Je kan me niet overal mee beschermen Derek, dat heb je trouwens ook al meer dan één keer bewezen. Zoals wanneer dan Jess? Zoals die keer bij Kate toen we opgesloten waren, die keer met Peter en die keer dat we werden ontvoerd door Lydia zodat je Peter weer tot leven kon wekken. Maar daar kon ik ook niets aan doen, jij was er toen al die keren toevallig. Toevallig, Derek als ik er soms niet was geweest was jij waarschijnlijk al lang dood op sommige momenten en ik heb ook al momenten gehad waarbij ik me kon redden maar jij was er toen nooit. Zoals wanneer dan Jess want ik weet het niet! Ik ben gisteren nog ontvoert geweest Derek, samen met Erica en Boyd zonder mij of Chris zouden zij nog steeds vastgebonden zitten en met iedere kleine hand en/of armbeweging schokken door hun lijf krijgen, ik heb iedereen van jullie al meerdere malen gered maar geen enkel iemand van jullie mij! Ik heb je zelfs nog in het zwembad gered Derek of was dat ook omdat ik er toevallig was want als ik me niet vergis heb jij om hulp gevraagd en gezegd waar je zat! Ik heb jou heus ook wel eens gered. Wanneer dan Derek want ik weet het toch echt wel niet hoor. Weetje wat ik ben hier weg. Doe maar je kan toch niets anders dan van je problemen weg te lopen Derek, dat heb je toen al gedaan dus dat zal je later ook wel nog vaak doen net als met je gevoelens! Hij negeert me en springt mijn raam uit. Ik plof neer op mijn bed en de tranen stromen langzaam over mijn wangen heen. Ik wrijf ze snel weg en leg dan mijn hoofd in mijn handen terwijl die op mijn knieën rusten. Al snel zitten mijn handen in mijn haar en zucht ik. Ik weet maar al te goed dat ik iets gezegd heb tegen Derek dat ik niet mocht doen maar het was al uit mijn mond voor ik het wist, en hij heeft me zo gekwetst en pijn gedaan dat ik er niet bij neer stond over wat ik op dat moment zei. Ik kon er ook niet veel aan doen, en het was ook de waarheid. Hij was weggelopen omdat hij het niet meer onder controle had, hij was weggelopen toen we elkaar het meest nodig hadden en nu is hij weggelopen omdat hij de waarheid niet wil horen en ik me niet zomaar laat doen. Ik doe veel voor de mensen waar ik van hou maar flik me nooit zoiets want anders kan je me ook kwijt spelen of enorm veel pijn gaan leiden. Hij loopt trouwens ook weg voor zijn gevoelens voor mij want anders stond hij hier nog. Ik zucht nog eens en ga dan staan waarna ik mijn deur dicht doe en de geluidsdemper aan doe. Al snel zit ik tegen mijn deur aan met mijn knieën tegen mijn borst en mijn handen terug in mijn haar. Ik voel meteen dat ik begin te veranderen maar verzet me er helemaal tegen. Ik kijk razend snel op als ik geklop hoor en schiet al snel naar de ruit toe en doe hem dicht. Ik kijk snel in de spiegel en zie dat ik er gewoon uit zie, ik doe de deur open en zie Scott staan. Wat is er Scott? Ik moest vragen van mam of je het goed vind dat Isaac hier een tijdje komt wonen tot hij ergens anders heen kan en hij misschien bij jou zou mogen slapen tot die tijd. Het maakt me niet uit zolang ik maar mijn privacy behou. Dat zul je behouden echt waar. Goed kan je me nu even alleen terug laten dan of breng hem maar naar hier ik ga wel gaan turnen en gaan trainen, ik zoek wel iets. Bedankt zus. Jaja ga nu maar ik kan dan terwijl gaan vertrekken. Hij knikte snel en ik maak mijn zak klaar. Waarschijnlijk blijf ik ook wel de rest van de nacht in de turnzaal of in mijn studio, ik zal het nog zien. Als mijn zak klaar is neem ik mijn