Ik zet mijn programma's weer aan en kijk in de berichten van Scott waar ik hem zit uit te lachen, maar wat verwacht je dan ook het is echt grappig. Mijn muziek had ik daarjuist uitgedaan toen ik klaar was met mijn huiswerk dus neem ik nu maar gewoon mijn oortjes. Net wanneer ik weer verder wil lezen van Scott zijn berichten krijg ik een bericht van Stiles dat ik moet komen met mijn laptop naar het winkelcentrum. Ik schakel meteen alles af en neem alles mee. Ik doe onderweg naar mijn moto mijn helm terug op en stap daarna op. Ik zet hem aan en begin dan met rijden, na een halfuurtje ongeveer kom ik aan en zet hem opslot. Ik loop het winkelcentrum in en krijg dan een berichtje van Scott dat hij in gevaar is in de parking. Ik stuur snel een berichtje terug en volg snel zijn geur naar de juiste verdieping. Als ik iemand zie wandelen verstop ik me gauw achter een muurtje en kijk dan heel voorzichtig waar Scott is. Niet dat ik echt moet zoeken want op dat moment gaat zijn telefoon af. Ik schud mijn hoofd en loop naar hem toe waar ik Derek op een auto zie staan en hem hoor zeggen tegen Scott dat als dit geen oefening was hij dood zou geweest zijn. Ik grinnik en stuur een berichtje naar Derek waarvan de GSM ook luidop staat. Ik loop op ze af en tik hem aan. Jij zou nu ook dood geweest zijn dus Scott was niet de enige met een fout. Alsof die van van jou nu niet luidop staat nee eigenlijk niet hoe dan ook, ik moet Stiles gaan zoeken ik ben hier namelijk voor hem te helpen en niet voor jullie, ik zie jullie straks wel. Ik draai me om en loop weer de trappen op naar boven en krijg een berichtje van Stiles waar hij is. Ik had het hem namelijk gevraagd. Ik loop naar de coffeeshop en loop daar naar binnen. Ik loop naar de kassa toe en bestel er een laté. Ik betaal en loop dan op Stiles af die al aan een tafel zit in de hoek waar er zeker geen camera's mijn laptop scherm zullen kunnen zien. Ik ga zitten en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan tot hij iets zegt. Nou kijk er was vannacht iets gebeurd en Lydia heeft blijkbaar iets opgenomen maar niemand kan het zien want ze wil haar huis niet uit en niemand is er welkom, zou jij het niet kunnen kraken? Tuurlijk kan ik dat, maar wat heb ik eraan. Zo lijk je echt op Derek, en ik weet niet wat jij eraan hebt. Ik kan het je nu al zeggen Stiles, ik heb er niets aan, en wat ze heeft opgenomen is vast Peter die als de alfa eruit zag die een winkelbaas heeft vermoord. Hoe weet jij dat? Omdat de beelden op het nieuws zijn die achter je op de tv speelt mag ik nu weer gaan, ooh en Lydia is er zo te zien overheen want ze loopt net de kledingwinkel hier tegenover binnen waarschijnlijk achter een jurk voor het feest samen met Allison. Ik snap het ja oké dat was het dan ook je kan inderdaad gaan. Vraag haar gewoon Stiles, ik heb vernomen dat het uit is tussen haar en Jackson, hij zit namelijk achter Allison aan niet dat hij een kans maakt maar oké. Ik sta op en loop de coffeeshop uit en loop terug op weg naar mijn moto. Ik start hem en begin met terug naar huis te rijden, maar sta in een file bij wijzen van spreken dan om uit het parkeercomplext te geraken. Als ik na een kwartier eindelijk op de baan zit rij ik zo snel mogelijk naar huis. Ik zie dat ik word gevolgd maar zie dat het Allison is, ze wilt vast met Scott praten. Als ik thuis ben doe ik mijn helm af en loop naar binnen. Ik leg alles weg en stuur Scott die al thuis was naar beneden naar de deur toe. Net op dat moment gaat de bel en doet Scott open. Ik grijns lichtjes en loop daarna mijn kamer in. Ik zie dat mijn ruit open is waardoor ik meteen mijn deur sluit en de demper opzet. Ik kijk rond en dan vallen mijn ogen op Peter die in een hoek staat van mijn kamer. Wat doe je hier, en ik vraag het maar één keer? Ik ben hier voor jou. Wat bedoel je daar mee. Jess, .... Niets Jess zo mag jij me nog steeds niet noemen. Goed dan Jessica, ik bedoel dat ik hier voor jou ben. En waarom dan wel niet. Heb je jezelf wel al eens gezien, daar valt toch iedere man voor. Nou nee en ik snap het nog steeds niet hoor, ik dacht dat je voor mijn moeder viel. Ooh je moeder is ook niet mis hoor maar jij, ik kies toch veel liever jou. Wat heb je trouwens tegen mijn moeder gezegd? Ooh niets, ik vroeg gewoon naar jullie gezin maar het meest over jou. Waarom zou je dat doen? Omdat je een knappe vrouw bent geworden dat kan ik nu toch al zeggen hé je bent toch al achtien? Eigenlijk heb je pech want daarvoor mag je toch nog een goede twee maanden voor wachten, als je dan nog leeft. Wat spijtig dan zal ik mijn zin wat aanpassen, je bent een knappe, prachtige jonkvrouwe geworden zo beter. Nee want zoiets moet ik niet horen van je. En waarom dan niet, hou je niet van me? Peter toch, ik heb nooit van je gehouden en ik ga ook niet met twaalf jaar oudere mannen. Dat doet echt pijn, vooral omdat ik dacht dat je vroeger altijd naar mij keek op momenten zoals als we moesten trainen met het vechten. Dat noemt men observeren Peter ik dacht dat jij dat wel wist, en wil je nu vertrekken ik heb nog belangrijkere dingen te doen. Zoals wat dan? Zoals zoveel dingen die ik doe, ik heb veel hobby's dus ga nu weg ik vraag het echt niet nog een keer. Goed dan maar weet dat ik je nooit zal laten gaan. Als je dood zult zijn ga je geen andere keus hebben, doei Peter en tot nooit meer. Hij springt mijn raam uit en loopt het bos in. Ik doe snel mijn ruit dicht en loop naar mijn kast waar ik sportkleding uit haal.
JE LEEST
Teen Wolf
FanfictionDit gaat over Jessica Mccall. De 1 jaar oudere zus van Scott. Op een dag komt ze achter een groot geheim van Scott en ontmoet ze iemand. Maar wat gebeurd er als zij het al allemaal wist. De rest lees je in het verhaal.