Zass memecahkan cermin tingkap Ali dengan menggunakan penumbuknya , perbuatan zass itu mengejutkan Ali dan ayahnya . Dengan sepantas kilat , Zass terus mengeluarkan dagger miliknya lalu menikam tepat ke leher Ghazali ,
"KEUKHHK" , tersembur darah yang memancut keluar dari leher dan mulut Ghazali .
Ali terkejut melihat aksi itu lalu menjerit kuat dan duduk terkulai di atas lantai ,
"AYAHHHHHH!!!" , Ali menjerit terketar-ketar .
Ali menguatkan semangatnya dan bergegas bangun untuk melarikan diri , belum sempat dia mahu melakukan itu , Ali merasa kepalanya diketuk lalu dia jatuh tersembam tercium lantai .
Selepas Zass berjaya pengsankan Ali , dia bergegas berlari ke arah almari baju milik Ali dan menyelongkar dengan gelabah , mencari kain untuk mengikat Ali .
"Ali , alii~ , comelnya jeritan kau ali , aku tak sabar sangat nak buat kau jerit nama aku nanti ~" , kata Zass sambil tergelak saiko sendirian . Lalu dia terhenti , "Oh ya , apa aku nak buat dengan mayat ni ? Takkan nak tinggal macam ni je ? " , Zass memikirkan sejenak beberapa minit .
Lalu dia tersenyum lebar menampakkan gigi ,
"Senang je , bagi mayat ni dekat kandang babi . Biar babi-babi tu makan mayat tu . HAHAHHAHA , IDEA AKU YANG SANGAT BERNAS !" , gelak Zass dengan kuat .
Sebelum Zass menghapuskan badan Ghazali , dia membawa Ali pergi ke rumahnya untuk mengurung Ali dalam basement di bawah rumah Zass yang dibina khas untuk Ali .
AUTHOR NOTE :-
Hai semua yang dari malaysia and indonesia , tq tau sangat2 sebab support cerita ni , meskipun author dah lama tinggalkan dari sejak tahun 2018 lagi . Author dah baca semua comment dan membuatkan author rasa happy gila sebab orang suka cerita ni walaupun cerita ni agak rushing sikit .BYE PEACE OUTT !
TOKUMEI 👄
YOU ARE READING
𝙎𝙀𝘾𝙍𝙀𝙏 𝘼𝘿𝙈𝙄𝙍𝙀𝙍 [ 𝙖 . 𝙜𝙝𝙖𝙯𝙖𝙡𝙞 ]
Fanfiction.....𝐦𝐞𝐧𝐠𝐞𝐬𝐚𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐝𝐚𝐤 𝐥𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐧𝐚𝐦𝐚 𝐀𝐥𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐬𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐤𝐧𝐲𝐚 , 𝐝𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐲𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭 𝐀𝐥𝐢...