telefoon en loop mijn kamer uit. Beneden knik ik naar Isaac als begroeting terwijl Scott hem de regels hier een beetje uitlegt en loop dan de deur uit. Ik doe mijn helm op en als ik op mijn moto zit rij ik meteen weg naar de turnzaal. Ik begin meteen met turnen als ik er ben zonder op te warmen, er gaan heel wat uren voorbij. Als mijn telefoon gaat maak ik snel een landing van de brug weg en loop naar mijn telefoon toe, mijn muziek werd dan ook stil gezet dus nu hoor ik enkel mijn ringtone. Hallo met Jess. Jess waar ben je? Mam, ik ben je helemaal vergeten te zeggen dat ik bij een vriendin blijf slapen sorry. Het is al goed veel plezier daar maar verwittig me de volgende keer eerst voordat je weggaat naar die vriendin. Ik ben niet meteen naar haar gegaan mam, ik ben eerst gaan turnen en gaan dansen en dan ben ik pas naar haar toe gegaan. Het maakt niet uit maar verwittig me de volgende keer gewoon. Zal ik doen mam ik moet nu ophangen we gaan een film kijken tot morgen. Tot morgen lieverd. Ik hang op en leg mijn telefoon weer neer. Ik kijk snel naar het uur en zie dat het tien uur s'avonds is. Ik heb dus al een goede vijf uur aan het turnen. Ik loop weer naar de brug en doe mijn oefeningen opnieuw en verder, al snel kom ik aan het einde van alles en kijk dan weer op mijn telefoon om te zien dat het drieëntwintig uur dertig is. Ik was snel mijn handen af en droog ze af, ik doe ook mijn jogging die ik had meegenomen aan en ga in de bak met moussen vierkante blokken liggen en val daar uiteindelijk ook in slaap.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De volgende ochtend word ik langzaam wakker en rek me uit. Ik kruip de bak uit en loop naar mijn spullen toe waar ik mijn schoenen aantrek en een ontbijt koek uit mijn rugzak neem. Ik eet het snel op en sta dan op, ik kijk snel op mijn telefoon en zie dat het acht uur is. Ik loop de turnzaal uit en doe mijn helm terug op en rij op mijn moto terug naar huis. Als ik daar ben loop ik naar binnen en zet mijn gerief aan de kant en ga dan in de zetel zitten. Na een uurtje of twee, drie komt Isaac samen met Scott eindelijk beneden waardoor ik hun voorbij loop naar mijn kamer. Daar kam ik snel mijn haar en neem snel een douche. Na mijn douche neem ik mijn laptop en mijn oortjes en ga in mijn bed zitten. Ik zet snel YouTube aan en zoek Ed Sheeran op waarna ik een playlist van hem op zet. Ik kijk wat rond op mijn laptop maar weet niet meer wat ik precies moet doen dus staar uiteindelijk enkel en alleen nog maar naar het scherm. Als mijn oortjes uit mijn oren worden getrokken kijk ik verbaasd op en knipper een paar keer met mijn ogen. Wat is er Scott? Kom je eten? Nee ik heb geen honger, ik ga gaan dansen zeg maar smakelijk van me. Jess wat is er met je aan de hand? Niets Scott ik wil gewoon gaan dansen en ik heb gewoon geen honger. Kom er dan gewoon bij zitten mam heeft zelfs Derek voor je uitgenodigd om je op te vrolijken, je zit hier namelijk al op deze manier voor 8 uur naar je scherm te staren en muziek te luisteren. Nee ik ga gaan dansen maak je maar geen zorgen over mij, en wil je zeggen tegen mam dat ik vanavond weer bij een vriendin blijf slapen, tot morgen Scott. Ik neem snel mijn tas die ik had klaar gemaakt toen ik op Isaac en Scott moest wachten tot ze beneden kwamen. Ik doe snel mijn schoenen terug aan en ren mijn kamer uit en de trap ook meteen af. Net wanneer ik de deur open om uit huis te lopen bots ik tegen iemand aan. Ik kijk op en zie Derek staan. Ik