King :2
"Ahifee kita dah sampai mana?"soal Afiq yang duduk disebelah ahifee.
"Tak silap aku muar asal kau lapar ke?"balas ahifee maklumlah dia yang memandu itu yang dia balas
"Haa lapar dul pagi tadi aku tak sempat makan singah arr mana-mana aku tak tahan " jawab Afiq dengan membuat muka baby face pikirkan cair
"Tak silap aku tu tempat perhentian bas maybe kita boleh makan kat situ"terang ahifee
Kereta milik ahifee berhenti ditempat letak kereta mereka berdua keluar dari perut kereta tanpa mereka sedar mereka telah meninggalkan Aisy didalam kereta .
"Makan abang dia" tanya abang yang mengambil order "aku nak nasi goreng China3 ngn tomyam sup 2"pesan ahifee
"Air aku nak jus oren 4itu je" balas Afiq. Siap je mengoder lelaki itu terus beredar.
Peluh yang mengalir didahinya Aisy mula membuatkan keadaan Aisy tidak selesa tpi dimuka dialihkan keatas peha miliknya "mana pulak diorang nih" soal Aisy sendirian dia memandang sekeliling tiba² matanya menangkap kelibat 2 kawan baiknya yang sedang menikmati hidangan tengahari.
"Kau sdp² makan aku kat sini kebuluran siap korang!" Geram Aisy terus keluar apintu kereta ahifee dihempas kuat . Aisy berjalan laju kearah mereka berdua bila dah sampai
BUK !PANG!
"Sakit lah syialll"carut Afiq dah lah tengah makan chili lepastu perut kena tumbuk tak senak ke perut .
"Kalau tercekik macam mana "balas ahifee dengan meneguk rakus air oren miliknya
"Itu makan dia sperma suruh tinggalkan aku dlm kereta bodoh" balas Aisy tanpa perasaan. Mereka berdua menjeling tajam .
"Nih kau nak makan ape aku order" soal ahifee .
"Tak payah lah aku ambik korang punya " balas Aisy dia kalau dah Mende senang memang takkan nak Mende susah.
+++++
"Bodoh arr kau asal tak bagitahu nak datang dul"marah Liviana sepupunya ashifee bahu ditumbuk dengan kuat tanda hug brosis.
"Saje nak buat suprise"balas afiq.
"Mana laki kau"soal Aisy ke Liviana.
"Dia kat pejabat katanya ada hal korang masuk arr aku siapkan makanan" pelawa Liviana.
"Eh tak tkpayh kitorang dah makan kat Muar nih pun nak tidur penat" balas ashifee dia tidak mahu menyusahkan Liviana maklumlah Liviana nih dah kahwin ditambah kan tengah berbadan 2.
"Kalau korang cakap macam tu gi arr rest ingat Ann mana satu bilik jangan sampai silap masuk tandas pulak"wah ini perlu ke mengungkit.
"Baginya ayat tahu lah"balas Afiq lalu berlari.
YOU ARE READING
Girl Kesayangan Tengku!
RomanceTengku Farhan Aisy Aisyah Farhani Hanna Jasmin Tengku Karl Izwan