Jack
6:30
- - - - - - - - - -
"Zlato,stávej přijdeš do školy pozdě a je tu pro tebe nějaký chlapec tak se obleč a běž za ním-ho mimochodem toho kluka vůbec neznám„řekla moje máma a mrkla na mě.Cože?Kdo by pro mě mohl přijít."jo,už jdu hned budu dole".Začal jsem se oblékat nejrychleji co to šlo.Už jsem si oblékal triko když najednou do mého pokoje vlítl-Finn?No abych pravdu uznal je roztomilý ťuťu ty jeho vlásky-kurva Jacku prober se!"huh?c-co tady děláš Finne"s Finnem jsme se poznali před týdnem.Moc nejsme kamarádi takže proto jsem tak překvapen."Je promiň Jacku na nevěděl že se ještě oblékáš-hm,tělo máš pěkný"řekl a olízl si horní ret.A já si uvědomil že jsem si ještě nenandal to triko.Finn byl spíše takový srandovní,furt měl na něco kecy-ale je sním sranda teda až na to že je uchylný."Hh,se ti líbí có„řekl jsem a zasmál jsem se."Jj moc"odpověděl a my začali mít záchvat smíchu.
«Ale to zatím malý kudrnatý chlapec nevěděl že to myslí ten vysoký havraní chlapec vážně.Znali se týden ale přesto se chovají někdy jako kdyby se znali věčnost.»
Škola uběhla rychle.Byl jsem na cestě k domu když najednou mě někdo vzal za ruku a propletl jí s těmi svými.Kouknul jsem se.Finn.Začal jsem chytat červenou barvu.A tak jsem se snažil moc neukazovat obličej.Ále nepovedlo se."Juu ty se červenáš to je cute„řekl Finn a začal se smát."Ne ne„řekl jsem ale nijak mi to nepomohlo.
ℍ𝕖𝕝𝕝𝕠💞🍀
Takže tady máme první kapitolu sice trošku kratší ale snad nevadí ne?hi-hi doufám...xd no mě se moc tahle kapča nelíbí.Je taková nezajímavá...😕🖤
No niiic doufám že se vám kapča líbila a čuuuus.-pac a pusu vaše Deny🤪🧸
ČTEŠ
•Fack is real•
De TodoNejdřív byli kamarádi poté nejlepší ale furt jim to nestačilo. "Jacku musím ti něco říct" "Říkej" "Cítím k tobě něco...něco co je víc než kamarádství,víc než nejlepší kamarádi-Jacku já se do tebe asi zamiloval...„