laat hem snel binnen en loop daarna de deur uit richting mijn moto en rij zo snel als ik kan naar mijn studio toe. Ik doe snel de deur open en als ik binnen ben weer op slot. Ik ga gaan zitten op de vloer tegen de spiegels aan en zucht. Mijn handen vinden zich weer een weg naar mijn haar en mijn knieën staan weer tegen mijn borst aangedrukt. Moest mam hem nu echt uitnodigen, er zou nog een kans geweest zijn dat ik bij hun aan tafel ging gaan zitten voor het gezelschap maar als hij er bij is zal ik dat al zeker niet meer doen. Ik kijk in de spiegel als ik me voel veranderen. Ik kijk naar mijn ogen en zie dat ze voor de helft rood staan en voor de helft blauw. Ik schrik van mijn ogen waardoor ze ook meteen verdwijnen. Ik sluit mijn ogen en schreeuw eventjes heel hard uit frustratie. Ik ga op mijn rug liggen maar hou mijn handen wel in mijn haar. Na een tijdje verplaats ik ze naar mijn ogen en leg ze daarop neer. Als ik een paar uur zo lig draai ik me op mijn zij en sla mijn armen om me heen terwijl ik mijn knieën zo hoog mogelijk optrek. Na een tijdje val ik in slaap maar word kort daarna terug wakker. Ik kijk om me heen en zie dat ik in een bed in een huis lig. Ik kijk om me heen maar herken de plaats helemaal niet. Ik ga rechtop gaan zitten en kijk op mijn telefoon. Blijkbaar heb ik toch een goede vier uur geslapen tot ik wakker ben en dat wil veel zeggen, er zou van alles kunnen gebeurd zijn. Ik stap het bed uit en steek mijn telefoon in mijn kontzak en neem mijn schoenen van de grond af. Mijn zak neem ik in mijn andere hand en sla hem dan over mijn schouder heen. Op blote voeten loop ik verder en loop dan uiteindelijk de spiraal vormige trap af. Ik kom in een woonkamer met daarbij ook nog een andere slaapkamer, keuken en eetkamer waarvan bij een groot raam een bureau staat. Al snel zie ik dat Derek in het bed ligt te slapen waardoor mijn lichaam meteen alert is. Ik loop snel maar geluidloos naar de deur toe en doe hem open, eigenlijk is de deur meer een soort poort waaraan je moet trekken maar dan naar de zijkant. Hoe dan ook, ik loop snel de deur uit en doe hem weer dicht waarna ik mijn schoenen aan trek en naar buiten loop. Het is namelijk ook nog eens in een gebouw waar hij woont dus niet echt een huis, gelukkig zie ik wel mijn moto staan met mijn helm eraan waardoor ik er meteen op spring en naar mijn turnzaal begin te rijden. Daar zet ik weer alles op slot als ik binnen kom en spring terug in de bak met de vierkanten erin. Ik hou trouwens van die bak, enorm hard. Al snel slaap ik terug en word er ook terug in wakker om acht uur. Ik rij weer naar huis en ga weer in de zetel zitten terwijl ik een film opzet. Isaac en Scott komen erna een tijdje bij zitten en kijken mee. Ik zucht een paar keer op de momenten dat ze schrikken omdat je op die momenten echt niet kunt schrikken, het is de film the Shallow als je dat kent. Als de film gedaan is zet ik hem uit en loop naar de keuken waarr ik snel een appel neem en die begin op te eten. Als hij op is loop ik naar mijn kamer toe en kleed me snel om in mijn sport kleding en begin me daarna op te trekken en op te drukken. Als het twee uur verder is komt Isaac binnen en schrikt hij. Het is niet alleen te zien dat hij zich schrok maar het was ook te horen. Ik laat me los van het optrekken en land op mijn voeten. Sorry ik ga wel weer naar beneden. Nee Isaac dat is niet nodig, doe maar wat je wou ik ging toch net gaan lopen door het bos ik heb mijn training thuis een