte ormanın içinde gezmeye başladılar ve bir kulübe buldular. Meraklanıp içine girdiler. İçerisi altınla doluydu!

Zeynep kulübenin yanında Hazel Levesque'yi görünce bağırdı. "Elif! Onlara dokunma!" dedi. Elif'te şaşırarak "Neden?" diye sordu. "Çünkü onlar lanetli." dedi Zeynep. Ve gidip Hazel'a selam verdi. Hazel altınlar için özür diledi ve elinde olmadığını belirtti. Plüton'un lanetli bir kızı olmak haliyle kolay değildi. Zeynep "Percy ve diğerleri de burda mı?" diye sordu.

Değil dedi Hazel. Zeynep umutsuzca Hazel'a baktı. Aniden başka bir yerde Hazel Grace çıktı! Elif haykırarak kızın üstüne atladı. Oksijen tüpü devrildi ama sonra düzeltti. Elif merakla sordu "Gus nerde?" Hazel 'Gusmam' dedi. Elif "Noluyo lan burda." diye haykırdı. Hazel gülerek. "Gus kekosu öldü lan zaten ölü gibi yaşıyordu çirkinşey. İyi oldu kurtuldum." dedi. Elif ze Zeynep koşarak onun üstüne saldırdı. Ve oksijen tüpünü kapasında kırarak öldürdüler. 

Diğer Hazel ne olduğuna şaşirdı. Ama ona olanları anlatamadan Augustus dirildi. "Ne yaptınız Hazel'a" diyerek tekerlekli sandalyesiyle Elif ve Zeynep2in üzerine doğru ilerlemeye başladı. 

"Gus, Hazel'ın seni sevmiyor." diye kekeledi Elif. Gus'sa daha da sinirlendi ve bağırmaya başladı. "Burdan sadece üpüçük vererek kaçabilirsiniz." dedi. Elif ve Zeynep 'Canımıza minnet' diyerek onu öpmek için ayaklandı. Ama Elif tam öpücekken Gus Elif'in üstüne kustu. Zeynep "Sen benim arkadaşıma nasıl gusarsın. Hani gusmazdın." diyerek Gus'a saldırdı. 

"Ama istersen tabii ki öperim." diyerek önce Gus'ı öpüp sonrada öptüğü yere yumruğunu geçirdi. O sırada Elif  Hazel'ın temiz kıayfetlerini giydi. Ve o da Gus'ı öpünce ordan kaçarak uzaklaşmaya başladılar. 

Elif ve Zeynep çok macera yaşamıştı ve çok yorulmuştu. Zeynep sonunda Rüyasından /Kabusundan uyandı ve gerindi. Aniden yanında horul horul uyuyan Elif'i görünce çığlık attı. 

YOKSA ZEYNEP HEM HUNTER HEMDE BANSHEE MİYDİ? ELİF ÖLMÜŞ MÜYDÜ?

HEPSİ BÖLÜM 2'DE!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hunters And WolfiansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin