След като влязох веднага усетих странният мирис. Макар че бях само на 13, много от съучениците ми вече пушеха и пиеха. Аз не бях по тези неща. Просто не ми харесваше. Със Саманта отидохме до кухнята и аз си взех някаква лимонада, а тя си взе нещо за ядене и се скри от погледа ми. Седнах на един стол и се загледах в телефонът ми, докато пиех от лимонадата си. По едно време някой ме бутна по рамото и се обърнах.
-Арии! - изкрещях от радост. Ари е братовчедка ми. Тя беше една от най-важните ми приятелки, но преди 5 години семейството ѝ отиде във Вегас.-Какво правиш тук?
-Върнах сее, много се радвам, че те виждам, обичам те!
-И аз теб!
Докато се прегръщахме телефонът на Ариана звънна и тя излезе да вдигне. Аз отново се забих в телефонът и след малко реших да изляза в задният двор на въздух. Нямаше много хора. Къщата беше огромна. Седнах на един шезлонг до басейна и започнах да гледам звездите. Беше красиво.1 час по-късно
Вече бях на бира, някак си Саманта ме обеди и танцувахме на дансинга.
-Отивам до кухнята. Искаш ли нещо? -изкрещя Саманта
-Не, чакам те. -обърнах се и седнах на дивана.30 минути по-късно
Вече търсех Сам, а тя като че ли изчезна. Нямаше я никъде. Не се върна. Реших да проверя и се качих на 2рият етаж. Всички стаи бяха пусти. Влязох и в тоалетните. Там също беше празно. Изведнъж чух познат глас.
-Помощ! - о, не... Това е Саманта. Дано не е това което си мисля... Да не би да я из....
-Сам! Сам, къде си? - почнах да крещя, но не получих отговор.
-Саманта! - никой не ми отговори.
Слязох долу бързо и се огледах за Виктор, той трябваше да знае къде е. Нямаше го. Изведнъж спрях музиката и отидох при микрофона.
-Моля за малко внимание! - докато говорех от някъде изкочи Виктор.
-Всичко е наред, ела-той ми прошепна и ме хвана за ръката. Качихме се горе и една врата беше отворена. Той ми посочи да вляза. Влязох и беше буквално празна. Нямаше нищо. Само една леко откъртена картина. Той я бутна и там имаше.....Следва продължение....
Хей! Нова глава! Малко по-дълга е, но нищо. Скоро ще кача продължение. Съжалявам, че не бях казвала скоро. Е, надявам се да ви харесва.
П. С: Горе съм показала братовчедката на Емили - Ариана.
~Mishie~
~Mishie~
YOU ARE READING
Fiery look/Огнен поглед
РазноеЕмили Вега е едно най-обикновенно 13 годишно момиче. Ходи на училище, тренира гимнастика и обича семейството си. До един ден... Един ден, една дата, която преобръща всико. Животът ѝ се променя коренно. Точно в този момент Емили е по-слаба от всякога...