beetje laten zitten door zoveel te turnen. Echt want ik wil je niet tot last zijn. Isaac, mij ga je echt niet tot last zijn ik ken ergere mensen en weerwolven dan jou doe maar wat je wil. Ik loop naar mijn bed toe en neem snel mijn telefoon en oortjes. Daarna loop ik mijn kamer uit en ren de trap af. Al snel ben ik de deur uit en doe mijn oortjes in. Ik loop door het bos heen En na een hele tijd hoor ik een schreeuw boven mijn muziek. Ik ren er meteen op af en zie daar deucalion staan met Erica en Boyd in het midden van een cirkel. Ik ren meteen op ze af en schakel een hele groep alfa's uit. Als laatste staat Deucalion er nog en kijk hem meteen aan. Ik doe snel het teken naar Erica en Boyd dat ze moeten vluchten wat ze ook meteen doen. Langzaam en stil loop ik naar Deucalion toe en ga voor hem staan. Hoe gaat het Deucalion? Goed Jessica en met jou? Ook goed ik moet wel zeggen dat je je roedel misschien eens wat beter moet leren vechten want ze zijn makkelijk om uit te schakelen. Je kent hun zwakke plekken dus al? Met één blik per persoon, ik heb het dan ook van de beste geleerd en als je me nu heel even wilt excuseren er komt iemand een tweede kans wagen. Ik draai me om en hou de arm van een vrouw tegen, ze heeft lange teen nagels en vingernagels. Ik draai meteen haar arm om waardoor ze ook schreeuwt en duw haar meteen op de grond nadat ik even verder ben gelopen. Er komt nog iemand aan ik bij hem schop ik hem via achter. Als de vrouw niet meer opstaat kijk ik naar de persoon waar ik tegen aan heb geschopt. Ik zie dat het één van de tweelingen was maar loop gewoon terug naar Deucalion toe. Leer ze terwijl ook minder hoe noem je het ook alweer, minder voorspelbaar te zijn dat kunnen ze goed gebruiken. Bedankt voor de tips. Graag gedaan maar nu moet ik door ik heb nog andere dingen te doen dan mensen redden in het bos en met jullie praten, ik zie je nog wel een keer. Ik loop weg en hoor hem nog een paar laatste woorden zeggen. Zij is de beste leerling die ik heb gehad en is niet eens een weerwolf, ik moet die andere echt leren zoals haar te zijn. Ik grinnik terwijl ik verder loop en dan zie ik Allison schieten met haar pijl en boog naar Erica en Boyd. Ik loop op haar af en neem snel haar boog uit haar handen. Daarna loop ik ermee naar Erica en Boyd toe en trek snel de pijlen uit ze. Ga en vlucht zo snel als je kunt, ik weet dat jullie dat al deden dus doe het nu maar door, alleen nu sneller dan dat al deed de Alfa roedel zal jullie komen zoeken en gevangen nemen waarschijnlijk ook vermoorden of jullie elkaar laten vermoorden, succes. Ze knikken beiden snel en dan voel ik een andere pijl in mijn been steken. Ik draai mijn hoofd om en zie er één van de jagers met de boog nog in zijn handen. Ik zie ook meteen dat Chris tegen hem begint te schreeuwen. Ze is geen gevaar voor ons Christoff, ze is een mens. Ze beschermde en hielp die weerwolven. Maar wij jagen niet meer op ze enkel als ze iets verkeerd doen, dat is ook onze wet en dat weet je. En je dochter mocht dan wel op ze schieten? Nee, ze heeft dan ook gewoon gedaan wat ze zelf wou omdat die weerwolven de beta's waren van Derek Hale. Waren zijn ze dat dan niet meer volgens jou Chris? En nu is het moment er dat ik er tussen kom. Christoff is het toch? Ja. Heb je nog nooit gehoord dat als de beta uit een pack gaat zoals jullie het noemen, die beta een omega is geworden, dat is nu net wat zij hebben gedaan. hij en Chris zitten nog een tijdje ruzie te maken terwijl