TANITIM

34 1 0
                                    

" onların hayatları çok güzeldi . Birbirlerini deli gibi seviyorlardı . Çocukluktan gelen aşkları vardı onların . Evleneceklerdi ama bu genç kadının düşüncesiydi . Meğee herşey bi oyunmuş . Peki ya aşık olmak o da mı oyundu ! Onların aşkı bir mucize bakalım bu aşk tekrar alevlenecekmi ?... "                   

Camila : 23 yaşında , sexi ve güzelim . Oğlum edward benim herşeyim . Bana aşkımı hatırlatıyor . Andrew tek aşkım . Ama unutucam onu . En iyi arkadaşım  biricik dostum  sam ile evliyim . İngilterede yaşıyorum . Yemekleri çok güzel yaparım . Genellikle saflığımla meşhurum .

Andrew : 25 yaşında , sexi ve yakışıklıyım . Camila gittiğinden beri daha da hırslandım . Genellikle altıma almadığım kız yoktur.Asla kızların peşinden koşmam  kızlar benimle sevişmek için can  atar yatakta çok iyiyimdir. Lanet olsunki camila ' yı çok seviyordum. Hala çok seviyorum ve bundan nefret ediyorum. Lise yıllerıma dönebilseydim eğer camila'ya o lanet oyunu oynamazdım. Babamdan bana kalan şirkette patronum. Camila' nın izini bulmaya çalıştım ancak bir türlü bulamadım. Sam ile evlendiğimden beri dahada hırslandım. Ama asla ona geri dönmeyeceğim. Amerikada yaşıyorum .

SAM : 25 yaşında, kesinlikle zekiyim. Tek düşündüğüm camilya. Andrew'den nefret ediyorum. Camilanın hala andrew' sevdiğine eminim. Camila'ya aşığım. Ancak camila beni dostu olarak görüyor. Zaten böyle olmasaydı, asla evlenemezdik. İngiltere'de yaşıyorum. Andrew'in oğluna babalık yapıyorum. Babamla birlikte şirketin patronuyuz ve kurucularıyız.

ELENA : Camila'nın en yakın arkadaşıyım.24 yaşındayım. Herkez güzel olduğumu söylüyor.sevgilim jack'i çok seviyorum. Amerika'da  yaşıyorum. Jack, ben ve andrew hep beraber takılırız,liseden beri. Ancak camilamız eksik. Şirkette sekreter olarak çalışıyorum. Andrew'in sekreteriyim.

JACK:25 yaşındayım. Andrew'in en yakın arkadaşıyım. Sevgilim alene'ya tapıykrum resmen. Ona aşığım. Amerikada yaşıyorum. Henüz çalışmıyorum. Baba parası yiyorum.

AŞKIN  GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin