Co se stane pak.. ?(1D Jednodílná)

20 2 1
                                    

Jediné co napíšu je..zamyslete se..:(

Přemýšlely jste někdy nad tím co bude ? Přemýšlely jste někdy nad tím co se stane ? Teď nemluvím o životě..ani o žádném konci světa..mluvím o nich.

Ano, mám na mysli těch pět kluků...těch pět kluků kteří vstoupily do života milionům dívek. Těch pět kluků kteří rázem do bily světové hitparády a získaly si srdce mnoha dívek, ze všech zemí, krajů a států.my je milujeme z celého srdce.. Ale zamysleli jste se někdy jestli si řeknete, jak to můžou opětovat několika milionům holek.

Ale o tomhle to být nemá..

Co se stane..jednou až si oblíbený Harry a nebo dokonce roztomilý Ir Niall..co se stane až objeví tu pravou, a vy to nebudete ? A nebudu to ani já. Možná si některého vás řeknete, život jde dála já jim to budu přát, ale jenom si to řeknete, přitom moc dobře víte že tam někde uvnitř vás..ta část vašeho srdce umře. Opustí ji naděje a i láska kterou těhle pět kluků vytvořilo právě tam..

Co se stane pak ? Co se stane až to některédívky nezvládnou ? Co když některé z nich ztratí naději na život, protože to oni, těch pět kluků, bylo to co je drželo při životě a ona doufala že jeden den bude s jedním z nich..a bude šťastná. A třeba doufala že bude právě z drzým kudrnáčem a nebo s nenažraným Irem. Ale ..ta naděje která na to je..jak je velká ?

Každá z nás si to vysnívá a vidí se jak se drží s Harrym nebo s Naillem za ruku, a proč to děláme ? Protože si vytváříme vlastní svět..vlastní svět kde jsou jen naši..ale pořád je to JEN náš vysněný svět.

Kolik dívek si v ty dny vezme život ? A kolik dívek to přijme jako přijmuly Eleanor, Sophiam a Zerrie ? A tady je otázka...proč hejtujete dívky které si Naill nebo Harry najdou ? Možná že znám z části odpověď a známe ji každá, jen si to nedokážeme přiznat ..je to žárlivost, utrpení a bolest které nás v tu chvíly zachvátí..a my si ji vybíjíme na nich..na dívkách do kterých jsou a nebo budou Naill a Harry zamilovaní.

Ale po čase je možná přijmeme, možná..zbytek dívek které to nezvládnou...vím jaké to je, každou noc plakat a smutnější za pěti kluky kteří ani neví že existuje te ikdyž vy je bláznivě milujete. Některé z nás si i ubližují, kvůli nim. Abych byla upřímná, dělám to také a možná si řeknete že je to hloupost, proč to dělá ? Ale ten důvod tady je, těch důvodůje miliony ale všechny se točí okolo pěti kluků kteří mi odpočátku změnily život a nejen mě..

Directioners nejsou jen skupina dívek a chlapců, je to rodina, teda já ve vás našla druhou rodinu.

A proto se ptám..co se stane až ten den jednou přijde a my budeme muset žít s tím že jsou zadaní..

Zamyslete se...to ještě není to nejhorší co může přijít..

Každá víme že všechno jednou skončí.. a to platí i pro naše kluky, budou mít rodiny, budou mít své vlastní rodiny, budou mít své vlastní životy, a kapela jako by zmizela..fanynky a i Directioners, se pro ně stanou jen dívkami které je kdysi obdivovali, milovala je.

Ale co Directioners samotné ? Možná že těm klukům to přijde líto, možná ne.. ale zabijí nás tím, nás všechny. A zabijí nás i teď..

Directioners po celém světě to zlomí, některým to sebere život, a tenhle fanklub...teď si říkáte že budete directionerem do smrti a já to říkám také ale sama tomu nevěřím.. tenhle fanclub, tahle rodina..se rozpadne a už nikdy nebude jako dřív.. stejne jako One Direction.

Tyhle dvě rány jednou přijdou...Harry a Naill si jednou najdou pravou dívku..a všichni členové 1D si založí rodiny a půjdou vlastní cestou..

Po jejich rozpadu, konci, říkejme tomu jak chceme..možná zůstanou přátelé ale i tak každý z nich nabere jiný směr a už se nikdy nesejdouv tom jednou...v tom jednom směru kterým by opět do bily svět...

A proto mě každý den napadá otázka; Proč se mi sakra vůbec objevily v životě ?! Mělo to vůbec cenu je někdy poznat a brečet kvůli nim každou noc ?!

A víte jaká se mi jednou dostane odpověď ?

To že se mi objevily v životě byla ta nejlepší i nejhorší věc v mém životě , a jestli to mělo cenu ? Mělo..a vždycky to nějakou cenu mít bude..jakou ? Oni byly, jsou a budou mé první lásky..a ný ty se nezapomíná ani kdyby každý z nich byl na jiné straně zeměkoule..a mělo to ještě jednu cenu..změnily NÁM život..teď jen jestli k lepšímu a nebo horšímu...

Myslím že už se nemusím nijak víc vyjádřit ... samo o sobě jsem právě "dodělala" i sebe... -K

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 26, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co se stane pak.. ?(1D - Jednodílná)Kde žijí příběhy. Začni objevovat