Allison geschokt naar me zit te kijken. Ik breek de pijl door in twee en ga voorzichtig rechtop staan. Ik begin hinkelend te stappen naar de kant van thuis en na een hele tijd kom ik aan. Ik ga zitten op mijn moto en begin meteen te rijden naar Deaton, ik weet namelijk dat Scott vandaag niet moest werken. Als ik er ben stap ik af en loop via de achterdeur naar binnen en zo naar de plaats waar Deaton volgens mijn geurzintuig is. Als ik binnen kom zie ik hem al meteen zitten maar ik zie ook al meteen dat Derek en hij in gesprek zijn. Deaton draait zich om en kijkt me met een glimlach aan, ik had me zo geconcentreerd op zijn geur dat ik die van Derek niet rook. Ik glimlach snel terug naar Deaton en kijk daarna recht in Derek zijn ogen. We kijken elkaar een hele tijd aan als ik me opeens weer herinner waarom ik hier ook al weer was. Snel maar hinkend loop ik naar Deaton toe en fluister iets in zijn oor. Hij knikte en loopt met me mee naar een andere kamer. Daar ga ik neer gaan zitten op de behandel tafel en leg mijn been gestrekt op de tafel neer. Deaton komt snel bij me zitten en ik doe snel mijn broek een stuk omhoog bij mijn been. Als hij aan de helft van mijn been is, dus bij mijn knie stop ik met mijn broek omhoog te halen en zie Deaton er al meteen naar kijken. Hij neemt snel het stukje dat nog uit mijn been is en kijkt me dan voorzichtig aan. Ik knik en dan begint hij te trekken. Ik bijt snel op mijn kaken om niet te schreeuwen maar uiteindelijk komt er toch een schreeuw uit mijn mond. Als het eruit is kijkt Deaton me weer aan en knik ik snel dat het goed gaat. Hij loopt weg met de pijl en komt daarna terug met ontsmettingsmiddel. De wond moet nog steeds uitgekuist worden volgens hem, maar dat vind hij altijd als ik hier kom omdat ik hem er niet uit kan halen omdat er mensen bij me zijn die niet weten wat ik ben, of omdat ze in de buurt zijn. De wonde geneest bijna onmiddellijk nadat Deaton hem heeft ontsmet, ik heb de genezing dan ook tegen gehouden vanaf dat de pijl eruit gehaald was. Derek komt net binnen gerent en kijkt ons vragend aan en daarna naar mijn been omdat k mijn broek nog niet terug omlaag heb gedaan. Ik doe hem snel weer omlaag en sta daarna op waarna ik Deaton snel bedank en daarna wegloop en Derek snel passeer. Al snel grijpt hij mijn arm vast en kijkt me aan als ik ben omgedraaid met mijn Gezicht naar hem toe. Wat? Wat was er gebeurt? Niet waar je me van kon redden. Jess ik hoorde je net schreeuwen van de pijn. Wauw dat wist ik nog niet, en trouwens het is al lang weg ik heb geen pijn meer en het deed in eerste instantie ook geen pijn. En waarom deed het dan net wel pijn? Omdat het uit me werd gehaald, dat moet jij als de beste weten. Jess je was aan het zweten toen je binnen kwam. Ik had dan ook gelopen voordat ik naar hier kwam met de moto. Waarom ben je nu toch zo koppig. Zolang ik wil, en jij hebt trouwens ook niets gezegd over dat de Alfa pack hier in Beacon Hills zijn. Het ging je ook niet aan Jess. Ooh echt want ik heb Erica en Boyd van hun gered en uiteindelijk ook nog van Allison want anders waren ze of ontvoerd of dood. Ze hebben genoeg training gehad om te weten hoe ze moeten vechten en ontsnappen Jess, ze zijn waarschijnlijk beter dan jou en gingen waarschijnlijk net ontsnappen toen jij toevallig aankwam waardoor jij nu denkt dat je hun hebt gered. Als jij dat wilt geloven goed dan, maar laat me heel duidelijk zijn het is dan ook de laatste keer dat ik ook maar iemand red die jij hebt gebeten of ook maar in je roedel zat, jij dus ook. Ik draai me om en loop weg terwijl ik mijn arm uit zijn hand trek. Ik hoor dat hij spijt heeft maar geen enkele haar op mijn hoofd die zegt dat ik terug naar hem toe moet lopen en hem zomaar ga vergeven. Al snel ben ik buiten en spring terug op mijn moto. Op weg naar huis voel ik dat mijn ogen afwisselen van kleur, ik moet dit snel zien onder controle te krijgen of iedereen komt er nog achter wat ik ben. Thuis laat ik mijn helm op tot in mijn kamer en haal hem pas van mijn hoofd als ik zie dat Isaac er niet is. Snel loop ik de badkamer in en doe de deur dicht en op slot. Ik kijk de spiegel in maar ze blijven maar veranderen. Waarschijnlijk was Derek mijn anker geworden zonder dat ik het wist maar tegelijk ook de oorzaak waarom ik het niet onder controle kan hebben, hij is beide geworden zonder dat ik het ook maar doorhad. Hij was altijd mijn anker zonder dat ik het wist tot onze ruzie geweest die ene dag. Ik moet snel een anker zoeken en die anker zal ik zelf moeten worden wrees ik. Ik kijk snel rond en neem dan een scheermesje en snij ermee in mijn arm. Als ik opkijk in de spiegel zijn mijn ogen terug normaal en daarna kuis ik het mesje en de lavabo zodat er niets meer van te merken is. Ik was ook snel mijn arm zodat het bloed daar ook weg is en dan zie ik ook dat de wond weg is, zoals altijd. Ik loop de badkamer weer uit en zie Isaac net binnen komen. Ik glimlach zwak naar hem en neem dan mijn laptop en oortjes en ga naar beneden. Daar ga ik in de zetel in de woonkamer gaan zitten en start mijn laptop op. Al snel kijk een film over een tiener die een auto ongeluk krijgt maar dolgraag paard reed. Het was namlijk haar passie maar in het ziekenhuis krijgt ze te horen dat de verlaming bij haar benen voor altijd zullen zijn. Aan het einde zit ze wel weer op een paard met haar verlaming ze deed eigenlijk ook vooral aan Rodeo. De film heet Walk.Ride.Rodeo het is echt een mooie film. (De film is echt en speelt op Netflix het is ook echt een mooie film en is waargebeurd, nu verder naar het boek.) Als de film gedaan is doe ik mijn laptop dicht en begin aan het avondeten. Als het negentien uur dertig is zet ik alles op tafel en hoor dan de bel gaan. Ik hoor Scott naar beneden komen rennen samen met Isaac en zeggen dat het voor hun is en er het best vier borden op tafel kunnen staan. Ik blijf in de keuken en zet dan maar een vierde bord erbij te zetten, ik schep alle borden in en leg ze terug op hun plaats. Na vijf minuten komen Scott en Isaac terug binnen en gaan zitten. Het ruikt heerlijk zus. Dankje Scott maar moet je vriend niet binnen komen om te eten daarvoor heb ik tenslotte een vierde bord gezet zoals je gevraagd had. Oja ik ga hem even gaan halen. Als Scott dan weer naar binnen loopt zie ik wie hij mee heeft. Hij liep namelijk samen met...Haha wat kan ik toch gemeen zijn, weten jullie met wie Scott binnen is gekomen? Zet het maar neer bij reacties als je denkt te weten wie het is.
Tot het volgende hoofdstuk of boek ik zie nog wel of ik het laatste hoofdstuk hier bij zet of dat het het eerste hoofdstuk van boek twee word.
Jullie kunnen het trouwens ook op stemmen in de reacties welke van de twee jullie willen?
JE LEEST
Teen Wolf
FanfictionDit gaat over Jessica Mccall. De 1 jaar oudere zus van Scott. Op een dag komt ze achter een groot geheim van Scott en ontmoet ze iemand. Maar wat gebeurd er als zij het al allemaal wist. De rest lees je in het verhaal.