,,Eli vstávej" slyším mámu jak křičí z kuchyně. ,,Ano už vstávám" zakřičím ji na zpátek. Vylezu z postele, obleču se, udělám ranní hygienu a už jdu dolů na snídani.
Když jsem sešla schody a vešla do kuchyně za stolem seděl Sev a moje máma. ,,Ahoj mami",,Ahoj Seve" pozdravím je ,,Ahoj Eli" řeknou oba dva současně. Jde vidět že jsou dvojčata.
Na snídani jsme měli lívance se šlehačkou, když jsem dojeli přiletěla naše rodinná sova Lira, v zobáku držela dva dopisy, Severus k ní přešel a vzal jí je, podíval se na mě a všechny tři mi mlčky podal.
Podívala jsem se na ně pozorněji, na tom prvním byla pečeť Malfoyových na druhém Parkinsonových a na tom třetím.....
,,Mami už je tady, dostala jsem dopis z Bradavic" zapištěla jsem ,,To je super, přečti si ho" řekla mamka. Otevřela jsem teda obálku, vytáhla z ní dopis, roztáhla a začetla jsem se do něj.
ŠKOLA ČAR A KOUZEL V
BRADAVICÍCHŘeditel školy : Albus Brumbál
(Nositel Merlinova řadu první třídy, Veliký čaroděj, Nejvyšší divotvorce, Nejhlavnější hlavou, Mezinárodní sdružení kouzelníků)Vážená slečno Raddlová
S potěšením vám oznamujeme že v Bradavicích počítáme se studijním místem pro vás.
Školní rok začíná 1.září. Očekáváme vaši sovu nejpozději do 31. července
Se srdečným pozdravem
MINERVA MCGONAGALOVÁ
Zástupkyně ředitele.
,,to je super, já pojedu do Bradavic " zapište jsem ,,zlato teď pojedeme na Příčnou ulici a nakoupíme vše co potřebuješ do školy, jdi se nachystat" řekla máma natěšeně. Vzala jsem dva zbylé dopisy do ruky a šla jsem nahoru do pokoje. Když jsem tam došla dopisy jsem odložila na stůl s tím, že si je přečtu později.
-mezitím dole v kuchyni-
,, Seve myslíš že se Tom vrátí "? zeptala jsem se ,, nevím Clary, ale myslím si že ano".- v pokoji Elizabeth -
Už jsem oblečená a nachystaná, naposledy se podívám do zrcadla a jdu dnes už po druhé dolů, v hale na mě čeká máma, Sev už asi musel jít domů. ,, Můžeme jít " zeptá se mamka, já pouze přikývnu, nastavý mi ruku, chytim se jí a už cítím ten mě známý pocit jako bych prolízala tenkou trubičkou. Jak já to přemysťování nesnáším.
************************************
Tak jo tad je první kapitola doufám že se knížka bude líbit 😊Vaše Cissa 🌹🖤
ČTEŠ
Jeho Dcera 🖤
Fantasy~Jmenuji se Elizabeth Moon Raddlová. ~Ano jsem dcera nejobávánějšího černokněžníka všech dob. ~Co se přihodí Elizabeth ve školním roce? Zamiluje se? Co takový Draco Malfoy a Harry Potter? A co její rodiče?