WinWin po kłótni z bratem ucieka przed nim. Nie wiedząc gdzie wbiega do lasu - lasu, który przez mieszkańców jego miasta nazywany jest Lasem Tajemniczych Morderstw - żaden człowiek, który postanowił pójść na spacer do tego lasy, nie opuścił tego miejsca żywo, nikt nigdy nie widział sprawcy tych zajść.
Co się stanie jeśli brązowowłosy chłopak spotka mordercę? Co jeśli zacznie się przeciwstawiać? A może, co będzie jeśli zakocha się w nieznajomym mężczyźnie, który nie traktuje WinWin'a poważnie, a jedynie jako pożywienie?
Moi kochani kolejne opowiadanie ze współpracą z moją przyjaciółką Nemetzseni. Myślę, że opowiadanie się spodoba. Jeśli tak to możliwe, że w przyszłości także będą współprace z Nemetzseni jeśli oczywiście się zgodzi☺️☺️
Jak widzicie także są zmiany w opisie i na pewno zastanawiacie się dlaczego, dlatego, że wraz z @Nemetzseni postanowiłyśmy troszkę pozmieniać opowiadanie i opis nie pasował do nowej wersji opowiadania, ale oczywiście motyw wampira jest dalej zachowany, jak to widać w tytule.
Myślę, że wam się spodoba i wkrótce się pojawi pierwszy rozdział, a jeśli chodzi o pierwsze opowiadanie ze współpracą z Nemetzeni, czyli "My Fallen Amgel||Min Yoongi" to nie wiemy obie kiedy się on ujawni, bo musimy znaleźć dalszą część poprzedniego rozdziału, bo troszkę się zapędziłyśmy z pisaniem, ale nadrobimy to. A teraz się z wami żegnam. Czekajcie z niecierpliwością na pierwszy rozdział, wtedy się widzimy ponownie.
Dobranoc kochani!! <3