2.BÖLÜM "sil baştan "

12 0 0
                                    

" büyüyünce geçer dedikleri şey mutluluk olsa gerek "

***

Aniden içeri rebeca girdi.

" sam ne yapıyorsun ? " " sex yapıyorum rebecca"  " camila ' ya söyleyeceğim " " seni öldürürüm " "görücez "

***

Genç adam sinirlenmişti. Bu yaptığını eğer camila öğrenirse kesinlikle kendisini affetmezdi. Camila'yı kaybetmek istemiyordu ama onu kaybedecek herşeyi yapıyordu .

Kazanan sam ' di . Andrew kaybetmişti . Camila ile evli olan sam ' di . Hızla ayağı kalktı .

Kucağındaki kızı bir kenara fırlattıktan sonra hızla odadan çıktı . Cebindeki telefonunu

Çıkarıp camila ' yı aradı . Siktir . Meşgul ...genç adam daha fazla sinirlendi .son model arabasına bindi ve evinin yolununu tuttu .

***

Andrew şirketinin başında sakin sakin dosyalara bakıyordu . Bu aralar işleri pek güzel gidiyordu . Babası ile birlikte şirketlerini büyütmüşlerdi . Yeni bir iş almışlardı . Ama ingiltereden gelmişti teklif , kabul etmek zorunda değillerdi . Ancak andrew iş aldıkları adamın aslında sevdiği kadının camila ' nın eşi sam olduğunu görünce kabul etti .bu sefer alıcaktı camila' yı , nalet ediyordu kendine genç adam hala camila ' yı sevdiği için ancak kalbine dur diyemiyordu işte . İngiltereden gelmeleri gerekiyordu . Sam ' in şirketi batmak üzereydi ve kesinlikle bu işd ihtiyaçları vardı. Hem bu şirket oldukça iyiydi . Reklam denilince akla direk bu şirket gelirdi . Andrew düşüncelerinden ayrılmak için başını iki yana salladı . Suratında piç smile bir gülüşü vardı . Camila ' yı tekrar göreceği için mutluydu .

***

Camila ve edward birlikte parka gitmişlerdi .rosseline 'nin annesi ile camila bankta otururken ; edvard ve rosseline salıncağa binmiş kahkaha atıyorlardı . Rosseline salıncakta oturuyor ve edward ' da onu sallıyordu ahh ne kadarda tatlı görünüyorlardı .telefonunun çalmasıyla düşüncelerinden sıyrıldı . Bilmediği numaraydı , açmakla açmamak arasında kaldı ve sonunda açmaya karar verdi . Kadın sesi geliyordu . "Merhaba ben rebecca ımm sam beyin eşi camila hanımlamı görüşüyorum ?" "Evet . Siz kimsiniz peki ? " "ben sam beyin şirketinde çalışan bir sekreterim . Size söyleyceklerim var . " "anlamıyorum . benimle ne konuşacaksınız ? " " yarım saar sonra meydanda buluşalım ben sizi tanıyorum zaten . Lütfen bana güvenin çok önemli bir konu " "söz vermiyorum . Ancak hala şaşkınım " " bu arada yanılmıyorsam eğer sam bey birazdan sizi arayacaktır . Ona benden bahsetmezsiniz sevinirim . " "neden ? " " lütfen soru sormayın yarım saat sonra görüşelim size herşeyi anlatacağım . " "tamam ." Ve ardından telefon kapandı . Camila şaşkındı neler oluyordu böyle tam düşünmeye dalacakken telefonunun çalması üzerine sinirle nefesini dışarı verdi . Telefonunun ekranına baktığında sam ' den olduğunu gördü .meraklandı ve bekletmeden sam ' i tekrar aradı . “camila bebeğimm " genç kadın endişelenmişti .sesi çok garip geliyordu . “efendim sam ne oldu sesin kötü geliyor " “ bebeğim iyiyim ben de sen evdemisin nerdesin aradım meşguldü kiminle konuşuyordun ? " genç kadın birşeyler olduğunu sezmişti . Yakında çıkardı kokusu . “ liseden arkadaşım elena aradı . Onunla konuşuyordum zaten tanıyorsun elenayı . Evde değilim edward ile beraber parka geldik yarım saat sonra eve döneceğim "  “ tamam o zaman seninle konuşmam gerek camila adresi mesaj at oraya geliyorum ." “ tamam ." Genç kadın şaşırmıştı , sam 'in bu hareketleri hiçte hoşuna gitmemişti .

***

Genç adam parka geldiğinde etrafına bakındı.camila'yı gördü ve yanına gitti. Konuşmaya başladı.“bebeğim sana bir şey söylemem gerek" “seni dinliyorum sam" “şirketin dururmu çok kötü, durumu çok iyi olan bir şirketle anlaşacağım. Ama bir sorun var" “sorun nedir sam" biliyorum geri dönmek istemiyorsun ama geldiğimiz yere, amerikaya geri dönmeliyiz!"

- kübra

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN  GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin