1. BÖLÜM " BAZI AŞKLAR AŞKA İHANETİR "

17 0 0
                                    

" gitme  ! Kaybedince daha çok seveceksin"

Gözlerimi belimdeki el ile  açtım. Yavaş hareketlerle sağ tarafıma dönmeye başladığımda yanımda yatan sam'i görüyorum. Aradan beş sene geçmesine rağmen sam'i bir türlü sevemedim.Ama o beni seviyor. Sam'e istediği sevgiyi veremediğim için çok üzgünüm. Ama ne yapabilirim. Kalbim sadece andrew'e ait. Hafif kıpırdanıyorum. Kalkmak için çabalıyorum ancak sam izin vermiyor. Hafif yaklaşıp sam'in yanağına öpücük konduruyorum. Ahh şuanda yanımda andrew'in olması gerekiyordu. Acaba şimdi ne yapıyordur,neyse. Sam gözlerini açıyor ve bana yeni uyanmanın verdiği mayhoşlukla bakıyor. Yanağımı okşayıp, dudağıma bir buse konduruyor. Bu yaptığı harakete hoşlanmasamda belli etmiyorum. "Günaydın"diyor,sam. "Günaydın" diyip bende karşılık veriyorum. Odanın kapısı aniden açılınca ikimizde korkuyoruz. Ancak bu gelenin edward olduğunu görünce korku yerini yaramazlığa bırakıyor. Edwart, oğlum hızla gelip sam ile aramıza giriyor. Mutluluk bu olsa gerek. İç çekiyorum ve edwart'ın saçlarını karıştırıyorum. Bu yaptığım hareketten mefret ediyor. Bu bana andrew'i hatırlatıyor. Tıpkı babası gibi, andrew'de saçlarının karıştırılmasından hiç hoşlanmazdı. "Anne,baba" diyip boynumuza yapışıyor edwart. Sımsıkı sarılıyorum. Edwart hayinlik yapıp sam'in kucağına oturup yanaklarını sulu sulu öpüyor. Bu yaptığı hareketi kıskanıyorum."babaaaaacımmmmmm". Dikatli bakınca sam'in mutsuz olsuğunu görüyorum. Edwart'a yaklaşmıyor bile. Hemen kaşlarım çatılıyor. Bunun sebebini edwart odadan çıkınca öğrenirim. "Demek öyle edwart  bana ihanet edip sam'in kucağına gidersin haa, madem öyle gıdıklama cezasına hazır ol".edwart'ı gıdıklamaya başlıyorum."hahaha an-ne ".   "Bunu siz isdiniz küçük bey". Edwart bir anlık boşluğumdan yararlanıp hızla odadan kaçıyor bu sırada da sam'in tepkisizce bizi izlediğini görüyorum. Normalde sam'in de bize katılması  gerekiyordu."sam neyin var?". Hızla yataktan kalkıp giysi dolabını açıyor."sam ne yapıyorsun"."işe gitmek için üstümü giyiniyorum camila". "Yalan sölüyorsun bir haftadır mutsuz olduğunu görüyorum"."ahh camila bir an için gerçekten beni düşündüğünü sanıyordum kes  şunu!"." Ne demek istiyorsun sen açıkça söyle"."işler ile ilgili camila". "Eminmisin sam?". "Eminim hayatım".  Diyip üzerindeki tişörtü çıkartıyor . Andrew ' in ki kadar olmasa da sam ' de de baklava var . " iç sesim susarmısın " diyorum . Ve bakışlarım sam ' i buluyor . Bana şaşkın gözlerle bakıyor . Sanırım yine sesli düşündüm . Boşverip odadan çıkıyorum . Edwart'ın odasına giriyorum. Üstünü değiştiriyor, yada değiştirmeye çalışıyor. Dizlerimi kırıp edwart'ın boyuna geldiğimde tişörtünü başından geçiriyorum. Sarışın saçlarını düzertiyomuş gibi yapıp aslında karıştırıyorum. "Anne bugün çok yakışıklı olmalıyım saçlarımı bozma". Bir kez daha edwart'ın ne kadar akıllı olduğunu anlıyorum ve çok geçmeden sorumu soruyorum. "Neden?"  "Çünkü bu gün rossaline  ile buluşacağım". Edwart"ın dedikleri ile ağzım o şeklini alırken  " ooo birileri aşık mı olmuş yoksa ? "  " ya anne  " " tamam , tamam bisey demiyorum  .  "  beni parka götür anne " " tamam oğlum"

***

Kapının açılmasıyla kafamı dosyalardan kaldırdım. İçeriye sexi sekreterim girdi . " sam bey birazdan toplantınız başlayacak . " bu kadını becermeden o toplantıya girmeyi düşünmüyorum açıkçası . " ashley buraya gel !". "An-lamadım efendim". "Sana buraya gel dedim". Sürtük ashley bana doğru gelmeye başladı. " soyun ! " lafımı ikiletmeden soyunmaya başladı.  "Kucağıma otur ". İkiletmeden kucağıma oturup sürtünmeye başladı.

+18

Ashley  pantolonumun fermarı açtı ve aletime dokunmaya başladı. Hiç zevk almıyordum hızla içine girdim. Camila ile hiç sex yapmadım. Camilyanın hala andrew sevdiğine eminim o yuzden bana yaklaşmıyor ama camila ile ben evliyim andrew kaybetti. Kızın içindeki gelgitlerime devam ediyordum .boşalacağımı anladığım da  kızın içinden çıkıp agzına veriyorum döllerimi ısraf etmeden yutuyor.

+18 biti

Aniden içeri rebecca  girdi." Sam napıyorsun?". "Sex yapıyorum". " gidip camila'ya söyleyeceğim". " öyle bişey yaprsan seni öldürüm". "Görücez".

-kübra- .

AŞKIN  GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin