Bölüm 4

76 13 0
                                    

Yavaş yavaş kendime geldiğimde nerde olduğumu algılayamadım en son jaiyle beraber koltukta uyuduğumuz aklıma geldi ama burası benim odamdı ne zaman gelmiştik buraya hem saat kaçtı kaç saattir uyuyordum ben.Hemen yataktan çıkıp yüzümü yıkadım ve aşağıya indim zaman kavramım durmuştu.Bizim grup salonda oturmuş birşey izliyorlardı.Beni ilk fark eden danieldi ve halime ilk yorum yapanda.''Kız bu uykuculuk hep uyuyorsun ha deprasyonda mısın yoksa?''hepsinin yüzü beni buldu jai bana gülerek bakıyordu.Onu es geçtim yoksa gülümsemesiyle eriyecektim.''Yok daha neler yorgunluğumu atamamıştım ama şimdi iyiyim de zaman kavramım yok oldu''diyince hepsi kahkaha atmaya başladı ceren ve beau yan yana oturmuşlardı yok anacım benden demesi var bunların arasında birşeyler.''Bugün günlerden çarşamba saat bir dün yattığımızda saat beşti o zamandan beri uyuyorsun''dedi jai.Ahh bu jojuğun sesi hareketleri mimikleri beni öldürcek yarabbim yerim seni len.Tamam tamam sakinin jaiye gülümseyip tekli koltuğa attım kendimi.''Evett kadro tamamlandığına göre artık şu videoyu izleyebiliriz''diye şakıdı james.''Ne videosu?''diye sormadan edemedim gerçekten ne videosu?''Hani şu bizim ikizlerin çektiği klip varya faydee tanıdığımız olduğu için bize ilk çıkardıkları cdileri verdi ve bizde daha doğrusu jai seni beklememizi ve hep beraber izlememizi önerdi yani şuan sende burada olduğuna göre hadi artık izleyelim yahu''onun konuşma şekline güldüm ve kendimi attığım kotuğa biraz daha yayıldım bu sırada james ayağa kalktı ve cdyi adını tam olarak bilmediğim bir şeye koydu.Bir kaç dakika sonra müzikle beraber ekranda bir adam belirdi galiba bu faydee dedikleri kişiydi.Şarkı hem çalıp hemde klip oynarken ben sadece klibe odaklanmıştım şarkıyı duymuyordum bile.Kamera avizeden başladı ve yavaşca aşağıya indi ve yatakta yatan ikizlerden birini ekrana çıkardı.Hangisinin jai hangisinin luke olduğunu ayırt edebildiğim için yatakta yatanın luke olduğunu görür görmez anladım.Luke o tatlı uykusundan uyandı ve kendine gekmek için gözleri ovuşturdu.Luke sanki kederli gibi duruyordu bu düşüncemi lukenin yatağın kenarında oturup yüzünü elleriyle kapatması destekledi.Arada faydee ekranda gözüksede jiç aldırmadım ve lukenin hayal ettiği o kızla görüntülerine odaklandım.Anladığım kadarıyla luke eskiyi hatırlıyordu.Lukenin eskileri hatırladığı görüntüler kaybolurken luke ayaklandı ve banyoya doğru ilerledi ama bundan sonrasını göz uçuyla izledim çünkü şarkının sözleri beni mest etmişti.

Can't can't can't go 
Can't can't can't go 
Can't can't can't go 
Can't can't can't go 

Can't live a day without you baby 
Oh no… 
If you're not here I don't know what I'm living for 
You stared right in my eyes and said 
Go slow 
'Cause you've been hurt with that not once but twice before 

I I I I 
I don't wanna fi-i-i-ight 
You wanna say you trust me now but then you go and change your mind 
I I I I 
Do it every ti-i-i-ime 
Just because he hurt you bad it's in the past 
I just wanna love you right then 

She said don't let go 
'Cause I've been hurt before 
Said I've been hurt before 
Yes, I've been hurt before 

So I said oh no no no 
No, I won't let you go 
No, I won't let you go 
No, I can't let you go 

I can't let go 
Even if I tried 
I can't, I can't sleep at night 
Swallow my pride and let it die 
'Cause I I can't let go 
Even if I tried 
I can't, I can't sleep at night 
I can't, I can't say goodbye 
'Cause I I can't let go 

Sözleri o kadar harikaydı ki özellikle anlamları insana koyuyordu.Ben bu şekilde şarkı hakkında düşünüp dururken klip bitmişti ve bizim ikizler yüzümüze beklenti ile bakıyorlardı.''Şimdi hanginiz hangi sahneyi canlandırdı ona göre yorum yapayım çünkü ben sizi orda ayırt edemedim de?''diye sordu ceren''Jai sadece banyoda yüzünü yıkadı ve o kızı ayaklarının üstünde kaldırdı gerisi hep luke idi''diye sinirle soludum evet her ne kadar bakmadım desemde klipde gözüm jaiyi aramıştı ve onu o kızla gülerken ve onu kaldırırken ki hali gözümün önüne geldikçe sinir oluyordum.''Doğru valla''dedi luke hayret edermiş gibi sesiyle onları ayırt etmeme şaşırmıştı aslında o kadar gerçekci oynamıştı ki lukeyi tanımasam gerçekten o kıza aşık olmuş diyecektim.Jaiyi bana bakerken yakaladım ve ona sinirli bir bakış atıp odama doğru hızlı hareketlerle yürüdüm.

Brooks FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin